Vuokrasimme mökin juhannukseksi. Tulimme jo torstai iltana ja nyt haluaisin kotiin
mökki olisi huomiseen meille. Ei täällä nyt kamalasti mitään ole. Torstaina saunottiin ja eilen saunottiin, varmaan tänäänkin saunotaan. Grillieväs ei enää maistu. Kaljat ja muut mitä ei paljon ollutkaan, on juotu.Uitukin on ja naitu, ettei nekään enää hutsita hirveesti. Taidan mennä nukkumaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole kivaa yhdessä siellä mökillä. Mä säälin jos ei ole.
Miksi säälit, jos viihtyvät kuitenkin kotonaan yhdessä. Mitä säälimistä tuossa on, jos ei jossain vieraassa mökissä viihdy?
Mä vietin kerran koiran kanssa kaksi viikkoa mökillä. En tehnyt muuta kuin uin, saunoin, luin laiturilla ja söin. Se oli ihanaa
Ollaan oltu nyt 2 viikkoa mökillä, omalla tosin.
I H A N A A kun ei ole mitään tekemistä! Alkuviikosta pitää suunnata takaisin kaupunkiin, kun on viimeinen lomaviikko. En haluis täältä kotiin, voisin jäädä tänne😇
Vierailija kirjoitti:
Vuokramökillä voi olla tylsää, jos ohjelma on vain sauna, olut, uiminen ja naiminen.
Omalla mökillä voi pelata mölkkyä, heittää tikkaa, pelata krokettia, sulkista, ottaa aurinkoa, lekotella riippumatossa, uida, leikki vesileluilla, soudella, grillata, tehdä herkkuruokaa, lukea, pelata korttia, nauttia maisemasta joko oman perheen seurassa tai pyytää kaveriperhe mukaan tai naisporukalla.
Mä olen kyllä vuokramökillä tehnyt kaikkea tuota, mitä sun mukaan ei voi tehdä kuin omalla mökillä :)
Hassua, jos tykkää mökkeilystä se on yleensä kivaa. Jos ei tykkää, miksi mennä kiduttamaan itseään.
Onko oma mielipide ja mukavuuskäsite nykyisin kiellettyä?
Kuulin joskus vertauksen, että mökillä viihtymistä voi verrata saunomiseen. Jos saunan lämmittäminen puuklapeilla tuntuu pakkopullalta ja pakolliselta pahalta tarkoituksena päästä äkkiä saunan lauteille, ei mökkisauna ole sinua varten. Jos nauttii saunan lämmityksestä osana prosessia, nauttii todennäköisesti mökkeilystä. Saunan lämmityskin on mökillä ohjelmanumero.