Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannusdraama-ketju! Vetikö mies kännit heti aamusta, itkevätkö lapset tylsyyttä? Jaetaan!

Vierailija
25.06.2021 |

Me ollaan vauvamme kanssa perheen mökillä ja eilen isäni kävi mun päälle autotallissa ja lähti sitten ovet paukkuen mökiltä, ottaen kostoksi mukaan tiskiharjan ettei voida pestä astioita. Sellainen startti. Tänään ollaan sitten keskenään minä, mies, vauva ja koirat, äitini tulee käymään päivällä.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee? Toiko äitisi tiskiharjan?

Itse en varmasti isäsi kaltaisen kanssa suostuisi juhlapyhiä viettämään enää. 😔

Vierailija
62/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himoksella teltassa, ihan hirvee darra ja hiki, eikä juomista missään. Poikkis veti niin naamat, ettei se kyenny mua yöllä edes panemaan.

Että näin täällä festareilla, lähen ettii vessaa.

Epäilemättä sieltä löytyy ystävällisiä muita juhlijoita joilta löytyy apu sekä darraan että panetukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi teitä. Minulla on ihana aamu yksin lähiökerrostalokämpässä, parvekkeella kauniit kukat ja linnunlaulu. Kahvit juotu, karjalanpiirakat ja munavoita oli aamiaiseksi. Pikku hiljaa lähden torille fiilistelemään. Upea juhannus aluillaan. Kyllä kelpaa.

Minullakin oli ihana aamu  pienesssä kerrostalo kämpässä.Kun sisäläpötila herätessä jo 28. ristivetoa ei saa.Mikroon puuro astia,ryyniä ja vettä.Ulos minäkin.itseäni en kiduta torille lähtö,kun ei rahaa ostaa sieltä mitään.Toki lounaaksi söin ihanaa makarooni laatikkoa ja illaliseksi samaa. Kauniit ja rohkeat katson.Menen sitten ulos katselemaan lähiöelämää ja kerkiin vaikka mitä,ilta pitkä, Ihana vaan on olla kukatomassa parvekeellani.Yö nukkua siellä ja Haistella tupakan savua.Ihananan lantin toista puolta,asiasta ihanaa.hyvää juhanusta vaan kaikille.

Vierailija
64/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tultiin eilen illalla iltayöstä mökille. Teini herätti klo 6.30 hämähäkin takia. Sen jälkeen kukaan ei enää nukkunut. Itkuinen ja hämpistä ahdistunut teini haluaa ehdottomasti takaisin kotiin.

Anna kun arvaan: olette Hesasta?

Hei, hämähäkkifobia on todellinen.  Ei liity urbaanisuuteen.  

Vierailija
65/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se puolensa tässä yksinolossa, kun kukaan ei pilaa mitään, paitsi itse.

No, nyt kyllä tuntuu että joku sääski on onnistunut pilaamaan ja kuppaamaan kun persus kutisee jo toista päivää ihan helvetisti eikä viitsi raapiakaan.

Vierailija
66/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina tiskiharja ja rulla vessapaperia näitä tilanteita varten mukana. Voimia

Vierailija
67/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhdessä laitettu piha priimakuntoon. Nyt sitten vain ihaillaan maisemia ja levätään. En päästäisi ketään mun puutarha töitäni tekemään, siten ei olisi omaa tekemisen iloa. Puoliso auttaa ettei jää ihan kaikki minulle. 

Kiva kun pystyt.

Minun selkäni on niin rikki, että olen onnellinen kun pääsen vielä kävelemään, kyykistymään ja kumartelemaan en kykene, enkä kantamaan mitään raskasta. Anteeksi kovasti kun ostan palvelut ja sinä siitä mielesi pahoitat.

Mistä teitä ääliöitä oikein riittää?

Hienoa että saat nuo palvelut ostamalla, työllistät ihmisiä ja voit nauttia mökistäsi!

Ajattelemattomia ja yksioikoisia jussinviettäjiä riittää.

Hyvää juhannusta!

- eri

Se on juuri näin.  Markkinatalous perustuu siihen, että joku tekee tuotteen tai palvelun ja joku toinen sen ostaa.  Ja on oltava sopivassa määrin sekä tekijöitä että ostajia ja jokainen vuorollaan on se tekijä ja ostaja.  Rahan on liikuttava, muuten hukka perii.

Onhan se hienoa, että pystytään tekemään itse asioita, mutta jokaisen kohdalle tulee väistämättä tilanne, että ei enää pystykään tekemään itse.  Ja jotkut ei yksinkertaisesti viitsi, kun pystyvät sen tekemisen ostamaankin.  Se on oikeata meininkiä, että varakas työllistää silloin kun pystyy.  

Ja ammattilaisen tekemänä jälki on yleensä parempi.  Ainakin itse totesin tämän, kun väsäsin itselleni kotipermanentin.  Juu ihan itse tein,  DIY.  

Vierailija
68/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun töissä toimistolla. Teen puhelin/chat-aspan työtä yhdelle verkkokaupalle. Oli pakko tulla ihan toimistolle, koska pomo halusi vaikka hommia voisi tehdä etänä. Eipä ole tullut yhtään puhelua tai chattia koko päivänä. Hele-vetin tylsää. Katson kelloa minuutin välein ja olen roikkunut koko päivän palstalla ja netissä. Vähän alle tunti vuoroa jäljellä. Hohhoijaa.

Vierailija
69/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä. Juhannus menee niin, että isäni oli pakko päästä taas kerran luokseni (pitää minulle seuraa kuulemma). Todellisuus on se, että tylsistyy täällä heti ja kävelee levottomana ympäri taloa (asun vähän kuin mökillä) ja häiritsee minua kokoajan. En pysty keskittymään kirjan lukemiseen tai mihinkään muuhun. Samalla heräsi jo aamuyöllä kolistelemaan ja heräsin itsekin. On rasittava ja valittaa kaikesta. Äitini oli myös yötä ja meni luotani iltavuoroon. Tarkoitus oli, että hän lepää aamulla (on ollut väsynyt), että jaksaa olla töissä, mutta isäni herätti jo 4:ltä ja lähti niin äidin väsymys vaan kasvoi.

Minulla ei ole ystäviä, mutta kestän jotenkin nämä pyhät kun saan olla rauhassa, vaikka yksinäistä vähän onkin. Sitä en meinaa kestää, että toinen ensin tulee tänne mökille ja rasittaa minua jutuillaan ja tekee mitä tahtoo. Pitäisi tietysti kieltää tulemasta , mutta omasta mielestä tekee vastavierailun kun käyn itsekin joskus hänen tykönään. Pakenin ulos tunteja sitten ja yritän kestää hyttysiä kun en halua sisälle mennä. Hyttyskatosta ei vielä ole ja hyttyset varmaan tappavat minut kohta, mutta en haluaisi isäni kanssa sisällä olla. Äsken sai hyvän idean mielestään, että mennään lenkille yhdessä, kun nyt on juhannus niin minun ei ole hyvä yksin tuonne lähteä. Sanoin siihen meneväni yksin myöhemmin. Ei ehkä mene ihan täysillä jos ilkeästi sanon ja olisi tuhat tarinaa hänestä. Kestän ehkä juuri huomiseen kun lähtee. Ei saisi enää tänne tulla, kun muutenkin minulla aika raskasta ollut niin en jaksa enää tälläistä.

Ja ei hän kaikkea ns tahallaan tee, on vaan hankala ihminen sekä tosi levoton eikä mieti muita. Sen vuoksi tämä ei ole yllätys, mutta rasittavaa. Nyt pitäisi mennä sisälle, mutta en vaan tahtoisi. Hyttyset syövät minut. Tälläistä täällä siis ja eipä mitään hyviä muistoja juhannuksesta paljon ole. Nuori olen, mutta yksin kotona on mennyt nämä päivät (olin kiusattu) ja myöhemmin sitten näitä "kivoja" vieraita kuten isäni.

Vierailija
70/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kännääminen ole enää in. Mitään draamaa täällä, ihan ollaan selvinpäin.

Ilmeisesti draamailu kuuluu aloittajan elämänpiiriin ihan tavallisena kun siitä pitää vertaisketju aloittaa.

Surullista. Korkki kii ap.

Vierailija
71/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen virhe siis isäni ei lähtenyt mihinkään 4:n aikaan niin kuin kirjoitin. Olisikin lähtenyt.

Vierailija
72/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi on tämä yötön yö ja valoisa aika . Kesä on kohta loppu joten mitä jos vaan nauttisitte luonnosta puista nurmesta kukkasista ja nyt saa jo mansikkaa herneitä . Kiitollisia pienistä asioista että saa elää ja nähdä tämän.

Vierailija
73/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teidän isänne kuolee sitten tulee krokotiilin kyyneliä

. Jos teillä on velkaa heille maksakaa takaisin . Antakaa niille ruokaa . Peskää pyykit elämä lyhyt.

Vierailija
74/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tultiin eilen illalla iltayöstä mökille. Teini herätti klo 6.30 hämähäkin takia. Sen jälkeen kukaan ei enää nukkunut. Itkuinen ja hämpistä ahdistunut teini haluaa ehdottomasti takaisin kotiin.

No teillä saa ainakin näyttää tunteensa. Oma isäni olisi heittänyt ulos tuon jälkeen.

Vierailija
75/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin ravintolassa, jossa oli ihan oma draama meneillään. Ekaa päivää auki, tarjoilijoina kaksi nuorta tyttöä, joilla ei mitään kokemusta ravintoloista. Tunnin oli ollut ravintola auki ja kassatyttö oli kuin naama norsunv**ulla, ei edes tervehtinyt. Ei tiennyt, mitä annoksen lisukkeena on, eikä sitä saako pihvin kypsyyden valita hampurilaiseen. Joku vei meiltä pöydän kun oltiin kassalla, joten päädyttiin sisätiloihin seuraamaan ravintolahenkilökunnan draamaa.

Kokkeina kaksi vanhempaa miestä. Kesähessujen muistiinpanot tilauksista niin olemattomat, että kokilta paloi käämit ja alkoi huutaa, että jos lukee vain "lasten ranut", niin tekee vain lasten ranskalaiset -> olisi pitänyt olla lasten burgeri ja ranskalaiset. Piti tulla kaksi aikuisten burgeria ja kaksi lasten, teki neljä lasten burgeria, koska ei oltu eritelty. Lapussa lukee ***** ja kokis jäillä -> kun annoksia on kaksi samannimistä, ei tiennyt kumpi tehdä.

Erikseen kysyttiin tosiaan hampurilaisten kypsyydestä, ja mediumina tilattiin. Meidän pöydän vieneet sai ruokansa ennen meitä. Kun meidän ruoka saapui ennen pitkää, pihvit oli kypsiä. Luultiin, että olivat kypsyneet liikaa, koska olivat tässä vaiheessa seisoneet 20min keittiössä, koska pöydällä ei ollut tilaa niiden kasaamiseen, koska sillä oli annoksia, jotka piti valmistaa vasta meidän jälkeen (kuultiin siis tämäkin). Kun valitettiin asiasta, kokki tuli paikalle kertomaan, että ei kuulemma ollut edes kirjoitettu että medium. Kesähessu ei edes uskaltanut tulla takaisin, eikä koskaan saatu lisää vettä, jota oltiin pyydetty jo ihan alussa. Edellinen asiakas palautti hampurilaiset, koska olivat "raakoja", eli medium. Olivat kai odottaneet kypsää, mutta jos ei kypsyyttä erikseen mainita, yleensä tulee asiansa osaavassa keittiössä mediumina. Meille taas kypsänä...

Kokki sitten tarjosi meille ja toiselle pöydälle ilmaiset jälkkärit anteeksipyyntönä. Kun olivat saaneet sotkun hoidettua ja ruuhkan purettua, toinen kesähessuista jäi pyörittelemään sormiaan, jolloin toisen kokin piti hätistää tiskaamaan, koska ei käynyt mielessä sitä hoitaa itse (ravintolassa ei ollut erillistä tiskaajaa). Tuli tässä vaiheessa mieleen juuri sellainen palstatrollien kauhukuva saamattomasta teinistä kesätyöntekijänä, mutta ihan oikeassa elämässä. Puhelin vain puuttui kourasta, mutta taitoja ei ollut nimeksikään eikä edes halua opetella. Miten on mahdollista, että on palkattu sellaiset työntekijät, joilla ei ole edes perustaitoja ravintolasta? En minäkään ole koskaan tarjoillut, mutta sen verran ravintoloissa käynyt, että osaan:

1. tervehtiä, sanoa kiitos ja ole hyvä

2. kysyä minkä kypsyisenä pihvi halutaan ja kirjoittaa sen ylös

Ei ollut ravintolassa varauduttu siihen, että sinne tulee ihmisryntäys, mutta jos erikseen mainostetaan, että kaupungilla on ohjelmaa, turha yllättyä, jos asiakkaitakin ilmestyy enemmän kuin muutama. Kokille kuitenkin kaikki pisteet, että sai sen sekasotkun purettua.

Vierailija
76/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni juhannusfiilikset itseltä, kun luin facebookista, että ystäväni äiti on juuri menehtynyt koronaan (ei asu Suomessa.) Oli viety sairaalaan vasta viikko sitten ja tila romahti nopeasti. Isällään myös todettu covid mutta tilanne hänen suhteensa parempi.

Vierailija
77/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset lapset huusivat alkajaisiksi että isänsä ( mieheni) on pilannut heidän lapsuutensa ! Minkä kyllä on tehnytkin, ja myös minun elämäni ! Äkkipikainen ja äksy !!!

Kaikkee on ollut. Eilen tulimme mökille.

No mies raivostui tästä " paljastuksesta".. kirkkaus klo 8 Koskenkorva pullon. Kun se oli puolivälissä, häippäsi aitan taakse kännykän ja viinapullon kanssa.

Sen jälkeen hänestä ei oo havaintoja ( klo 10.30)..

Menneiden kesien kokemuksella TIEDÄN, että mies soitti kaverilleen ensin, sitten soitti taksin ja nyt körmöttävät sen kaverin mökillä.

En kaipaa enkä haikaile. Pysyköön siellä.

Lapset kumppaneineen myös läksivöt nyt iltaruuan jälkeen omiin menoihinsa.

Just laitoin saunan lämpiämään. Istun laiturilla.

Ei ristin sielua missään näköpiirissä. Järvi on tyyni, kuten myös minäkin. Kaikkeen tottuu.

Huomenna iltapäivällä , jos perinteet toistuvat, ukko palaa mökille siipi maassa ja naama turvoksissa.

Vierailija
78/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, äiti oli sitten piilottamani autonavaimet löytänyt ja lähtenyt alkoholia ostamaan, oli ajanut jonkun vanhuksen päälle ja nyt on sitten putkassa. Ai että pistää vihaksi. Toivottavasti vanhus selviää.

Vierailija
79/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset lapset huusivat alkajaisiksi että isänsä ( mieheni) on pilannut heidän lapsuutensa ! Minkä kyllä on tehnytkin, ja myös minun elämäni ! Äkkipikainen ja äksy !!!

No mies raivostui tästä " paljastuksesta".. kirkkaus klo 8 Koskenkorva pullon. Kun se oli puolivälissä, häippäsi aitan taakse kännykän ja viinapullon kanssa.

Menneiden kesien kokemuksella TIEDÄN, että mies soitti kaverilleen ensin, sitten soitti taksin ja nyt körmöttävät sen kaverin mökillä.

Ei ristin sielua missään näköpiirissä. Järvi on tyyni, kuten myös minäkin. Kaikkeen tottuu.

Huomenna iltapäivällä , jos perinteet toistuvat, ukko palaa mökille siipi maassa ja naama turvoksissa.

Mikä siinä on, että niin monet naiset antavat hirviö-isän tuhota lapsien lapsuuden?? Vaikka ette näemmä itsestänne välitä, niin välittäisitte edes niistä lapsista. Pistää vihaksi moiset vässykät!

Vierailija
80/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että niin monet naiset antavat hirviö-isän tuhota lapsien lapsuuden?? Vaikka ette näemmä itsestänne välitä, niin välittäisitte edes niistä lapsista. Pistää vihaksi moiset vässykät!

Niin pistää vihaksi ihmiset JOTKA heittää "viisaita" kommentteja mistään mitään tietämättä 😝

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi