Olen nainen, mutta inhoan naisia
Nainen on naiselle susi, niin kuin tälläkin palstalla sen saa aina huomata. Nainen on pahin toisen naisen arvostelija, haukkuja ja lyttääjä. Täältäkään nainen ei saa juuri koskaan tsemppausta ja ymmärrystä. Etenkään äiti toiselta äidiltä.
Lisäksi inhoan sitä naisten kikatusta ja hienohelmaisuutta. Vaikkakaan en mikään äijämäinen nainen olekaan.
Naisten juoruilu ja nalkutus on jotain ihan hirveää.
Kuten myös herkkänahkaisuus. Viikko ollaan riidoissa, kun Irma sattuu sanomaan Marjalle jotain vähän väärään tyyliin.
Ja ai jestas, jos meikit on unohtunut viikonloppuna mökille ja kaupassa pitäisi käydä.
Mutta toisten naisten kanssa on kiva katsella hyvännäköisiä miehiä ja pohtia vetääkö tuo vertoja omalle miehelle vai ei.
Mihin lokeroon tungen itseni?
Kommentit (63)
Naiset on ihania. Jos omaa miestäni ei lasketa niin kaikki ihanimmat, fiksuimmat, hauskimmat ja ylipäätään parhaat tuntemani tyypit on naisia ❤️
Tunnen toki ihan kamaliakin.
Kansalaisaloite naisten ihmisarvon poistamisesta.
Jep, naisten äänetkin on kauheeta kotkotusta. Hyi v****.
Persut näköjään kirjoittavat uutta puolueohjelmaansa...
Vierailija kirjoitti:
En ole persu. Olen meninist ja aion perustaa oman puolueen meille, koska feministeilläkin on. Puolueeni saa kaikkien miesten kannatuksen ja naisilta poistetaan äänioikeus.
Miehet pilaa usein sen naistenvälisen solidaarisuuden, jos vaikkapa joukossa yksi on enemmän miesten mieleen niin tätä aletaan selän takana mollaamaan koska kateus.
Kerrotkoo vielä, miksi sinun pitäisi olla kenenkään kanssa tekemisissä?
Perussääntö aivan kaikkeen vuorovaikutukseen on, että älä odota keneltäkään yhtään mitään.
Moni tuntuu odottavan koko ajan muilta jotain, huomiota, ystävällisyyttä, seuraa ja sitten pettyy omiin odotuksiinsa eli vastaus on: älä odota keneltäkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pilaa usein sen naistenvälisen solidaarisuuden, jos vaikkapa joukossa yksi on enemmän miesten mieleen niin tätä aletaan selän takana mollaamaan koska kateus.
Koska kaikki naiset rakastavat miehiä. Toiset naiset ovat uhkia. Tappaisin kaikki muut naiset, jos voisin.
Vierailija kirjoitti:
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole persu. Olen meninist ja aion perustaa oman puolueen meille, koska feministeilläkin on. Puolueeni saa kaikkien miesten kannatuksen ja naisilta poistetaan äänioikeus.
Feminismihän ei tarkoita että naiset olisi parempia, vaan että kaikki ovat samanarvoisia. Tuo meninismi on vanhaa aikaa, jolloin naiset nähtiin vähempiarvoisena.
Siskonpeti-sketsisarjassa kuvattiin hienosti naisten välisiä jännitteitä, on jäänyt mieleen se missä istuttiin porukassa ja Krisse sanoi että Pirjo on hauskin joukon ruskeatukkaisista naisista tölväistäkseen Niinaa...Aivan tuli omat teiniajat mieleen. :( Tää oli vain 1 esimerkki. Harrastaako miehet moista?
Voin tässä nimettömänä tunnustaa puhuneeni nuorempana vähän samaan tyyliin kuin Ap. Voi taivas että hävettää näin aikuisena, mikä epävarma pikkutyttö sitä tulikaan oltua!
Samaa mieltä. Olen nainen ja 99 % ystävistäni on miehiä. Siellä asiat sanotaan suoraan ja pyydetään anteeksi jos siltä tuntuu eikä kyräillä tana kuukausitolkulla ja mustamaalata kele.
Mikä juttu tämä on että miehet ei muka juoruilisi. Tuossa kun muutaman kerran kuunnellut illanvietoissa sivukorvalla miesten keskinäisiä juttuja, niin kyllä niistä iso osa on muiden ihmisten asioiden vatvomista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Olen nainen ja 99 % ystävistäni on miehiä. Siellä asiat sanotaan suoraan ja pyydetään anteeksi jos siltä tuntuu eikä kyräillä tana kuukausitolkulla ja mustamaalata kele.
Oletko noin naiivi. Ethän sinä ole kuulemassa mitä selkäsi takana puhutaan. Miehet osaavat todellakin olla toisilleen susia, hyvänä esimerkkinä ukot jotka yrittävät iskeä varatuiksi tietämiään naisia, jopa kavereiden puolisoita, varsinkin jos ovat alfoja ja kaverilla paremmannäköinen puoliso kuin itsellä, joku kilpailuasetelmahan siinä on. Mutta toki jos haluat uskoa miesten reiluuteen kaikessa verrattuna naisiin niin ole hyvä vain.
Minun perheen naiset ovat juuri tuollaisia siis toisilleen. Sen takia en hirveästi heitä näe ja siitä syystä uskon että monet naiset ovat samanlaisia, juoruavat toistensa selän takana, heihin ei voi luottaa, naureskelevat epäonnistumisille tai sitten eivät ollenkaan tue jos on jokin hätänä, hyvin harvoin ja silloinkaan ei huvittaisia. Minulla myös enimmäkseen mies ystäviä. Haluaisin myös naiskavereita, tiedän että minunlaisiani nörttejäkin ja syvällisesti ajattelevia naisia jossain on joista voisi saada ystävän. Helppoa se ei ole. Naiset osaavat olla kaksinaamaisia eivätkä kerro totuutta :/ Meidän perheen miehet taas ovat todella sydämmellisiä, lämpimiä, mukavia ja hauskoja.
En tunne ap:n kaltaisia ikäviä ihmisiä vaan ainoastaan mukavia naisia :)