Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun läheinen stalkkaa Aihe vapaalla - onko teidät koskaan tunnistettu kommenteista tai aloituksista?

Vierailija
25.06.2021 |

Äitini on ollut kova keskustelupalstailija ellit.fi-ajoista lähtien. Minä ihmettelin tätä harrastusta aina, mutta sitten äitini jotenkin sai esiteltyä minulle vauvapalstan, ja hurahdin.

Tästä on nyt viisi vuotta.

Olen kirjoittanut palstalle vuosien varrella satoja kommentteja ja jokusen aloituksenkin, tässä taas yksi. Tällä kertaa tietysti TIEDÄN, että äiti on haukkana paikalla, mutta uskomatonta on, että hän oikeasti tunnistaa puolet kommenteistani, ja vaikka en koskaan olisi hänelle oikeassa elämässä vihjannutkaan niistä asioista, mitä kommenttiini olen kirjoittanut.

Olen kysynyt, ja tämä kuulemma johtuu kirjoitustyylistäni, mutta ei kirjoitustyylini mitenkään persoonallinen kyllä ole. Ei hyvä eikä huono.

Hän saattaa ottaa kuvakaappauksia kommenteistani ja näyttää whatsappissa samalla kommentoiden takaisin, tai sitten hän röyhkeästi kommentoi suoraan palstalla vaikkapa

”Hyvä homma! T. äiti”

tai

”Tapahtuiko tämä Pohjois-Karjalassa?”

Muita, jotka saavat jopa jännittää, että joku tunnistaa? Onko teitä tunnistettu ja oletteko saaneet palautetta?

PS. Minua ei siis haittaa lainkaan. Äiti saa tunnistaa ja antaa palautetta. Minusta se on vain hauskaa. Piti lisätä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla