Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävällisyyden torjuminen erossa

Vierailija
25.06.2021 |

Pakko ihmetellä, mikä pakko on torjua kaikki ystävälliset eleet, kun on erottu? Eikö se olisi helpompi vaan hoitaa asiat nätisti?

Tuoreella exällä on vielä joitain tavaroita entisessä yhteisessä kodissa. Olin muusta syystä liikkumassa hänen uuden kämppänsä suunnalla ja laitoin viestiä, että voin tuoda ne ohikulkiessani. Vastaus :Ei tarvii, nosta ne varastoon, niin haen joskus kun oot töissä.

Ei voi olla noin vaikeeta nähdä minuutin ajan ja hoitaa asiat?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vastaa kumpi jätti

Minä tein aloitteen, mutta ex oli miettinyt samaa ja oltiin aika yksimielisiä. Ap

Eihän pitkän suhteen päätös koskaan helppoa ole, vaikka eroa olisi jo itsekin miettinyt. Hän voi olla pettynyt että suhde ei kestänytkään, ja sinun näkemisesi muistuttaa siitä. Anna hänen hoitaa asia tavallaan, hän haluaa vaan hakea tavaransa kohtaamatta sinua. Ja se sinun pitää hyväksyä.

Vierailija
62/62 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap > ” Se ei ollut ydin, vaan avun/ystävällisyyden /hyvien välien torjuminen.”

Yllättää, että ap ei tajua normaalia asiaa. Jos erotaan niin suurin osa ihmisistä haluaa ja tarvitsee välimatkaa. Sen aikana päästään eroon myös henkisesti toisesta ihmisestä ja tottumuksista.

Ero = ei haluta olla yhdessä. Mikä siinä on niin vaikeaa ap:n tajuta?

Harva haluaa ovellensa, reviirillensä, elämäänsä ystävällisen piipahtelijan. Ap on harvinaisen paksukalloinen ja tilannetajuton. Ei ihme ettei exä halua olla tekemisissä koska minäkään en luottaisi ap:n motiiveihin. Ne voivat olla kaverina pysymisen tai aikuismaisen eron lisäksi uteliaisuus, halu nähdä miten exä asuu tai on selvinnyt erosta, halu näyttää miten itse on selvinnyt erosta, ettei tunnu missään jne.

Jos on rakastanut niin erosta kaveruuteen voi vaatia hetken aikaa tai asia ja exä ei kiinnosta pätkääkään. Ja moni kaipaa selkeätä rajaa, ero on sitä ettei enää olla tekemisissä ja elämä, asiat sujuu ilman exää.

Ap:n vastausten ja kysymysten perusteella exä teki oikein, pitää ap:n kauempana itsestään ja elämästään. Pahanilmanlintuja harva oikeasti kaipaa, ihmettelemässä että kuinka lapsellinen exä voi olla kun ihan ”sattumoisin” olin hänen uuden asuntonsa lähellä ja olisin voinut käyttää tekosyynä tavaroiden tuomista. Samalla udellut miltä uusi asunto näyttää, miten on huonekalut paikoillaan tai hankittu, miltä exän naama näyttää.

Toki jos exällä on jo vähän sutinaa muiden ihmisten kanssa, niin ei sinne haluta mitään entisiä pyörimään kulmille, voi tulla kiusallisia kohtaamisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla