Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopimattomin tilanne jossa olet nauranut?

Vierailija
22.06.2014 |

Eli kertokaa mikä on kamalin/sopimattomin tilanne jossa olet nauranut.

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
82/120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittehän myös, että nauru ja hihitys eivät aina johdu huvittuneisuudesta, vaan joidenkin ihmisten kohdalla vain silkasta hämmennyksestä. Joten ei välttämättä pidä loukkaantua, jos joku vakavassa tai kiusallisessa tilanteessa nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissa. :( Olin muistaakseni noin 10-vuotias, olimme muistotilaisuudessa. Siellä oli joku mies, joka ihan vakavana alkoi puhua ensin "mä oon ihan kuin se...noh, sano nyt mikä se oli..." ja koska olin typerä lapsi, en tietenkään osannut pidättää naurua. Muistan vain sen miehen suuttuneen ja sanoneen, että joudun kadotukseen tai jotain vastaavaa. :D

Vierailija
84/120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni hautajaiset. Papin teatraalinen liirumilaarumi oli liikaa. Piti purra hampaita yhteen etten olisi revennyt ihan täyteen röhönauruun.

Toinen nauramisen paikka on melkein aina lääkärin/psykiatrin/psykologin vastaanotolla. :D

Vierailija
85/120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskean talon kellarissa

Vierailija
86/120 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomummoni hautajaiset. Nauroin vammaiselle joka veteli rullatuolilla edestäni.

Vierailija
87/120 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras ketju! Röhönaurua koko ajan. Komppaan tilannekomiikka-juttua, olen samanlainen. Elämä on pelkkää naurua. Joskus pelkkä ilme riittää naurukohtaukseen sopivassa tilanteessa.

Vierailija
88/120 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissa, kun vieressäolijalta hajosi virsikirja. Kannet jäi käteen, sivusto lattialle.

Vierailija
89/120 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
90/120 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa usein toisten voimakkaat tunnereaktiot. En käsitä miksi, koska mielestäni olen empaattinen, enkä missään nimessä ilkeyttäni naura. Esim. jos joku suuttuu minulle ja katsoo vihaisesti ja pistävästi kulmien alta, niin jouduin pinnistelemään etten räjähdä nauramaan. Tai kun puoliso oli hirveän stressaantunut ja hänellä oli oikein supersurkea ja "maansa myynyt"-ilme ja hän istui surkeana lysyssä, niin nauratti ihan kauheasti, koska säälitti niin kamalasti hänen tilanteensa. Minulla on tapana reagoida naurulla tällaisiin. Inhoan sitä, koska se tulkitaan tietysti väärin, mutten voi sille yhtään mitään. Ehkä se tosiaan on hämmennystä tai jotain.

Vierailija
91/120 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän kertonut palstalla aikaisemminkin. Ystäväni tuttu, jolla on todella räikeä r-vika osti R-kioskin. Ystävä kertoi, kun olimme samaan aikaan käymässä, että X on nyt yrittäjänä R-kioskilla. Sain niin hervottoman pihinänaurukohtauksen mitä en voinut keskeyttää, että ystäväni katsoi parhaaksi selittää tutulleen minun vetäneen pilveä. Hävettää ihan v-tu-sti.

(Koskaan en ole pilveä polttanut.)

Vierailija
92/120 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun teatteriesitys.

Vierailija
93/120 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä skitsofreninen reaktio purskahtaa nauramaan jonkin vakavan uutisen kuultuaan, näitä sattuu. 

Vierailija
94/120 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme elokuvissa katsomassa Puhdistusta. Äkkiä nenäni päästi kimeän vihellyksen, kuin teepannu ja aloin nauraa  tyrskiä hysteerisesti, menossa oli  vieläpä rais kauskohtaus ja kaveri tuuppi nolona sihisten  että rauhoitu nyt!

Vierailija
95/120 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni hautajaisissa eräs sukulainen nukahti kirkossa kesken papin puheen, ja pieraisi kuuluvasti nukkuessaan. Aika moni purskahti nauruun sillä hetkellä.

Vierailija
96/120 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin sydämeni pohjasta, kun äitylin oma vapaan kasvatuksen hedelmä juoksi kaupassa pää edellä ostoskoriani päin, muksahti lattialle ja alkoi rääkymään.

Vierailija
97/120 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Jong-Ilin hautajaisissa Pohjois-Koreassa ollessani

Vierailija
98/120 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin iltapukujuhlissa ja tapasin pitkästä aikaa opiskelukavereita, joista moni oli perheellistynyt. Nauroin kun yksi pariskunta kertoi lastensa nimet. 

Vierailija
99/120 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautajaisissa paniikkinauru omalle pierulle

Vierailija
100/120 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelu, kun kuulin palkkatarjouksen. Totesin että jos tuolla palkalla löydät motivoituneen ammattilaisen niin ota ihmeessä töihin. Sanoin myös etten ole enää kiinnostunut kyseisestä työpaikasta. Oli työnantajan edustaja hiljaista poikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme