Juhannusdraama-ketju! Vetikö mies kännit heti aamusta, itkevätkö lapset tylsyyttä? Jaetaan!
Me ollaan vauvamme kanssa perheen mökillä ja eilen isäni kävi mun päälle autotallissa ja lähti sitten ovet paukkuen mökiltä, ottaen kostoksi mukaan tiskiharjan ettei voida pestä astioita. Sellainen startti. Tänään ollaan sitten keskenään minä, mies, vauva ja koirat, äitini tulee käymään päivällä.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Oi teitä. Minulla on ihana aamu yksin lähiökerrostalokämpässä, parvekkeella kauniit kukat ja linnunlaulu. Kahvit juotu, karjalanpiirakat ja munavoita oli aamiaiseksi. Pikku hiljaa lähden torille fiilistelemään. Upea juhannus aluillaan. Kyllä kelpaa.
Minusta tämä kuulostaa ihan tavalliselta kesälauantailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs APn isä pillastui?
Hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö, ei syö lääkkeitä. Pitemmän aikaa on vaikuttanut aika epävakaalta ja eilen heti aamusta tiesin että jotain tapahtuu. Haastoi kaupan pihassa riitaa kahden eri tuntemattoman henkilön kanssa, ja kun tultiin tänne niin alkoi kunnon psykoosisekoilu, väitteet että koitamme hyötyä hänestä jotenkin, haukkui kaikkia ihmisiä ja sen sellaista. Aloin itkemään kun kaikki lapsuuden traumat tuollaisesta käytöksestä pamahti pintaan niin isä ahdisti minut autotallin nurkkaan ja alkoi huutamaan että selitä miksi v*ttuilet ja löi. Äitini oli tulossa tuomaan vauvalle vaatteita niin isä parkkeerasi auton tahalleen eteen niin ettei pihaan pääse kääntymään, kysyin miksi tekee tahalleen kiusaa niin huuto alkoi taas ja lähti sitten pois. AP
Miksi et tee rikosilmoitusta? Sinuahan lyötiiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö, ei syö lääkkeitä. Pitemmän aikaa on vaikuttanut aika epävakaalta ja eilen heti aamusta tiesin että jotain tapahtuu. Haastoi kaupan pihassa riitaa kahden eri tuntemattoman henkilön kanssa, ja kun tultiin tänne niin alkoi kunnon psykoosisekoilu, väitteet että koitamme hyötyä hänestä jotenkin, haukkui kaikkia ihmisiä ja sen sellaista. Aloin itkemään kun kaikki lapsuuden traumat tuollaisesta käytöksestä pamahti pintaan niin isä ahdisti minut autotallin nurkkaan ja alkoi huutamaan että selitä miksi v*ttuilet ja löi. Äitini oli tulossa tuomaan vauvalle vaatteita niin isä parkkeerasi auton tahalleen eteen niin ettei pihaan pääse kääntymään, kysyin miksi tekee tahalleen kiusaa niin huuto alkoi taas ja lähti sitten pois. AP
Sinähän tästä isästäsi aloitit eilen jo toisen ketjun, jossa ennakoit, että pilalle menee juhannus. Epäilen hieman, onkohan kertomuksesi keksitty.
Epäile vaan, se ja sama mulle. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tee rikosilmoitusta? Sinuahan lyötiiin.
Miksi luulet etten tehnyt? AP
Nukuin erittäin hyvät yöunet. Aamupala syöty , vielä kahvia juon. Kohta lähden kuntosalille, siellä on varmasti ihanan rauhallista. Lounaaksi teemme pizzaa. Käydään ehkä pyöräilemässä perheen kanssa. Illalla grillataan. Ihana juhannus, ei kiirettä minnekään.
Meillä on yhdessä laitettu piha priimakuntoon. Nyt sitten vain ihaillaan maisemia ja levätään. En päästäisi ketään mun puutarha töitäni tekemään, siten ei olisi omaa tekemisen iloa. Puoliso auttaa ettei jää ihan kaikki minulle.
Vierailija kirjoitti:
Joku oli käynyt salaa aitassani ja leikellyt palasiksi uuden, kalliin bruksismi-kiskoni. Palaset oli asetettu siististi takaisin rasiaan. Myös muita tavaroita, mm. Lääkkeeni oli pengottu. Nyt mietin oliko se joku ilkeä lapsi vai mielisairas aikuinen, joita on useampi paikalla. Pelottavaa kun mukana on vauva ja avuton lemmikki, joiden puolesta pelkään nyt.
Olen kyydillä, niin en pääse poiskaan täältä.
Pääset, esim poliisi vie sinut lapsinesi ja lemmikkeinesi ainakin sinne asti, että saatte kyydin kotiin. Sanot vain että pelkäät, kun on sekoilua ja et pääse muuten pois.
Mies toi ryyppykaverinsa tänne mökillemme, jossa olin yksin vauvan kanssa. Joku Reiska paskansi verannan lattialle ja äijät telakoitui tuvassa. Illan päätteeksi sauna paloi ja mun mies hukkui järveen. Itkettää ja suututtaa, kun vieraat eivät tuoneet edes omia grillimakkaroita ja minun täytyy laittaa juhannus koko miehen suvulle. Anoppi siivosi mielenosoituksellisesti koko yön, kun oli ”taas niin kamalan sotkuista”. Sitten mun isä tuli paikalle, joi kaikkien juhannusviinat ja varasti tiskiharjan. Onneksi on vauva av mihin pystyy purkautumaan, muuten sekois.
Himoksella teltassa, ihan hirvee darra ja hiki, eikä juomista missään. Poikkis veti niin naamat, ettei se kyenny mua yöllä edes panemaan.
Että näin täällä festareilla, lähen ettii vessaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähikö autolla? Psykoosipotilaat ei saa ajaa autoa, soita poliisit perään.
Vierailija kirjoitti:
Mies toi ryyppykaverinsa tänne mökillemme, jossa olin yksin vauvan kanssa. Joku Reiska paskansi verannan lattialle ja äijät telakoitui tuvassa. Illan päätteeksi sauna paloi ja mun mies hukkui järveen. Itkettää ja suututtaa, kun vieraat eivät tuoneet edes omia grillimakkaroita ja minun täytyy laittaa juhannus koko miehen suvulle. Anoppi siivosi mielenosoituksellisesti koko yön, kun oli ”taas niin kamalan sotkuista”. Sitten mun isä tuli paikalle, joi kaikkien juhannusviinat ja varasti tiskiharjan. Onneksi on vauva av mihin pystyy purkautumaan, muuten sekois.
Tuohan se tietty voittajaolon kun saa tulla rikkomaan rauhallisesti leikkivien kavereiden hiekkalinnan. Mutta jossain vaiheessa turpa kärsii, kun toiset suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähikö autolla? Psykoosipotilaat ei saa ajaa autoa, soita poliisit perään.
Lähti. Meni kotiinsa avovaimonsa luo, veikkaan että siellä saadaan sellaiset hulinat käyntiin että poliisit tulevat paikalle joka tapauksessa. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi teitä. Minulla on ihana aamu yksin lähiökerrostalokämpässä, parvekkeella kauniit kukat ja linnunlaulu. Kahvit juotu, karjalanpiirakat ja munavoita oli aamiaiseksi. Pikku hiljaa lähden torille fiilistelemään. Upea juhannus aluillaan. Kyllä kelpaa.
Minusta tämä kuulostaa ihan tavalliselta kesälauantailta.
Minulla on mökki meren rannalla jossa vietän juhannusta. Silti tuokin juhannus kaupungissa kuulostaa kivalta.
Ei ole mitään yhtä ainoaa oikeaa kaavaa jonka mukaan juhannus kuuluu viettää. Kaupunkijuhannus voi olla paljon hauskempi kuin mökkijuhannus ja toisin päin, se riippuu pitkälti omasta asenteesta eikä ulkoisista olosuhteista. Jos aina täytyy elää jonkin kaavan mukaan ja nauttii elämästä vasta kun tietyt edellytykset täyttyvät, ei välttämättä ole koskaan tyytyväinen ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Himoksella teltassa, ihan hirvee darra ja hiki, eikä juomista missään. Poikkis veti niin naamat, ettei se kyenny mua yöllä edes panemaan.
Että näin täällä festareilla, lähen ettii vessaa.
Tää oli näistä paras ja aidoin. Kiitos. Tuli ihan oma nuoruus mieleen. Ne leirintäalue-sekoilut. Juhannus, teltta, linnunlaulut ja viinapulloja joka puolella. Kaikki teltat täynnä möliseviä juhannuksenviettäjiä. Aina joku pari porukasta tappeli. Ja Mika Sundqvist määkyi kuinka moottoripyörä on moottoripyörä. Voi ajat entiset.
En noihin aikoihin enää haluaisi palata, mutta en noita kokemuksia poiskaan antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhdessä laitettu piha priimakuntoon. Nyt sitten vain ihaillaan maisemia ja levätään. En päästäisi ketään mun puutarha töitäni tekemään, siten ei olisi omaa tekemisen iloa. Puoliso auttaa ettei jää ihan kaikki minulle.
Kiva kun pystyt.
Minun selkäni on niin rikki, että olen onnellinen kun pääsen vielä kävelemään, kyykistymään ja kumartelemaan en kykene, enkä kantamaan mitään raskasta. Anteeksi kovasti kun ostan palvelut ja sinä siitä mielesi pahoitat.
Mistä teitä ääliöitä oikein riittää?
Puoliso läks käymään kaverillaan, muttei varmaks luvannut tuoda mansikoita tullessaan.
Ap miksi vietät juhannusta tollasten arvaamattomien sekopäiden kanssa ja vielä vauva mukana?
Mies veti kännit eilen ja tuli kotiin puol 6 ja herätti minut ja vauvan ja sanoi että en rakasta sitä.
Tänään mennään junalla maalle ja käydään ensin mun äidin ja sitten mun isän luona. Hirveästi tavaraa ja häslinkiä ja edes taas kuskailua. En usko että tulee draamaa paitsi lopulta ärsyynnyn kaikkeen häslinkiin ja tulen kärttyisäksi.
Sinähän tästä isästäsi aloitit eilen jo toisen ketjun, jossa ennakoit, että pilalle menee juhannus. Epäilen hieman, onkohan kertomuksesi keksitty.