Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopimattomin tilanne jossa olet nauranut?

Vierailija
22.06.2014 |

Eli kertokaa mikä on kamalin/sopimattomin tilanne jossa olet nauranut.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummun hautajaisille nauran minäkin täällä. Teillä on ihan huippu suku. :D

Vierailija
22/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin ison johtoryhmän sihteerinä. Eräässä kokouksessa oli vaikea pitää silmiä auki, väsytti ihan vietävästi. Yritin aikani tsempana eli sinnitellä silmieni kanssa ja kun siitä ei tullut mitään, ajattelin katsella johtoryhmän jäseniä, että aivoissani olisi edes jotain toimintaa. Aloitin katselemisen vasemmalta ja siellä oleva iso pomo sinnitteli omien silmiensä kanssa (suurenteli niitä väsyneenä), seuraava pomo oli suu auki ja silmät seisoivat, kolmas pomo oli nukahtanut, hänellä oli silmät auki ja kuolaa valui suusta. Tämän nähdessä sain hirveän naurukohtauksen, vedet silmissä räkätin ja yritin esittää, että muka yskisin. Siitä ei tullut loppua ja esimieheni pyysi minua hillitsemään itseni. Hävetti niin vietävästi ja yritin loppuun asti esittää yskivää, joka ei tosi mennyt läpi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jonkun hervottoman naurunpyrähdyksen, kun jäin kiinni pettämisestä.Ikäänkuin hermot paloi loppuun, eikä se naurukaan meinannut loppua.Se oli hirveää:(

Vierailija
24/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla palavereissa ja koulutuksissa on pari kertaa tullut väsyneenä hervoton naurunpyrskähdys, jota olen yrittänyt pidätellä.

Vierailija
25/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverini kanssa talvella bussissa. Kun jäimme pois kyydistä, oli pysäkki rinteessä josta kuljettaisiin alas alikulkuun. Emme havainneet maan olevan peilijäässä, ja kaverini vikkelänä loikkasi ulos bussista, liukuen rinteen alas kuin jokin meritähti :D Oli siinä mulla ja bussikuskilla pokassa pitelemistä :D Onneksi kaveriani ei sattunut, ja poistuimme alikulkuun naurusta ulvoen. Bussikuskikin siinä tirskui.

Vierailija
28/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:11"]Hautajaisissa. Yhdellä kantajista lipesi ote ja arkku putosi kuoppaan ylösalaisin, kuin Titanicin keula. Lapsenlapsi totesi:" Mummu sai kyytiä!" Purskahdettiin nauruun kaikki ja pappi katseli meitä hämmentyneen kauhistuneena, kun vain kikatettiin. Nauru vain yltyi, kun eräs sukulaisista laskeutui monttuun suoristamaan arkkua ja hänen taikauskoinen äitinsä kiljaisi:" Mikko eiiiii, pois sieltä tai kuolet sinäkin!"

Ja tämä kaikki tallentui videokameraan, jota kuvasi elektroniikasta tietämätön vaimo samalla kun mies arkunkantajana -ja vahingossa sormi oli painanut jotain asetusta ja hautajaisvideossa lukee alusta loppuun: "Happy holidays!" ja kuvaruudussa on koristeena ilmapalloja.

Mummu oli meille rakas, jälkeläisiä neljässä polvessa ja välit lämpimät. Emme ole siis sydämetöntä porukkaa :)

[/quote]

nauroin vedet silmissä tota video-kohtaa! !

[/quote]

Samoin! ;D

Vierailija
29/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme pari vuotta sitten siskoni kanssa kokeilemassa zumbaa, ja menimme (onneksi!) takariviin. Puolessa välissä tuntia ohjaaja näytti jotain todella kummallista liikettä,heilutettiin käsiä ilmassa tanssien samalla kuin intiaanit nuotion äärellä. Mutta kun käännyin katsomaan siskoani vieressäni niin repesin aivan täysin! Siskoni teki kyllä liikkeen oikein mutta se näytti niin naurettavalta etten pystynyt katsomaan häntä enää ollenkaan ilman että olisin revennyt täysin,joo minäkin purin poskiani yhteen etten herättäisi kovin suurta huomiota räkättämiselläni! :DD

Vierailija
30/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:53"]Olin kaverini kanssa talvella bussissa. Kun jäimme pois kyydistä, oli pysäkki rinteessä josta kuljettaisiin alas alikulkuun. Emme havainneet maan olevan peilijäässä, ja kaverini vikkelänä loikkasi ulos bussista, liukuen rinteen alas kuin jokin meritähti :D Oli siinä mulla ja bussikuskilla pokassa pitelemistä :D Onneksi kaveriani ei sattunut, ja poistuimme alikulkuun naurusta ulvoen. Bussikuskikin siinä tirskui.

[/quote]

Nauroin vedet silmistä roiskuen. Hulvaton! :DDD

Vierailija
31/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:01"]Olimme pari vuotta sitten siskoni kanssa kokeilemassa zumbaa, ja menimme (onneksi!) takariviin. Puolessa välissä tuntia ohjaaja näytti jotain todella kummallista liikettä,heilutettiin käsiä ilmassa tanssien samalla kuin intiaanit nuotion äärellä. Mutta kun käännyin katsomaan siskoani vieressäni niin repesin aivan täysin! Siskoni teki kyllä liikkeen oikein mutta se näytti niin naurettavalta etten pystynyt katsomaan häntä enää ollenkaan ilman että olisin revennyt täysin,joo minäkin purin poskiani yhteen etten herättäisi kovin suurta huomiota räkättämiselläni! :DD

[/quote]

Nauroin katketakseni. Mielikuva on naurettava.. :D

Vierailija
32/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä, ihan mahtavia! Tässä hihitellen on hyvä käydä nukkumaan...:)

Vierailija
33/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykiatrian osaston haastattelussa. Tarkoitus oli selvittää joudunko mahdollisesti suljetulle osastolle. Ja jouduinhan mä. Nauroin vielä tulohaastattelussakin. Ei meinannut tulla loppua:):)

Vierailija
34/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin purskahtaa nauruun, kun kaverini kertoi siskonsa hypänneen edellisyönä junan alle ja kuolleen. Onneksi sain hillittyä itseni!

Vierailija
35/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, vikkelä meritähti naurattaa enkä saa tätä loppumaan!

Vierailija
36/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi murtaneensa ranteensa ja kun kysyin miten se tapahtui hän sanoi hypänneensä ikkunasta. Onneksi olimme puhelimessa sillä nauroin vedet silmissä.

Vierailija
37/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jumpassa ja kun tehtiin jotain venyttelyliikkeitä, huomasin häpeäkseni housujen haaraosan hajonneen. Olin todella vaivaantunut ja yllättäen huomasin melkein joka toisella saman jutun eli housut olivat hajonneet persuksesta tai haaraosasta. Loppuvenyttelyistä ei tullut mitään, kun sain hysteerisiä naurukohtauksia, enkä tiennyt minne olisin katsonut.

Vierailija
38/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogakurssilla (jota veti joku vanha liikunnanmaikka, vähän päästään vinksahtanut muutenkin) opettaja heilui sinisessä velourisessa verryttelypuvussa niin, että pää tutisi ja näytti kuin kädet ois lähteny irti millä hetkellä hyvänsä :D Se oli niin koomisen näköistä! Ja sitten hänellä oli kummallinen tapa rentoutusvaiheessa (maataan lattialla jumppamaton päällä selällään silmät kiinni) peitellä ihmiset vilteillä, ei jumankauta kun alkoi tirskuttaa jokaikinen kerta. Joku tuntematon mummeli mua tässä peittelee?!

Ja edelleen joka kerta kun käyn kampaajalla, pidätän naurua päänpesuvaiheessa kun kampaaja vetää jotain muinaisten intiaanien lobotomiaan valmistelevaa päähierontaa :D En totu siihen ikinä.

Vierailija
39/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasu keskustelussa kun lastentarhanopettaja kertoi mitä kaikkea poikani oli tehnyt ja kuinka paljon vikoja ja virheitä siitä löytyy.

Vierailija
40/120 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäidin hautajaiset. Sukulaiset itkivät, kun arkkua oltiin laskemassa hautaan. Pappi oli kierähtää mukaan kuoppaan liukkaan soran vuoksi. Minua nauratti murrosikäisenä niin paljon, että olin tikahtua. Sain jotenkin piilotettua tyrskähtelyni. Surin tietenkin isoäitiäni, mutta tilanne oli uskomattoman koominen. Pappi välttyi putoamiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi