Älkää olko niin sinisilmäisiä, naiset!
Ja tämä neuvo tulee toiselta naiselta, joka on täällä lukenut näitä tarinoita miehistä, jotka kerran pantuaan lupailevat, että nähdään, tai toisista, jota katsovat silmiin jne, tai "vaikuttavat kiinnostuneilta". Kuulkaas, jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän saa kyllä suunsa auki.
Itsekin vietin vuosia haaveillen, ja moni mies piti ikään kuin varalla. Siis niin kuin että ihan kiva ja seksikäs nainen, mutta kun tuo näkyy olevan valmis odottamaan, niin jatketaan vaan näitä omia kuvioita.
Onhan flirttailu mukavaa, mutta siinä kaikki mitä se on. Älä ala mitään pilvilinnoja rakentamaan, nainen. Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä osoittaa sen muutenkin kuin katseella ja kosketuksella. Esim. SANALLISESTI.
Älä tuhlaa kesääsi turhaan haaveiluun.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:11"]
Minulle on nyt vuoden aikana kolme naista sanonut, että olen hyvä mies ja ansaitsen hyvän parisuhteen. Kuitenkaan ainutkaan näistä kolmesta sinkkunaisesta ei halunnut olla se naiseni.
Ei pidä uskoa, mitä nainen sanoo vaan katsoa ainoastaan, mitä hän tekee.
[/quote]
Tuohan on aivan eri asia. Se on sellaista, mitä kaverimiehelle sanotaan, eikä siinä mitenkään anneta ymmärtää, että nainen olis itse kiinnostunut. Päinvastoin!
ap
Voi mies. Latelet itsestäänselvyyksiä, jotka naiset ovat tienneet aina. Tietenkään ihminen ei tarjoa toiselle yhteistä elämää, jos sitä ei todellisuudessa kokonaisuutenaan halua. Haavekuvia voi olla, mutta usein ne jäävät haavetasolle, koska molemmat tiedostavat realiteetit. Tuo kissa-hiiri-leikki, jota tunnustat pelaavasi, kertoo vain sinusta. Ei miehistä ryhmänä. Voi voi. Voithan uskotella itsellesi, mitä tahdot. Totuuden tiedät sydämessäsi, eikä se muille kuulukaan. Sinä elät totuutesi ja sen pohjalta tekemisiesi ratkaisujen kanssa. Se, että kuvittelet olevasi suurikin pelimies, kiinnostaa loppujen lopuksi hyvin vähän ketään. Itsepä kärsit peleistäsi.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 12:44"]
Pahin virhe on tosiaan roikkua miehessä ja lähetellä ties mitä alastonkuvia. Huhhuh.
[/quote]
Veikkaisin, että suurin osa naisista ei elämässään lähetä mitään alastonkuvaa. Eikä kyse ole roikkumisesta, vaan siitä, että mies antaa ymmärtää ja pitää juttua yllä niin että nainen ei pääse yli siitä rakastumisen tunteesta. Antaa just tarpeeksi huomiota / rakkautta / whatever, että toinen pysyy kiinnostuneena. Aikomuksena ei ole antaa yhtään enempää. Vähän kuin kissa leikkisi hiirellä, kiduttaen.
ap
[/quote]
Puit 100% sanoiksi sen, mitä olen tuntenut jokaikinen päivä siitä asti, kun aloin ensimmäiseen parisuhteeseen yhdenkään miehen kanssa. Kolme miestä on ollut, joka kerran se sama tunne tulee.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:11"]
Mulle kävi just noin päälle parikymppisenä opiskelijana ja luulin, että kyseinen itseäni reilusti vanhempi mies oli vapaa. Asuin tuolloin pysyvästi ulkomailla ja muutin miehen vuoksi Suomeen ja jätin opiskelut hänen vuokseen kesken loppumetreillä. Sitten Suomeen muutettuani kävikin ilmi, että mies olikin varattu (mutta huonossa suhteessa/eroamaisillaan), tosin olin jo ihastunut korviani myöten häneen. Hän sitten roikotti mua "löysässä hirressä" kuutisen vuotta, kunnes kokosin itseni ja erosin sekä uhkasin paljastaa jutun hänen vaimolleen, jos hän ei jättäisi mua oikeasti rauhaan. Oman itsesuojeluvaistoni mukaan otin eron, nimittäin olin lähellä itsemurhaa ja jouduin käymään terapiassa ko. miehen vuoksi. Älkää naiset koskaan ajautuko samaan, vaan pitäkää puolenne!! Hän oli ensimmäinen mieheni, joten olin naiivi ja kokematon. Mutta en haluaisi sellaista huijaamista ja emotionaalista kidutusta kenellekään.
[/quote]
Emotionaalinen kidutus on juuri oikea sana kuvaamaan sitä. Aivan hirveää, ja se vain jatkuu ja jatkuu. Onneksi itsesuojeluvaisto pelasti sinut.
Varokaa naiset sitä hurmaavaa pelimiestä. Se voi olla hengenvaarallinen.
nro 8
Niinpä niin. Näissä tarinoissa näkyy se, että alfauros pelaa valtapeliä, alistaa naista ja nauttii täysillä saamastaan huomiosta ja rakkaudesta. Alfauroolla on usein useampi naaras, joita se taidokkaasti pyörittää. Sille kyse on ensisijaiseti vallan tunteesta ja manipulaation nautinnosta.
Miehen neuvo: ota se säyseä ja kiltti beturos, se rivimies, jota ei edes huomaa tämän seksikkään fonzien varjossa. Ota minut. En ole jännittävä, mutta en myöskään pelaa mitään helvetin pelejä. En ole supliikkimies enkä urheilija, mutta en myöskään manipuloi sinua.
Minua on harmittanut katsoa sivusta kun komea alfakaverini kohtelee sinua kaltoin. Ja seuraavaa, ja seuraavaa... Hyväuskoinen vaimo kotona ei aavista mitään, kun alfa leikkii rakastavaa koti-isää.
terveisin
betamies
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:37"]
Niinpä niin. Näissä tarinoissa näkyy se, että alfauros pelaa valtapeliä, alistaa naista ja nauttii täysillä saamastaan huomiosta ja rakkaudesta. Alfauroolla on usein useampi naaras, joita se taidokkaasti pyörittää. Sille kyse on ensisijaiseti vallan tunteesta ja manipulaation nautinnosta.
Miehen neuvo: ota se säyseä ja kiltti beturos, se rivimies, jota ei edes huomaa tämän seksikkään fonzien varjossa. Ota minut. En ole jännittävä, mutta en myöskään pelaa mitään helvetin pelejä. En ole supliikkimies enkä urheilija, mutta en myöskään manipuloi sinua.
Minua on harmittanut katsoa sivusta kun komea alfakaverini kohtelee sinua kaltoin. Ja seuraavaa, ja seuraavaa... Hyväuskoinen vaimo kotona ei aavista mitään, kun alfa leikkii rakastavaa koti-isää.
terveisin
betamies
[/quote]
Jos joskus vielä sorrun suhteeseen, niin sitten nimenomaan kaltaiseesi! Kotona viihtyvä, kirjoja lukeva betamies voisi olla kiva. :) Enkä suinkaan tässä halunnut yleistää, että KAIKKI miehet on tuollaisia manipulatiivisia paskiaisia. Mutta todella moni ON.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:41"]
terveisin
betamies
[/quote]
Jos joskus vielä sorrun suhteeseen, niin sitten nimenomaan kaltaiseesi! Kotona viihtyvä, kirjoja lukeva betamies voisi olla kiva. :) Enkä suinkaan tässä halunnut yleistää, että KAIKKI miehet on tuollaisia manipulatiivisia paskiaisia. Mutta todella moni ON.
ap
[/quote]
Hei C'mon ap!! Tämän viestin kirjoittajamies on supliikkimies. Ja supliikkimies tietää miten naisia pyöritellään.. Tiedän tämän stoorin, itse rakastuin keskiverron näköiseen ja kiltin oloiseen humoristiseen mieheen, joka olikin huippuälykäs ja osasi manipuloida naisia ja puhua heidät melkein mihin tahansa. Mies ei silti ollut mikään alfauros mutta parisuhteessa ehdottoman tuhoisa. Ja ihmisenä täydellinen supliikkimies, joka puhuu mustan valkoiseksi.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:41"]
terveisin
betamies
[/quote]
ap
[/quote]
Hei C'mon ap!! Tämän viestin kirjoittajamies on supliikkimies. Ja supliikkimies tietää miten naisia pyöritellään.. Tiedän tämän stoorin, itse rakastuin keskiverron näköiseen ja kiltin oloiseen humoristiseen mieheen, joka olikin huippuälykäs ja osasi manipuloida naisia ja puhua heidät melkein mihin tahansa. Mies ei silti ollut mikään alfauros mutta parisuhteessa ehdottoman tuhoisa. Ja ihmisenä täydellinen supliikkimies, joka puhuu mustan valkoiseksi.
[/quote]
No hyvin mahdollista tuokin... En ole kuitenkaan valmis minkäänlaiseen suhteeseen pitkään aikaan jos sittenkään. Tässäpä se taas totuus käy ilmi, miten naiset on sinisilmäisiä!
Lisäksi komeilla miehillä vaan on enemmän mahdollisuuksia pelailuun. Tilaisuus tekee varkaan siitä betasta myös. Minulla ei niistä vaan kokemuksia... enkä ehkä hankikaan!
ap
Nimeonomaan ap ja 29! Itsellä kokemus just samanlaisesta mukavasta pikkubetasta, joka oli äärimmäisen älykäs ja manipulatiivinen. Komeat alfat saa naisia, mutta on usein vähän yksinkertaisia. Nämä kierot, kilttiä leikkivät betat keksivät vaikka mitä, ja peittävät jälkensä paljon paremmin. Ei satu paljastuksia firman pikkujouluissa tms, koska älykäs beta ei sorru viettelemään työpaikan naisia. Saalis haetaan kauempaa.
Alfa on komea mutta ajattelee peniksellään. Beta on vaarallisen älykäs.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:15"]
Nimeonomaan ap ja 29! Itsellä kokemus just samanlaisesta mukavasta pikkubetasta, joka oli äärimmäisen älykäs ja manipulatiivinen. Komeat alfat saa naisia, mutta on usein vähän yksinkertaisia. Nämä kierot, kilttiä leikkivät betat keksivät vaikka mitä, ja peittävät jälkensä paljon paremmin. Ei satu paljastuksia firman pikkujouluissa tms, koska älykäs beta ei sorru viettelemään työpaikan naisia. Saalis haetaan kauempaa.
[/quote]
Olen samaa mieltä kanssasi. Lisäksi ainakin omassa betassani on beta-miehelle tyypillistä lämmintä rakastettavuutta ja hänet on helppo visualisoida vaikka aviomiehekseen ja lastensa isäksi. Beta itse antaa ymmärtää myös että asiat ovat menossa siihen suuntaan, mutta ei ymmärrä antaa. Eli asiat eivät mene niin. Maalaillaan kyllä kuvaa suloisesta ihanasta pikkuperhe-elämästä mutta todellisuus on juuri se ap:n kuvailema kiduttava kissa-hiiri-leikki...
Itseäni ainakin satuttaa enemmän se, että unelma perhe-elämästä kuolee parisuhteessa toisen osapuolen henkisen kylmyyden ja manipulatiivisuuden takia. Kuin mitä satuttaa se, että joku alfa-macho pitäisi kanssani hauskaa vähän aikaa ja sitten löytäisi uuden lirkuteltavan tyttösen. Beta-miehen kanssa ne jutut on syvemmällä tasolla, ne on suoraan sun unelmissasi, ja siksi ne satuttaa enemmän.
Allekirjoitan myös alfojen monesti yksinkertaisen luonteen.
-29
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:15"]
[/quote]
Olen samaa mieltä kanssasi. Lisäksi ainakin omassa betassani on beta-miehelle tyypillistä lämmintä rakastettavuutta ja hänet on helppo visualisoida vaikka aviomiehekseen ja lastensa isäksi. Beta itse antaa ymmärtää myös että asiat ovat menossa siihen suuntaan, mutta ei ymmärrä antaa. Eli asiat eivät mene niin. Maalaillaan kyllä kuvaa suloisesta ihanasta pikkuperhe-elämästä mutta todellisuus on juuri se ap:n kuvailema kiduttava kissa-hiiri-leikki...
Itseäni ainakin satuttaa enemmän se, että unelma perhe-elämästä kuolee parisuhteessa toisen osapuolen henkisen kylmyyden ja manipulatiivisuuden takia. Kuin mitä satuttaa se, että joku alfa-macho pitäisi kanssani hauskaa vähän aikaa ja sitten löytäisi uuden lirkuteltavan tyttösen. Beta-miehen kanssa ne jutut on syvemmällä tasolla, ne on suoraan sun unelmissasi, ja siksi ne satuttaa enemmän.
Allekirjoitan myös alfojen monesti yksinkertaisen luonteen.
-29
[/quote]
Täysin samaa mieltä! Alfa on täysin munansa vietävissä, kunnes käy niin, että on vaara menettää se perhe. Silloin alfa alkaa esittää kunnollista perheenisää... kunnes iskee taas se saalistusvietti ja armoton panetus. Sitten alfaa viedään jälleen kuin pässiä narussa ja aivotoiminta katoaa jalkoväliin.
Mutta ne betamiehet... Mieleen tulee House of Cardsin Frank Underwood (es. Kevin Spacey). Ihan kylmät väreet käy, kun sitä ajattelee. Betamies pitää päänsä kylmänä, ja manipuloi hyvin taidokkaasti. Se itse pelaaminen tuottaa suurinta nautintoa harmittoman näköiselle, symppikselle betalle. Ja beta voi tosiaan olla hyvin tuhoisa, koska sitä ei pidä vaarallisena vaan todella ihanana ja huolehtivana miehenä.
Mun kaksi ainutta suhdetta miehen kanssa oli juuri sellaisia että toinen antoi just sen verran että jaksoin roikkua mukana, mutta mies ei oikeasti ollut yhtään vakavissaan ja ihan varmasti ei edes rakastunut. En vaan tajunnut sitä aiemmin. Ap:lla on hyvä pointti. Miehistä ei vaan ole siihen mitä ne naiset halutaan. En jaksais kyllä kolmannen kohdalla huomata enää samaa. Siispä yksin olen.
Betathan ne niitä pahimpia on. Heti kun saadaan nainen nalkkiin, aletaankin vähän alkaa kokeilemaan josko muualtakin nappais. En sano että alfat ovat sen parempia, sanon pikemminkin ettei hyviä miehiä ole kuin todella harvassa. t. 35, enkä todellakaan alfojen kanssa seurustellut vaan näiden betojen. Ihan yhtä lailla ne pelaa, ja jopa vielä enemmän koska ovat epävarmoja.
Hyvä ulkonäkö ei tee kenestäkään kusipäätä, eikä rumuus tee kenestäkään uskollista ja mukavaa. Kannattaa oikeasti tutustua toiseen ennen kuin kuvittelee mitään.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:48"]
Mun kaksi ainutta suhdetta miehen kanssa oli juuri sellaisia että toinen antoi just sen verran että jaksoin roikkua mukana, mutta mies ei oikeasti ollut yhtään vakavissaan ja ihan varmasti ei edes rakastunut. En vaan tajunnut sitä aiemmin. Ap:lla on hyvä pointti. Miehistä ei vaan ole siihen mitä ne naiset halutaan. En jaksais kyllä kolmannen kohdalla huomata enää samaa. Siispä yksin olen.
[/quote]
Juurikin näin, 35. Se on äärimmäisen raastavaa ja kiduttavaa. Niinpä en yritä enää. Parempi yksin kuin kiduttavassa suhteessa. Se syö naista. Olen joutunut masennuslääkkeitäkin napsimaan. Kunpa olisin tämän oivaltanut aikaisemmin, niin olisin säilynyt monelta sydänsurulta.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:52"]
Hyvä ulkonäkö ei tee kenestäkään kusipäätä, eikä rumuus tee kenestäkään uskollista ja mukavaa. Kannattaa oikeasti tutustua toiseen ennen kuin kuvittelee mitään.
[/quote]
Alfa ja beta ei tarkoita ihan tätä.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:52"]
[/quote]
Alfa ja beta ei tarkoita ihan tätä.
ap
[/quote]
No kerro toki, mitä ne tarkoittaa.
Voi helvetti tiedän alfojen ja betojen kanssa... Onko kivaa elää noin vaikeaa elämää?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 12:44"]
Pahin virhe on tosiaan roikkua miehessä ja lähetellä ties mitä alastonkuvia. Huhhuh.
[/quote]
Veikkaisin, että suurin osa naisista ei elämässään lähetä mitään alastonkuvaa. Eikä kyse ole roikkumisesta, vaan siitä, että mies antaa ymmärtää ja pitää juttua yllä niin että nainen ei pääse yli siitä rakastumisen tunteesta. Antaa just tarpeeksi huomiota / rakkautta / whatever, että toinen pysyy kiinnostuneena. Aikomuksena ei ole antaa yhtään enempää. Vähän kuin kissa leikkisi hiirellä, kiduttaen.
ap
[/quote]
Just näin. Aina kun yritin pyristellä irti, mies muuttui äärimmäisen hurmaavaksi, intohimoiseksi, antoi huomiota ja jatkoi, kunnes olin taas koukussa. Sitten takaisin normimeininkiin. Olin koko ajan kuin löysässä hirressä. Viimeisellä kerralla (ennen kun laitoin suhteelle stopin), minua suorastaan nauratti salassa se, miten mies taas muuttui rakastavaakin rakastavammaksi, kun oli uhka, että lähtisin. Sanoin EI, ja että mä niin näen sun läpi. Osasi sentään nolostua.
Manipulaatiota pahimmillaan. Tyhmä tietysti olin, kun en aiemmin tajunnut. Pelimiehellä on pelimiehen elkeet, ja hän osaa kyllä naista pyörittää ja painaa oikeista napeista. Ei toimi enää meikäläiseen.
nro 8
[/quote]
Mullekin kävi juuri näin. Mies oli oikein kunnon perinteinen pelimies ja tuplasti ikäiseni, itse olin nuori ja idealistinen humanistiopiskelija, jota vedätettiin 6-0. T. Nro 20