Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen, mutta inhoan naisia

Vierailija
23.06.2014 |

Nainen on naiselle susi, niin kuin tälläkin palstalla sen saa aina huomata. Nainen on pahin toisen naisen arvostelija, haukkuja ja lyttääjä. Täältäkään nainen ei saa juuri koskaan tsemppausta ja ymmärrystä. Etenkään äiti toiselta äidiltä.

Lisäksi inhoan sitä naisten kikatusta ja hienohelmaisuutta. Vaikkakaan en mikään äijämäinen nainen olekaan.

Naisten juoruilu ja nalkutus on jotain ihan hirveää.

Kuten myös herkkänahkaisuus. Viikko ollaan riidoissa, kun Irma sattuu sanomaan Marjalle jotain vähän väärään tyyliin.

Ja ai jestas, jos meikit on unohtunut viikonloppuna mökille ja kaupassa pitäisi käydä.

Mutta toisten naisten kanssa on kiva katsella hyvännäköisiä miehiä ja pohtia vetääkö tuo vertoja omalle miehelle vai ei.

Mihin lokeroon tungen itseni?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:30"]

Kuvauksesi perusteella sinä olet nainen, josta ei kannatakaan pitää.

[/quote]

Mutta kai minunkin kaltaisille naisille joku lassukkamainen nimitys on?

Vierailija
22/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP todisti viestillään oman väittämänsä: nainen on todentotta toisen naisen pahin arvostelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja pidän muista naisista vain jos he eivät ole KANAMAISIA mieskeskeisiä tapauksia.

En voi sietää kanamaisia, kikattelevia miestenmiellyttäjänaisia jotka roikkuu jokaisessa kaksilahkeisessa hakien huomiota, ja selkäänpuukottaa toisia naisia vain jotta voisi tehdä palveluksen jollekin miehelle!

Vierailija
24/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:20"]

Sulla oli sitten rankemmanpuoleinen mökkijussi?

[/quote]

Voi hele. Nyt piirtyi verkkokalvoille kuva pariskuntien juhannuksesta mökillä. Miehet grillailevat pihalla olutta siemaillen ja välillä potkaistaan jalkapalloa. Nauru raikaa, kun Pentti potkaisee Markon olutpullon nurin. "Sorry hei! Mä tarjoon seuraavan!"

Samaan aikaan naisväki istuu mökin sisällä ruokapöydän ääressä hörppien kuohuviiniä (kuvat on otettu jo hetki sitten someen) ja jutustelevat mukavia. "Siis olishan ne Tiina ja Risto voineet sen Niconsa laittaa mummolaan edes yhdeksi yöksi. Siis, ne ei kyl voi olla hetkeäkään erossa siitä vauvasta! Ei toi ole enää normaalia..." Ja muut nyökyttelevät vieressä, että "Niinpä... Jotenkin outo se Ristokin aina?"

[/quote]

Voisko olla niin, että ap ja muut naiset, jotka kokevat naisten olevan "ihan kauheita", hengailevat piireissä, joissa naiset ja miehet ei oikein sosialisoi keskenään, vaan juuri tuolla tavalla erillään? Kyse on siis piireistä, joissa on selkeät sukupuoliroolit. Mulla taas ei tuollaisia kaveripiirejä ole, joten kuvatun kaltaista tilannetta ei pääsisi syntymään.

Vierailija
25/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä suomalaista käytöstä enemmän, tuo "tosi omituista se semmonen ja tommonen" ihan puhtaasti suomalaiset on paskoja, turha syyttää sukupuolia.

[/quote]

Voi hele. Nyt piirtyi verkkokalvoille kuva pariskuntien juhannuksesta mökillä. Miehet grillailevat pihalla olutta siemaillen ja välillä potkaistaan jalkapalloa. Nauru raikaa, kun Pentti potkaisee Markon olutpullon nurin. "Sorry hei! Mä tarjoon seuraavan!"

Samaan aikaan naisväki istuu mökin sisällä ruokapöydän ääressä hörppien kuohuviiniä (kuvat on otettu jo hetki sitten someen) ja jutustelevat mukavia. "Siis olishan ne Tiina ja Risto voineet sen Niconsa laittaa mummolaan edes yhdeksi yöksi. Siis, ne ei kyl voi olla hetkeäkään erossa siitä vauvasta! Ei toi ole enää normaalia..." Ja muut nyökyttelevät vieressä, että "Niinpä... Jotenkin outo se Ristokin aina?"

[/quote]

Vierailija
26/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ns. girl's girl, eli pidän työelämässäkin aina naisten puolta, etenkin kun näen epätasa-arvoista kohtelua. Miehet pääsevät etenemään hyväveli-menetelmällä, naisia selkäänpuukottavat naiset tekevät sen etenemisen heille mahdolliseksi, ja tämän takia miehen 1,00 euro on palkkauksessa meille naisille aina vaan ja edelleen se 80 senttiä täällä Suomessa! Kannattaa miettiä tuotakin!

Vierailija
27/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Ruotsissa töissä 3 vuotta, ja yllätyin että miten paljon parempi tasa-arvo siellä miesten ja naisten kesken, lisäksi eri maalaisten kesken.

Kun palasin Suomeen 2 vuotta sitten niin tuntuu siltä että täällä etenkin miehet luokittelee työt "miesten hommiksi" ja "akkojen työksi", ja naisia aliarvoidaan. On kuin olisi tullut ajassa taaksepäin jonnekijn 60-luvulle!

Vierailija
28/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:37"]

Olen nainen ja pidän muista naisista vain jos he eivät ole KANAMAISIA mieskeskeisiä tapauksia.

En voi sietää kanamaisia, kikattelevia miestenmiellyttäjänaisia jotka roikkuu jokaisessa kaksilahkeisessa hakien huomiota, ja selkäänpuukottaa toisia naisia vain jotta voisi tehdä palveluksen jollekin miehelle!

[/quote]

Olet siis kuvailemasi kaltainen inhokkinainen, joka arvostelee ja inhoaa toisia naisia.  

Aidosti toiset hyväksyvä ei arvosteli ja inhoaisi ketään, olivatpa he minkälaisia vaan. Olisivat vaan niiden kanssa kenestä pitävät, mutta ilman erilaisten ja vääränlaisten inhoamista.  

Vierailija
29/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien kanssa voi tulla toimeen, eikä kaikista piirteistä voi pitää toisessa ihmisessä, mutta vain typerys leimaa ja yleistää. Minä tiesin kerran (oikeastaan kaksi kertaa!!!) ihan hirveän kusipään, jolla oli siniset silmät (niinkuin minulla), siispä inhoan sinisilmäisiä mutta ruskeat ja vihreät on ok.

Vierailija
30/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia rakastan av:ta. Täällä on aina ne, joita en IRL tapaa. Täydellisellä kropalla varustetut, rikkaat, velattomat, kauniit ja kaikkien miesten päiväunet. Lisäksi nyt myös nämä, jotka ovat kaikkea muuta kuin aloituksessa kuvatut naiset. :)

Vierailija
31/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaikki naiset on selkäänpuukottavia kikattelijoita paitsi siis tietenkin minä joka oon ihan erilainen, pojatkin aina sanoo et oon hyvä jätkä ja se merkkaa mulle kaikist eniten mitä mieltä ne on.

Ja oon siis tietenki silleen ihan sexyllä tavalla jätkä enkä mikään rekkis että ihan tarkennuksena vaan.

Vierailija
32/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä minulla ei koskaan ole ollut paljon ystäviä. Naisissa on paljon hyviäkin tyyppejä, mutta naisellinen julmuus on jotain jota en ole koskaan osannut käsitellä.  Jo pikkutyttöinä alkaa se kieroilu ja sisäpiirisyys.  Naiset ovat yksilöinä kivoja monesti, mutta laumassa hirveitä. Siellä alkaa se kyräily. Itsekin toki olen nainen ja tuskin pystyn täysin objektiivisesti tarkastelemaan itseäni joten ehkä itsekin olen kammottava ämmä.

Vierailija
33/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen olosuhteiden pakosta enemmän miesten kanssa tekemisissä ja voi kuinka vituttaakin välillä. Tuntuu, että miehet ei osaa ajatella ketään muuta kuin itseään.

Vierailija
34/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 15:18"]

Tämän takia rakastan av:ta. Täällä on aina ne, joita en IRL tapaa. Täydellisellä kropalla varustetut, rikkaat, velattomat, kauniit ja kaikkien miesten päiväunet. Lisäksi nyt myös nämä, jotka ovat kaikkea muuta kuin aloituksessa kuvatut naiset. :)

[/quote]

No, mä taas en IRL tunne juurikaan aloituksessa kuvattuja naisia.

Vierailija
35/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatarmehiläiset ei siedä muita naisia. Minusta naiset on luotettavampia kuin miehet.

Vierailija
36/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tälle naurahdin. 

Itse kyllä pidän naisista. Luotettavimmat ystäväni ovat naisia. Itseasiassa miehiä mulla ei ole edes kavereina yhtään. Mutta noiden vastapainoksi mulla on kokemuksia monista ilkeistä, kiusaavista naisista. Mutta kun ei ne kaikki ole samanlaisia, niin vähän tylsä tämmöinen asenne että alkaa vihamaan kaikkia naisia.

Vierailija
37/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi ihan rauhassa sahata omaa oksaansa, mutta se menee niin että ei kohta enää olekaan "oksalla ylimmällä" vaan "maa on niin kaunis". Inhoan naisia jotka eivät tätä tajua.

Vierailija
38/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut yhden naisen joka aina rehenteli miten on 'yksi jätkistä' mieskaveripiirissään ja luetteli mitä kaikkea inhoaa naisissa. Teki kaikkensa ollakseen kova alfanaaras. Sen näkeminen että toiset (tyhmemmät, rumemmat, huonommat) naiset olivat onnellisia elämässään tuntui riepovan häntä erityisesti. Sellainen vaikutelma kuitenkin jäi minulle että hän oli itse onneton ja kovan & arvostelevan kuorensa alla haavoittuva. 

Vierailija
39/63 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on monenlaisia. itsekin inhoa juoruilevia ja pikkumaisia naisia, mutta naisia on myös sellaisia huumorintajuisia, hyväsydämisiä ja rennon hyväksyviä. Täällä palstalla välillä huomaa joitakin kivoja naisia joilla on mahtava huumorintaju. Sitten on näitä pilkka ketjuja joissa ilkeät naiset mässäilevät ja hekumoivat pikkusieluisessa ahdasmielisessä maailmassaan.

Miehiäkin on monenlaisia. Miehillä on ehkä tapana pitää taso pinnallisempana ja siksi ei riitaa tule niin helposti. miehillä yhtälailla ilkeitä ajatuksia ja juoruamista ja kostoa jos ei miellytä heitä.

Vierailija
40/63 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja en inhoa vaan vihaan muita naisia. Vihaan toki itseäni myös, koska olen nainen. Mutta itse tiedostan kyllä syyn johtuvan äärimmäisellä tavalla huonosta äidistäni, joka antoi minulle kuvan naisista, itsekeskeisinä empatiakyvyttöminä mulkkuina ( joka siis äitini oli ) Ja vaikka en ole konkreettisesti elämäni 30 vuoden aikana tavannut yhtään yhtä hirveää naista kuin oma äitini oli, en silti kykene olemaan naisten kanssa tekemisissä muutoin, kuin pintapuolisesti.

Jos esimerkiksi tapaan naisen, joka puhuu miehensä poissa ollessa edes sanankin jotain negatiivista omasta miehestään, luokittelen sekunnin sadasosassa, aivojeni tiedostamattomassa osassa, kyseisen naisen sadistiseksi psykopaatiksi. Tämä luonnollisesti häiritsee minun ystävystymistäni naisten kanssa, mutta minä tiedostan, että naisissa itsessään ei ole kuitenkaan mitään enempää vihattavaa kuin miehissäkään ja onneksi se auttaa toimimaan naisten kanssa vaikka yhtään naista en tule ikinä ystäväkseni saamaankaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä