Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja 27-v. Kysy kysymyksiä mistä vaan

Vierailija
22.06.2014 |

Täällä on näitä kyselyitä, niin pistetään yksi lisää. Kyselkää siis jos kysyttävää tulee mieleen.

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:49"]Lähetkö treffeille? ;)

[/quote]

Heh, kiitos kysymästä, ehkä lähden jos törmätään jossain ja kysyt multa kasvotusten tota uudestaan!

[/quote]

Missähän me satuttais törmäämään... :)

[/quote]

Kokeile Helsingin keskustaa!

Vierailija
22/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:41"]Millaiset naiset kiinnostavat sisäisesti ja ulkoisesti? Mitä et ymmärrä naisissa? Onko sulla läheisiä naispuolisia ystäviä?

[/quote]

Kauniit ja vähän "viattomat" naiset on niitä jotka kiinnostaa ekana. Viattomuus siis sekä sisäistä että ulkoista. Vähän vaikea selittää tota. Kauneus on mulle yleensä vaaleahko pitkä tukka, kivat kasvot ja hyvä tyyli.

Naisissa en ymmärrä mitään... No ei, en ymmärrä ainakaan sitä tolkutonta itsekritiikkiä ja vertailua muihin naisiin. Se on rasittavaa ja täysin turhaa. Kaikki selluliittihäpeät ja paniikki jostain finnistä on just sitä kummallista itseen kohdistuvaa ylitutkiskelua ja kritiikkiä. Ja jos ollaan menossa vaikka rannalle niin jostain bikinivartalojutusta tehään iso numero. Miksei voi vaan mennä rannalle miettimättä niitä muita naisia ja niiden vartaloita siellä? Eikö muutenkin luulisi naisten miettivän ja katsovan miesten vartaloita siellä rannalla? Ei mua miehenä mitkään muutamat selluliitit kiinnosta, kattelen sitä takapuolta ihan muut jutut mielessä.

Mulla ei ole läheisiä naiskavereita.

[/quote]

Mut onko surullista, että on aika epätodennäköistä että löytäisit kauniin ja tyylikkään naisen, jolla ei olisi tollasia karseita epävarmuuksia ulkonäkönsä suhteen? Jos naista ei kiinnosta miltä muut näyttää tai onko joku finni otsassa, niin häntä ei luultavasti kiinnosta se oma ulkonäkö muutenkin niin hirveesti. Harva nainen on kaunis ja tyylikäs panostamatta siihen ihan mielettömästi aikaa ja vaivaa. Ehkä miehilläkin vähän sama, jos on huoliteltu ulkonäkö niin luultavasti siihen on myös panostettu ja sen säilyttäminen aiheuttaa stressiä, mutta pikkasen helpompaa sikäli että on ihan tyylikästä olla meikkaamatta, ajaa hiukset ja parta lyhyelle sängelle ja pukeutua tavalliseen kauluspaitaan ja farkkuihin, joihinkin tilaisuuksiin sitten tumma puku päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:03"]Onks sulla autoa? Minkälainen?

[/quote]

Ei ole tarvetta omalle autolle

Vierailija
24/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:41"]Millaiset naiset kiinnostavat sisäisesti ja ulkoisesti? Mitä et ymmärrä naisissa? Onko sulla läheisiä naispuolisia ystäviä?

[/quote]

Kauniit ja vähän "viattomat" naiset on niitä jotka kiinnostaa ekana. Viattomuus siis sekä sisäistä että ulkoista. Vähän vaikea selittää tota. Kauneus on mulle yleensä vaaleahko pitkä tukka, kivat kasvot ja hyvä tyyli.

Naisissa en ymmärrä mitään... No ei, en ymmärrä ainakaan sitä tolkutonta itsekritiikkiä ja vertailua muihin naisiin. Se on rasittavaa ja täysin turhaa. Kaikki selluliittihäpeät ja paniikki jostain finnistä on just sitä kummallista itseen kohdistuvaa ylitutkiskelua ja kritiikkiä. Ja jos ollaan menossa vaikka rannalle niin jostain bikinivartalojutusta tehään iso numero. Miksei voi vaan mennä rannalle miettimättä niitä muita naisia ja niiden vartaloita siellä? Eikö muutenkin luulisi naisten miettivän ja katsovan miesten vartaloita siellä rannalla? Ei mua miehenä mitkään muutamat selluliitit kiinnosta, kattelen sitä takapuolta ihan muut jutut mielessä.

Mulla ei ole läheisiä naiskavereita.

[/quote]

Mut onko surullista, että on aika epätodennäköistä että löytäisit kauniin ja tyylikkään naisen, jolla ei olisi tollasia karseita epävarmuuksia ulkonäkönsä suhteen? Jos naista ei kiinnosta miltä muut näyttää tai onko joku finni otsassa, niin häntä ei luultavasti kiinnosta se oma ulkonäkö muutenkin niin hirveesti. Harva nainen on kaunis ja tyylikäs panostamatta siihen ihan mielettömästi aikaa ja vaivaa. Ehkä miehilläkin vähän sama, jos on huoliteltu ulkonäkö niin luultavasti siihen on myös panostettu ja sen säilyttäminen aiheuttaa stressiä, mutta pikkasen helpompaa sikäli että on ihan tyylikästä olla meikkaamatta, ajaa hiukset ja parta lyhyelle sängelle ja pukeutua tavalliseen kauluspaitaan ja farkkuihin, joihinkin tilaisuuksiin sitten tumma puku päälle.

[/quote]

Toi on totta. Ei mua ne epävarmuudet haittaakaan, mutta en vaan tajua sellaista vatvomista. On se ehkä jopa vähän söpöä kun naiset aina miettii niin paljon mitä muut niistä ajattelee.

Vierailija
25/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat piirteet itsessäsi? 

Vierailija
26/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pukeudut yleensä?

Vierailija
27/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viettelet naisen? Lempiasento?

Vierailija
28/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen? 

Vierailija
29/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:08"]Parhaimmat piirteet itsessäsi? 

[/quote]

Suoraselkäisyys, luotettavuus ja rentous

Vierailija
30/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on suoraselkäisyydellä ja luotettavuudella? Paitsi toki silloin asia on ilmiselvä, jos suoraselkäisyys viittaa fyysiseen ryhtiin. On sekin tietty hyvä asia, skolioosista voi olla harmia.

Vierailija
31/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:08"]Miten pukeudut yleensä?

[/quote]

Oon melkein aina töissä, joten yleensä pukeudun pukuun. Valitettavasti...

Vierailija
32/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraselkäinen = rehti, reilu

Vierailija
33/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:16"]Miten viettelet naisen? Lempiasento?

[/quote]

Lempiasento on varmaan takaapäin seisaaltaan. Viettely on vähän jotenkin naisellinen sana, en ainakaan koskaan miellä vietteleväni ketään. Tuun kyllä mielelläni vietellyksi naisen toimesta..! Mutta aloitteen seksiin teen yleensä koskettelun, hyväilyn ja suudelmien kautta. Jos tunnen naisen hyvin niin tykkään myös puhua rumia vähän.

Vierailija
34/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:22"]Oletko onnellinen? 

[/quote]

Ole

Vierailija
35/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokone muna 14 vuotiaal yleensä o

Vierailija
36/145 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannepaino ja -pituus naisella?

Vierailija
37/145 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monennella kerralla pääsit oikikseen? Ja missä kaupungissa opiskelit?

Vierailija
38/145 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakuuttunut, että mieheni kiinnostuu ulkonäön perusteella lähinnä blondeista, itse olen tietty brunetti. Onko sulla mulle joku hyvä neuvo tai lohdutuksen sana?

Vierailija
39/145 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä ketjun aloittaja, tulisitko takaisin tähän ketjuun? Haluun sun kanssa treffeille, ihan oikeesti oikeesti :))))

- N23 v, oik. yo

Vierailija
40/145 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N23 missä opiskelet? Mikset saa seuraa normaalilla tavalla, kun kuitenkin kuulostat hyvältä ainakin ulkonäöltäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän