Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja 27-v. Kysy kysymyksiä mistä vaan

Vierailija
22.06.2014 |

Täällä on näitä kyselyitä, niin pistetään yksi lisää. Kyselkää siis jos kysyttävää tulee mieleen.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:15"]Mistä tekijöistä mielestäsi onnellinen elämä koostuu?

[/quote]

Terveys, tasapaino työn ja vapaa-ajan välillä, onnistumisen kokemukset, virheistä oppiminen ja hyvät tyypit.

Vierailija
142/145 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:05"]Mikä maa voittaa fudiksen MM-kisat? =)

[/quote]

Saksaa on kannatettava periaatteesta mutta en tiedä riittääkö voittoon. Toivotaan!! Isäntämaan vuoksi olisi hienoa jos Brasilia voittaisi, mutten usko siihen.

[/quote]

Miksi Saksaa on kannatettava periaatteessa? =)

[/quote]

Heh, sukurasite... Suonissa virtaa osittain saksalainen veri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:17"]Oletko eläinrakas?

[/quote]

Itse asiassa joo, mutta en halua omaa esim koiraa vielä. Sellainen vastuu rajoittaa paljon muuta elämää. Sitten jos joskus asetun aloillebi voisin hyvibkin ottaa lemmikkieläimen.

Vierailija
144/145 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuilen sua taas, aloittaja!

Jos kiinnostaa: Olen siis 23-v, vaalea, hoikka ja liikunnallinen: olen harrastanut liikuntaa eri muodoissaan koko ikäni. Pituutta löytyy 168 cm ja painoa noin 50-52 kg. Hiukset ulottuu lapaluihin ja ne on vaaleat, mutta ei mitkään blondiblondit... :) Tyyliltä oon aika perusoikkari, paitsi en harrasta todellakaan mitään logo- tai merkkileijumista.

Vaikutat tyyppinä juuri sellaiselta kenen kanssa mieluusti viettäisin aikaa ja pitäisin hauskaa. Ei siis mitään liian vakavaa! :) Oon kyllästynyt ympärillä pyöriviin _poikiin_ ja ajattelin siirtyä omaa ikäluokkaa hieman vanhempiin miehiin, koska kiinnostaa tietää onko ajatusmaailmassa enemmän yhteistä heidän kanssaan. Mitään "setää" en kuitenkaan huoli, vaan joku kolmeakymppiä vähitellen lähestyvä aikuiselämänsä jo jollain asteella aloittanut tyyppi on hakusessa kesäiltojen seuraksi. Niitä ei yliopistolla pyöri ja työpaikkojen miehiä en sillä silmällä katsele maineeni säilyttämiseksi, tämä on periaatekysymys. :)

Jos siis kiinnostuit, kommentoi tänne jotain ja katotaan jos vaikka vaihdettaisiin sähköposteja tms! :) Niin ja en siis todellakaan tee tällaista koskaan, en edes ole missään deittisivuilla tai tinderissä, ainoa nettisyntini on tää palsta ja sekin hupimielessä. En siis ole mikään epätoivoinen spinster, vaikka tää kyllä kuulostaa ja vaikuttaa just siltä kuin olisin. Mutta mutta, yrittänyttä ei laiteta, eikö vaan..?

- N23 v, oik. yo

Vierailija
145/145 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissasi N23...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi