Älkää olko niin sinisilmäisiä, miehet!
Älkää olko niin sinisilmäisiä, miehet! Ja tämä neuvo tulee toiselta mieheltä, joka on täällä lukenut näitä tarinoita naisista, jotka kerran seksiä harrastettuaan lupailevat, että nähdään, tai toisista, jota katsovat silmiin jne, tai "vaikuttavat kiinnostuneilta". Kuulkaas, jos nainen on oikeasti kiinnostunut, hän saa kyllä suunsa auki. Itsekin vietin vuosia haaveillen, ja moni nainen piti ikään kuin varalla. Siis niin kuin että ihan kiva ja seksikäs mies, mutta kun tuo näkyy olevan valmis odottamaan, niin jatketaan vaan näitä omia kuvioita. Onhan flirttailu mukavaa, mutta siinä kaikki mitä se on. Älä ala mitään pilvilinnoja rakentamaan, mies. Jos nainen on kiinnostunut, hän kyllä osoittaa sen muutenkin kuin katseella ja kosketuksella. Esim. SANALLISESTI. Älä tuhlaa kesääsi turhaan haaveiluun.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 12:13"]
Mies. Älä luota että nainen käyttää ehkäisyä joten kumikasa mukaan.
[/quote]
Tätä minäkin suosittelen lämpimästi. Lisäksi sitä kondomia olisi suotavaa myös käyttää, eikä itkeä ja valittaa kun kumin läpi ei tunnu samalta. Voi kyynel!
T. nainen
ja miehet muistakaa myös että ne varatut naiset jotka teille hymyilee ja on niin mielinkielin ja muka viattomana tulee aivan sun viereen istumaan seisomaan whatever niin ne ei ikinä kuitenkaan anna mitään vaikka hakis sille naiselle kuun ja tähdet taivaalta ja pitäisi niinku kukkaa kämmenellä
Piti kaivaa tää ku jäi vaivaa . Kumpi oikeessa 4 vai 5 ?
Höpönpöppöä nelonen. Varattu nainen, joka huokuu ihanuutta ja lämpöä sulle, välittää ja tykkää susta oikeesti. Usko pois.
Kyllä mä panin monia varattuja 30v naisia ollessani parikymppinen. En tarkoituksella, selvisi myöhemmin. Varatut naiset ovat iloisempia ja mukavempia kuin sinkkunaiset. Sinkuista tulee kusipäitä ja heidän seuraa haluaa välttää.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 12:13"]
[/quote]
Tätä minäkin suosittelen lämpimästi. Lisäksi sitä kondomia olisi suotavaa myös käyttää, eikä itkeä ja valittaa kun kumin läpi ei tunnu samalta. Voi kyynel!
T. nainen
[/quote]
Jos ei muuten nappaa niin kannattaa miettiä jos omalle kohdalle sattuisi ns oululainen pakastaja. Myöhäistä on itkeä sitten jälkikäteen.
8: Molemmat. Jotkut varatut naiset antavat vain ymmärtää, toiset ymmärtävät antaakin. Ihmiset kun ovat yksilöitä, varatutkin.
Mä tykkäänkin ruskeasilmäisistä miehistä. <3 Eli piilarit kehiin, miehet! Hyvä neuvo, ap. :)
Minä olen sinisilmäinen, enkä halua pilata silmiäni!