Mieheni sanoi että olen päästänyt itseni karmeaan kuntoon
Nyt ymmärrän miksi mies ei ole enää vuosiin arvostanut minua ja on käyttäytynyt törkeästi mua kohtaan. Koska en ole laiha ja liikunnallisempi! Ok.
Kommentit (73)
Töissä on varmaan joku nainen, joka harrastaa aktiivisesti jotain lajia, vaikka juoksua tai pyöräilyä, puhuu lajistaan töissä ja on iloinen ja näyttää hyvältä, kun liikunnasta saa niitä endorfiineja. Miehes sitten ajattelee, että jos säkin harrastaisit liikuntaa, niin muuttuisit siihen suuntaan, mitä tää työpaikan nainen. Paska mies.
No mutta oliko asiaa pakko hautoa kymmenen vuotta, olis sanonu silloin kun aloin lihoa! :O En mä nyt enää viime vuosina oo lisäkiloja keränny. Enkä mä itse koe että pelkkä lihavuus tekee ihmisestä ruman tai vastenmielisen. Tunnen monta lihavaa, mutta kaunista/komeaa, hauskaa ja upeaa lihavaa miestä/naista. En ole niin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen, että pelkkä lihavuus saa minut halveksimaan toista ihmistä! -ap
Aha! Eli tämäkin on miehen vika. Just so!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:48"]
Töissä on varmaan joku nainen, joka harrastaa aktiivisesti jotain lajia, vaikka juoksua tai pyöräilyä, puhuu lajistaan töissä ja on iloinen ja näyttää hyvältä, kun liikunnasta saa niitä endorfiineja. Miehes sitten ajattelee, että jos säkin harrastaisit liikuntaa, niin muuttuisit siihen suuntaan, mitä tää työpaikan nainen. Paska mies.
[/quote]
naiset dumppaavat miehiä hyväksyttävästi jos ja kun ulkonäkö ei enää miellytä...
miehet tekevät samoin, ja molemmissa tapauksissa miehen vika.
jep jep
Mun vaimoni on lihonut ja laihtunut, mutta aina on ollut silmissäni rakas ja kaunis. Kauneus on katsojan silmissä. T. Mies
Paljonkos niitä ylikiloja on ap:lle kertynyt? Pidätkö muuten itsestäsi huolta? Liikutko? Miten pukeudut? Miten hiukset entä meikkaus?
Ei tässä varmaan ole kyse siitä että naisilla on oikeus dumpata mies ulkonäön takia, mutta miehillä ei. Koen itse nämä enemmänkin ihmistyyppien välisinä eroina, toisille laihuus on tärkeämpää kuin toisille. Ei mulle (ap) olisi miehen lihominen mikään syy jättää tai inhota.
Ja kyllä, mä en lue ajatuksia, mies ois voinu sanoa jotain silloin kun aloin lihoa! Kaikkein jännintä minusta on se, että mies sanoo tämän mulle nyt, kun viime syksystä lähtien olen pienimuotoista elämänmuutosta yrittänyt ja -12 kg on lähteny!!:D
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:48"]
[/quote]
naiset dumppaavat miehiä hyväksyttävästi jos ja kun ulkonäkö ei enää miellytä...
miehet tekevät samoin, ja molemmissa tapauksissa miehen vika.
jep jep
[/quote] Eli laihduttamaan siitä, ettei se seksikäs, energinen ja haluttavan hyväpeppuinen ja terhakkatissinen naiskollega vie miestäsi. Sehän voisin olla vaikka minä...nimittäin se piukkapappuinen :)
Laita ap kuva aijaa.comiin kropastas. Mua ihan kiinnostaa että missä menee se raja että miehelle riittää ja sanoo ääneen. En tarkota vittuilla mutta eikö sua aidosti sureta se että olet itsesi päästänyt plösähtää?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:07"]Paljonkos niitä ylikiloja on ap:lle kertynyt? Pidätkö muuten itsestäsi huolta? Liikutko? Miten pukeudut? Miten hiukset entä meikkaus?
[/quote]
Mies sanoikin, että ainoa tapa jolla pidän itsestäni huolta, on meikkaus. Käyn säännöllisesti myös kampaajalla ja laitan hiukseni joka aamu. Vaatteet on siistit, ehjät ja tavalliset, pukeudun tilanteen vaatimalla tavalla. Lenkkeilen kävelyvauhtia koiran kanssa 45 min 4-7 kertaa viikossa. Syön runsaasti, sekä tavallista ruokaa että karkkia... -ap
No miksi olet päästänyt itsesi karmeaan kuntoon? Ajattelitko että kun olet naimisiin päässyt, niin nyt voit lakata huolehtimasta ulkonäöstäsi? Minulle ainakin on tärkeää, että mieheni pitää minua seksikkäänä ja haluttavana vieläkin, vaikka meillä on jo kolme lastakin ja neljäs tulossa. En minäkään tykkäisi, jos mieheni olisi kasvattanut kauhean kaljamahan eikä enää yhtään välittäisi ulkonäöstään.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:09"]Laita ap kuva aijaa.comiin kropastas. Mua ihan kiinnostaa että missä menee se raja että miehelle riittää ja sanoo ääneen. En tarkota vittuilla mutta eikö sua aidosti sureta se että olet itsesi päästänyt plösähtää?
[/quote]
Tässähän on kyse vaan yhdestä miehestä ja sen mielipiteestä! :D Olen lihava, mutta en niin lihava, etteikö baarissa ihan normaalit ikäiseni miehet tulisi jututtamaan, tarjoamaan juotavaa ja iskemään. Pipsaan verrattuna olen normaalipainoinen. ;) Enkä sano tätä pahalla Pipsaa mitenkään haukkuakseni, jokainenhan on minkä kokoinen on, mutta vertaillakseni. -ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:10"]
Lenkkeilen kävelyvauhtia koiran kanssa 45 min 4-7 kertaa viikossa. Syön runsaasti, sekä tavallista ruokaa että karkkia... -ap
[/quote]
paljonko ylipainoa?
karkit, makeat, pullat, jäätelöt, burgerit, pizzat, sipsit, jne... pois ja paino tippuu 10 kg
been there done that. muuten saa pyöräillä vaikka 2h päivässä ja paino ei tipu mihinkään.
Mies on nyt vaan herännyt siihen, että liikunnallisen ja iloisen naisen kanssa tekisi mieli enemmän seksiä ja siksi nyt alkoi valittaa ulkoisesta olemuksestasi.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:12"]No miksi olet päästänyt itsesi karmeaan kuntoon? Ajattelitko että kun olet naimisiin päässyt, niin nyt voit lakata huolehtimasta ulkonäöstäsi?
[/quote]
En ajattele, että voin lopettaa itsestäni huolehtimisen. Onko itsestä huolehtiminen yhtä kuin laihana pysyminen? En tiennyt. Kuten jo sanoin, itselleni paino ei ole oleellinen asia ihmisessä, jos ei paina yli 150kg.miehelläni tämä raja on huomattavasti matalampi, mutta olisihan asiasta voinu puhua aiemmin. Seuraavassa parisuhteessa otan heti aluksi painoasiat puheeksi, ettei tule yllätyksiä! -ap
Jännä miten mehiä on erilaisia, toisia ällöttää pienikin lihominen ja toiset ottaa ihan iisisti vaikka ei olisi enää nilkkojakaan. Valitettavasti naisen mukana ei tule takuuta, että jos tämä lihoo niin on oikeus palauttaa tai vaihtaa. Kun on esim naimisiin mennyt ja luvannut rakastaa niin on turha kitistä. Toisaalta taas kyllä naisellaki on velvollisuus pitää pakettinsa kasassa: jos olet myynyt tuoretta herkkua, pitää kattoa ettei tavara ole pilalla kun asiakas vie sen kotiinsa. Reilu peli ja peliähän nämä nykyajan ihmissuhteet on. Surullista.
Se ei vaan enää ole sinuun rakastunut! Kyllä tällaisia muutoksia katselee läpi sormien, jos puoliso on oikeasti rakas. Kun terveys alkaa mennä, on hyvä puuttua asiaan. Itse kyllä pyrin noudattamaan isäni neuvoa siitä, että ei saa lakata pitämästä itsestään ja habituksestaan huolta, kun mies on löytynyt. Miehenkin kunnioittaa minua pitämällä ulkonäöstään huolta, miksen minäkin siis.
Pidän itsestäni huolta, mutta en tiennyt laihana pysymisen olevan tärkein tapa pitää itsestään huolta. Toki olin normaalipainoinen tavatessamme mieheni kanssa, muttanaimisiin mennessämme olin jo kerännyt jonkin verran ylipainoa, eikä mies silloin 10 vuotta sitten sanonut mitään, ja halusi kuitenkin kanssani naimisiin. Oletin ettei laihuus tai paino ole hänellekään naisessa tärkein asia.
Nyt lähinnä mietinkin, haluanko laihduttaa toisen ihmisen vuoksi? Jotta kelpaan hänelle? Arvostanko sen jälkeen enää itseäni, tai arvostanko miestäni? Onko mieheni törkeän käytöksen taustalla todellakin pelkästään ulkonäköni, vai muutakin kyllästymistä? En ole luonnostani liikunnallinen ihminen, jollaisen mies haluaisi, pitääkö siis yrittää muuttua kuitenkin? Olemme tainneet kumpikin huijata toistamme tässä liitossa. -ap
Sinulla on vastuu itsestäsi ja siitä, että teet oman osuutesi ollaksesi terve ja haluttava miehesi silmissä. Minua ainakin inhottaisi katsella kaljamahaista puuskuttavaa ja piereskelevää äijää...