Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää olko niin sinisilmäisiä, naiset!

Vierailija
23.06.2014 |

Ja tämä neuvo tulee toiselta naiselta, joka on täällä lukenut näitä tarinoita miehistä, jotka kerran pantuaan lupailevat, että nähdään, tai toisista, jota katsovat silmiin jne, tai "vaikuttavat kiinnostuneilta". Kuulkaas, jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän saa kyllä suunsa auki. 

Itsekin vietin vuosia haaveillen, ja moni mies piti ikään kuin varalla. Siis niin kuin että ihan kiva ja seksikäs nainen, mutta kun tuo näkyy olevan valmis odottamaan, niin jatketaan vaan näitä omia kuvioita. 

Onhan flirttailu mukavaa, mutta siinä kaikki mitä se on. Älä ala mitään pilvilinnoja rakentamaan, nainen. Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä osoittaa sen muutenkin kuin katseella ja kosketuksella. Esim. SANALLISESTI. 

Älä tuhlaa kesääsi turhaan haaveiluun. 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfat ja betat. :D Kasvakaa aikuisiksi ja ottakaa ihmiset sellaisina kuin ne ovat. Vai oletteko te jotain beta-naisia?

Vierailija
42/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alfoissa ja betoissa on oikeita eroja eikä jaottelu ole vaikea tehdä. Mutta mun mielestä luotettavuuden suhteen noissa ei ole mitään eroa. Alfa on komea, ei mikään älykkö pleijeri. Beta on ruma tai komea, mahdollisesti älykkäämpi, ei yhtä itsevarma kuin alfa mutta yhtä petollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:52"]

Hyvä ulkonäkö ei tee kenestäkään kusipäätä, eikä rumuus tee kenestäkään uskollista ja mukavaa. Kannattaa oikeasti tutustua toiseen ennen kuin kuvittelee mitään.

[/quote]

Alfa ja beta ei tarkoita ihan tätä.

ap

[/quote]

No kerro toki, mitä ne tarkoittaa.

[/quote]

Tulevat eläinmaailmasta (ja eläimiähän mekin olemme).

http://www.tunturisusi.com/laumaelain.htm
Alfa, Beta ja Omega 

Susille annetaan nimiksi näitä kreikkalaisia aakkosia sen mukaan, mikä on niiden asema lauman hierarkiassa eli arvoasteikossa. 

Alfa on ensimmäinen kirjain kreikkalaisessa aakkostossa. Alfa-uros ja Alfa-naaras johtavat laumaa. Beta-susi on laumassa eräänlainen johtavan parin lähin apulainen - muun lauman yläpuolella oleva. Betan aseman tärkeys korostuu lisääntymisjaksolla ja se osallistuu erityisen aktiivisesti Alfa-parin jälkikasvun hoitoon. 

Beta-susien asema voi laumassa vaihdella, se voi olla tärkeämpi taikka vähäisempi, tapauksesta riippuen. 

Alhaisimmassa asemassa laumassa on Omega, jollaisia laumassa on yksi. Omegat joutuvat ottamaan kaikilta muilta lauman jäseniltä eniten kurinpitoa ja ylemmyyden osoituksia. Omega on lauman leikkisin jäsen, ja poistaa laumasta sen sisäisiä jännitteitä tällä ominaisuudellaan. 

Olen yllättynyt, ettet tiennyt merkitystä.

ap

Vierailija
44/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyh, kotona viihtyvä kirjoja lukeva mies oli ainakin mun kohdalla ihan samanlainen vedättäjä kuin mitä te kerroitte täällä. Ei kannata sortua niihin. Erittäin suuri huutomerkki on jos mies sanoo olevansa "yksinäinen susi", "erakkoluonne" tai "viihtyy yksin". Viihdyn nimittäin minäkin, mutta kun mies sanoo sen, se tulee aina tarkoittamaan että nainen on ikuinen kakkonen eikä miehellä ole aikaa sinulle.

Vierailija
45/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:48"]

Miehistä ei vaan ole siihen mitä ne naiset halutaan. 

[/quote]

Kertokaan nyt joskus ihan oikeasti mitä naiset haluavat? 

Aivoimpulsseja lukeva lihaksikas, raamikas, herkkä, kova, komea, pitkä, rikas, älykäs telepaatti?  

Vierailija
46/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfauroiksi itseään luulevat pelimiehetkö täällä nyt valittaa, kun sanottiin, että ootte vähän simppeleitä ja kullin vietävissä? No, se on oma kokemus. Liikaa testosteronia! Heh heh. En kyllä san, että betat olis sen parempia. Vain vähemmän katseltavaa. 

Vierailija
47/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aivoimpulsseja lukeva lihaksikas, raamikas, herkkä, kova, komea, pitkä, rikas, älykäs telepaatti?  

Vierailija
48/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 15:02"]

[/quote]

[/quote]

Kas, vastasit omaan kysymykseesi! Tätä olen hakenut koko elämäni. 

t. sinkkunainen

P.S. En välitä lompsan paksuudesta. Elätän kyllä itseni. 

Vierailija
49/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on parempi tottua siihen että kun kaikki haluavat vain sitä miestä mikä kuuluu 1% vähemmistöön jos siihenkään niin saatte sitten jakaa sen miehen keskenännä ilman itkua pettämisestä jne...  ja miksi kitistä kyllä koskahan yhdeltä sonnilta löytyy hyvin spermaa 100 lehmälle. Tarkoitushan on kuitenkin vain saada hyvät geenit suvunjatkamista varten. Biologia ohjaa molempia sukupuolia mutta moni ei vaan suostu myöntämään sitä.  

Vierailija
50/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 15:12"]

Naisten on parempi tottua siihen että kun kaikki haluavat vain sitä miestä mikä kuuluu 1% vähemmistöön jos siihenkään niin saatte sitten jakaa sen miehen keskenännä ilman itkua pettämisestä jne...  ja miksi kitistä kyllä koskahan yhdeltä sonnilta löytyy hyvin spermaa 100 lehmälle. Tarkoitushan on kuitenkin vain saada hyvät geenit suvunjatkamista varten. Biologia ohjaa molempia sukupuolia mutta moni ei vaan suostu myöntämään sitä.  

[/quote]

Moni nainen tässä ketjussahan on juuri kertonut niistä betasuhteista. Eli eivät ole olleet sen mahtisonnin perään. Itseäni ei edes tällainen panokone kiinnosta. Jakakoon siementään muualla vapaasti. 

ap

P.S. Jos on ylimäääräistä spermaa, niin miehellä lienee terveet kädet. Or is every seed sacred? 

Vierailija
51/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa:

miehen joka sitoutuu, on luotettava, arvostaa naista ja osoittaa sen esim. ottamalla naisen huomioon suunnitelmissaan, pitää huolta lapsista jos niitä on. Ulkonäkö on vain plussaa. Komeakin mies on mätä jos näitä ei löydy.

Vierailija
52/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa miehen, joka ei pelaa pelejä, ei kiduta antamalla ymmärtää, jos ei kuitenkaan aio antaa (enkä tarkoita tällä *vain* seksiä vaan sitoutuneisuutta, rakkautta, yhdessäoloa). Ulkonäkö, omaisuus, jne eivät tärkeitä, vaan se, että on tosimielellä liikkeellä, eikä leiki naisen tunteilla. Toisin sanoen: älä manipuloi, älä kiusaa, ole vilpitön. OLE LÄSNÄ.

ap

Vierailija
53/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kannattaa jatkossa olla fiksumpi, eikä hypätä heti sänkyyn. Ota ensiksi selvää, onko mies persoonaltaan ja arvoiltaan kiinnostava/sinulle sopiva, onko hän aidosti kiinnostunut sinusta eikä pelkästään seksistä, onko vapaa jne. Jos hyppää heti sänkyyn, niin ottaa tietoisen riskin siitä, ettei mies ole yhtään sitä mitä haet. Kun pidät jalat ristissä n. 4 ekaa tapaamiskertaa, niin tulee testattua, viihdyttekö toistenne seurassa ja onko mies tosissaan kanssasi.

Jokaisella on vastuu omista teoistaan, uskon että pettäjilläkin tulee seinä vastaan jossain vaiheessa. Siinä helposti kovettaa itsensä niin ettei tunne enää aitoa rakkautta, on vain pelkkää seksiä, suorittamista ja uusia valloituksia.

Nyt vaan nielet pettymyksen ja otat siitä opiksesi.

Vierailija
54/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun tarkoituksena on kai se, mitä miehet nimittävät usein mentaaliseksi masturbaatioksi tai rinkirunkkaamiseksi. Tarkoituksena ei ole keskustella, vaan ainoastaan tuntea hyvää fiilistä vahvistaen porukassa jo ennalta omaksuttua "totuutta".

Olen huomannut kuluneen vuoden aikana, että minut oletetaan vuoroin pelkkää lyhytaikaista seuraa etsiväksi pelimies-alfaksi ja vuoroin manipuloivaksi betamieheksi sen mukaan kuin naisen kulloinenkin mieliala sattuu olemaan. Hyvä ei siis ole koskaan.

Vierailija
55/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap viisaista sanoista! 

Itse olen hyvin rakastunut, ja juurikin siksi, kun mies on niin ihana, katsoo silmiin, koskettaa, *vaikuttaa* ihastuneelta. Mutta onko hän ilmaissut sanallisesti kiinnostuksensa? Ei. Ihan yhtä hyvin se voi olla minulle niin tyypillistä haaveilua. Minua on miehet kohdelleet hyvinkin julmasti, koska en osaa olla kyyninen ja ajattelen aina, ettei mies viettelisi jne ellei todella tuntisi kohtaani muutakin kuin hetkellistä himoa. Että sitä osaakin olla tyhmä! Ilmankos olen taas yksin. 

Kiitos tervetulleesta kylmästä suihkusta! 

Vierailija
56/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 16:09"]

No, kannattaa jatkossa olla fiksumpi, eikä hypätä heti sänkyyn. Ota ensiksi selvää, onko mies persoonaltaan ja arvoiltaan kiinnostava/sinulle sopiva, onko hän aidosti kiinnostunut sinusta eikä pelkästään seksistä, onko vapaa jne. Jos hyppää heti sänkyyn, niin ottaa tietoisen riskin siitä, ettei mies ole yhtään sitä mitä haet. Kun pidät jalat ristissä n. 4 ekaa tapaamiskertaa, niin tulee testattua, viihdyttekö toistenne seurassa ja onko mies tosissaan kanssasi.

Jokaisella on vastuu omista teoistaan, uskon että pettäjilläkin tulee seinä vastaan jossain vaiheessa. Siinä helposti kovettaa itsensä niin ettei tunne enää aitoa rakkautta, on vain pelkkää seksiä, suorittamista ja uusia valloituksia.

Nyt vaan nielet pettymyksen ja otat siitä opiksesi.

[/quote]

Kuules, en hyppää eti sänkyyn. Tässä oli kyse TUNTEILLA LEIKKIMISESTÄ! Ei ole minun vikani, jos mies pelaa minun tunteillani ja manipuloi julmasti!  

ap

Vierailija
57/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 16:34"]

Ketjun tarkoituksena on kai se, mitä miehet nimittävät usein mentaaliseksi masturbaatioksi tai rinkirunkkaamiseksi. Tarkoituksena ei ole keskustella, vaan ainoastaan tuntea hyvää fiilistä vahvistaen porukassa jo ennalta omaksuttua "totuutta".

Olen huomannut kuluneen vuoden aikana, että minut oletetaan vuoroin pelkkää lyhytaikaista seuraa etsiväksi pelimies-alfaksi ja vuoroin manipuloivaksi betamieheksi sen mukaan kuin naisen kulloinenkin mieliala sattuu olemaan. Hyvä ei siis ole koskaan.

[/quote]

Älä katkera äijä narise. 

ei ap

Vierailija
58/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( 

En kai opi koskaan. Vielä vanhainkodissa luulen, että se papparainen on oikeesti ihastunut. V*ttu. 

Vierailija
59/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen olikin alfamies!!!

Vierailija
60/62 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on turhaa yrittää lokeroida miehiä tai yleensäkään ihmisiä alfayksilöihin tms. Samassa ihmisessä voi olla molempia, voi olla hyviä ja huonoja puolia...

En itse ainakaan treffaillessa luokitellut noin, vietettiin vain iltaa ja juteltiin, pohdin siinä samalla millainen mies on, yrittääkö esittää vai onko aidon tuntuinen, terveellä tavalla itsevarma, avoin...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme