Olen mies ja 27-v. Kysy kysymyksiä mistä vaan
Täällä on näitä kyselyitä, niin pistetään yksi lisää. Kyselkää siis jos kysyttävää tulee mieleen.
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:54"]Opiskelen Helsingissä. Saisin kyllä seuraa muutenkin ja olen saanutkin ihan riittämiin, mutta kuten aiemmasta viestistäni käy ilmi, kaipaan uudenlaista seuraa, sellaista mitä omissa ympyröissä ei ole todennäköistä pokata.
Ja hei tajusin juuri, että saatetaan hyvin vaikka olla samassa työpaikassakin aloittajan kanssa! Mistäs sitä tietää, onko joku meidän toimiston miehistä kyseessä, kun en heidän tarkkoja ikiään tiedä. Damn, toivottavasti et ole meillä duunissa, ap!
[/quote]
Tämä siis N23:n viesti...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:19"]Onko kiva kun näin moni ihminen av:lla kiinnostui sinusta yksinkertaisen aloituksen perusteella? Luuletko, että se johtuu siitä, että aloituksessa ilmoitit olevasi mies?
[/quote]
Onhan tää viihdyttävää, ainakin mulle. Luulen että jotkut naiset kyselee koska olen mies, sillä suurin osa vauvapalstalla kävijöistä lienee naisia joilla on tylsää.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:21"]Miksi olet vauva palstalla? Joku juttu raskaana oleviin naisiin?
[/quote]
Tää on viihdyttävä mesta, ja mulla oli eilen tylsä hetki joten päätin pistää kyselyn pystyyn ja tsekata tuleeko yhtään kysymystä. Mulla ei todellakaan ole mitään juttua raskaana oleviin naisiin...
En lähe tuohon seksikyselyyn.
Katotko jalkapallon MM-kisoja?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:37"]
Nuoletko?
[/quote]Jäätelöä varmaan? 27-vuotiaalla miehellä ei ole vielä sukupuolielämää.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:37"]
Nuoletko?
-Mies 29v-
[/quote]
No nuoletko sä?
Tää on iha urpåå pitää olla joku ammatti/asiantuntija, ketä kiinnostää keltään randomilta kysellä niitä näitä!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:37"]
Nuoletko?
-Mies 29v-
[/quote]
No nuoletko sä?
[/quote]
En ole mennyt väkisin nuolemaan. En halua laillisiin ongelmiin eikä naisilla ole seksihaluja.
-Mies 29v-
Mua kiinnostaa onko tämä se 27-vuotias joka epäili jäävänsä ikisinkuksi, kun naiset häipyy parin ekan treffin jälkeen ilmeisesti loukkaantuneena seksin puuttumisesta.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:36"]Vituttaako kun et ole 26 tai 28
[/quote]
Ei
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:37"]Nuoletko?
[/quote]
Kyllä
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:37"]Mitä ajattelet tuosta julkkikselle teinipimperoaan antaneesta yksilöstä?
[/quote]
En tiedä kenestä kyse
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:38"]ammattisi?
[/quote]
Lakimies
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:38"]Onko sulla lapsia?
[/quote]
Ei ole eikä tule ainakaan moneen vuoteen
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:39"]En lähe tuohon seksikyselyyn.
Katotko jalkapallon MM-kisoja?
[/quote]
Oon kattellut jonkun verran lähinnä veikkausmielessä. Kannatan Saksaa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:47"]Tää on iha urpåå pitää olla joku ammatti/asiantuntija, ketä kiinnostää keltään randomilta kysellä niitä näitä!
[/quote]
Oon lakimies, heruuko sillä kysymys
Opiskelen Helsingissä. Saisin kyllä seuraa muutenkin ja olen saanutkin ihan riittämiin, mutta kuten aiemmasta viestistäni käy ilmi, kaipaan uudenlaista seuraa, sellaista mitä omissa ympyröissä ei ole todennäköistä pokata.
Ja hei tajusin juuri, että saatetaan hyvin vaikka olla samassa työpaikassakin aloittajan kanssa! Mistäs sitä tietää, onko joku meidän toimiston miehistä kyseessä, kun en heidän tarkkoja ikiään tiedä. Damn, toivottavasti et ole meillä duunissa, ap!