Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannusdraama-ketju! Vetikö mies kännit heti aamusta, itkevätkö lapset tylsyyttä? Jaetaan!

Vierailija
25.06.2021 |

Me ollaan vauvamme kanssa perheen mökillä ja eilen isäni kävi mun päälle autotallissa ja lähti sitten ovet paukkuen mökiltä, ottaen kostoksi mukaan tiskiharjan ettei voida pestä astioita. Sellainen startti. Tänään ollaan sitten keskenään minä, mies, vauva ja koirat, äitini tulee käymään päivällä.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vielä viinapullot mukaan kuvioon, niin hyvät jussit on luvassa! 

Vierailija
2/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti aikaisin aamulla kalaan, ja minä avasin kaljan ennen aamukahvia.

Draama siis vasta tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen vielä viinapullot mukaan kuvioon, niin hyvät jussit on luvassa! 

Me ollaan molemmat alkottomia niin kahvilla ja teellä mennään. Ei ole edes limua tällä kertaa. AP

Vierailija
4/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ole näkynyt maanantain jälkeen ja tänään olisi lähtö juhannuksen viettoon. Elossa on.

Vierailija
5/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä äitiäsi tuokmaan tiskiharja tullessaan, ettei juhannus kokonaan pialle mene.

Vierailija
6/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs APn isä pillastui?

Vierailija
7/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, olipa aloittajan isä ilkeän ovela! Ei tuota olisi kaikki keksineet.

Mulle ei oo vielä tapahtunut mitää...mut vielä ehtii.

Vierailija
8/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies veti pikakännit jo eilen päivällä työporukan kanssa, olin oottanu että lähdettäis mökille heti kun töistä pääsee. Ei sit menty ja tänään siellä onkin veljen perhe(sukumökki). Joten kökitään sit kuumassa kerrostalokämpässä.

Vierailija
9/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi teitä. Minulla on ihana aamu yksin lähiökerrostalokämpässä, parvekkeella kauniit kukat ja linnunlaulu. Kahvit juotu, karjalanpiirakat ja munavoita oli aamiaiseksi. Pikku hiljaa lähden torille fiilistelemään. Upea juhannus aluillaan. Kyllä kelpaa.

Vierailija
10/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi teitä. Minulla on ihana aamu yksin lähiökerrostalokämpässä, parvekkeella kauniit kukat ja linnunlaulu. Kahvit juotu, karjalanpiirakat ja munavoita oli aamiaiseksi. Pikku hiljaa lähden torille fiilistelemään. Upea juhannus aluillaan. Kyllä kelpaa.

0/5

Vierailija
11/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin eilen illalla iltayöstä mökille. Teini herätti klo 6.30 hämähäkin takia. Sen jälkeen kukaan ei enää nukkunut. Itkuinen ja hämpistä ahdistunut teini haluaa ehdottomasti takaisin kotiin.

Vierailija
12/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, astiat voi pestä vaikka millä rätillä, kunhan on puhdas. Minun juhannustani ei kukaan tässä taloudessa asuva voi pilata, jos ei muu suku sitten etänä.

Vierailija
13/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini mies pilasi juhannuksen pöllimällä tiskiharjan. Milläs nyt astioita kuurataan?

Vierailija
14/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei ole näkynyt maanantain jälkeen ja tänään olisi lähtö juhannuksen viettoon. Elossa on.

Lähde yksin. Se haisee kuitenkin vaikka on vielä elossa.

Vierailija
15/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tultiin eilen illalla iltayöstä mökille. Teini herätti klo 6.30 hämähäkin takia. Sen jälkeen kukaan ei enää nukkunut. Itkuinen ja hämpistä ahdistunut teini haluaa ehdottomasti takaisin kotiin.

Hauska. Olo voi helpottua kun tehdään hyvä aamiainen ja istutaan yhdessä syömässä oikein pitkään. Nyt kannattaa kaivaa keksipaketit ja muut herkut esiin ja oikein revitellä teemalla mitä kukin on pelännyt lapsena/nuorena/aikuisena. Teemaa voi siinä laajentaa muuhunkin, parhaiten esim ”mitä kaikkea pelottavaa/yllättävää/ikimuistoisen hauskaa on sattunut aikaisempina mökkijuhannuksina”.

Sanomattakin kai selvää ettei teiniä lähdetä kuskaamaan takaisin kaupunkiin. Mutta hän kaipaa varmasti erikoishuomiota koko viikonlopun ajan. Ehkä voisi paistaa muurikkalettuja lounaaksi ja unohtaa siivoukset tällä kertaa.

Vierailija
16/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei onneksi tarvitse tyytyä jerrstalokoppiin, istun omakotitaloni pihalla, aamulla kävin savusaunassa kun eilen lämmitin, hyvät löylyt sain vielä, saunan jälkeen uin kirkkaassa lammessa, Vesi on todella viileää mutta ihanan puhdasta. Linnut laulaa, kaunista on.

Lapset perheineen tulevat lounaalle jonka yhdessä grillaaminen.

Talonmiespalvelu hoiti pihani eilen priimakuntoon. Kantoi puut sanalle, vesi sinne tulee hanasta.

Vierailija
17/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs APn isä pillastui?

Hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö, ei syö lääkkeitä. Pitemmän aikaa on vaikuttanut aika epävakaalta ja eilen heti aamusta tiesin että jotain tapahtuu. Haastoi kaupan pihassa riitaa kahden eri tuntemattoman henkilön kanssa, ja kun tultiin tänne niin alkoi kunnon psykoosisekoilu, väitteet että koitamme hyötyä hänestä jotenkin, haukkui kaikkia ihmisiä ja sen sellaista. Aloin itkemään kun kaikki lapsuuden traumat tuollaisesta käytöksestä pamahti pintaan niin isä ahdisti minut autotallin nurkkaan ja alkoi huutamaan että selitä miksi v*ttuilet ja löi. Äitini oli tulossa tuomaan vauvalle vaatteita niin isä parkkeerasi auton tahalleen eteen niin ettei pihaan pääse kääntymään, kysyin miksi tekee tahalleen kiusaa niin huuto alkoi taas ja lähti sitten pois. AP

Vierailija
18/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli käynyt salaa aitassani ja leikellyt palasiksi uuden, kalliin bruksismi-kiskoni. Palaset oli asetettu siististi takaisin rasiaan. Myös muita tavaroita, mm. Lääkkeeni oli pengottu. Nyt mietin oliko se joku ilkeä lapsi vai mielisairas aikuinen, joita on useampi paikalla. Pelottavaa kun mukana on vauva ja avuton lemmikki, joiden puolesta pelkään nyt.

Olen kyydillä, niin en pääse poiskaan täältä.

Vierailija
19/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies veti pikakännit jo eilen päivällä työporukan kanssa, olin oottanu että lähdettäis mökille heti kun töistä pääsee. Ei sit menty ja tänään siellä onkin veljen perhe(sukumökki). Joten kökitään sit kuumassa kerrostalokämpässä.

Ette voi siis tänään mennä sinne, koska siellä on veljen perhe, niinkö?

Olisitteko alkuperäisen suunnitelman mukaan olleet siellä vain yhden yön ja lähteneet kotiin veljen perheen tullessa? Täytyy sanoa, että ettehän te mitään menettäneet, jos kuitenkin kökkisitte itse juhannuksen kerrostalokämpässä. 

Vierailija
20/92 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin täälläkin. Heräsin aamulla klo 8 lintujen lauluun vaikka asunkin kerrostalossa. Venyttelyt ja aamupalaa. Siisti koti, ah se puoli ruokaa. Pakattu reppu odottaa eteisessä. Polkupyörä alle ja menoksi. Illalla kokkoa katsomaan ilman alkoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän