Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka ei halua heti sänkyyn.

Vierailija
21.06.2014 |

Eli totanoin täällä kirjoittelee 27v mies ja jotenkin tullut sellainen fiilis että aika moni nainen haluaisi sänkyyn tyyliin jo toisten treffien jälkeen. Itsellenä on vähän sellainen juttu että siihen menee aikaa jotta pystyn rentoutumaan ja haluan luottaa toiseen kutakuinkin niin täydellisesti kuin on mahdollista. Eli mulle on tunnepohja todella tärkeä, mutta tuntuu että tämä on monelle naiselle ongelma.

Kun ollaan oltu vaikkapa minun luona ja tehty jotakin ja katseltu elokuva niin tuntuu että nainen käy aivan kuumana ja pettyy kun itse en ole tarpeeksi rentoutunut seksiin. Yleensä tämä johtaa siihen että nainen alkaa seuraavana päivänä selittämään ettei ole päässyt kunnolla vielä exästään yli jne ja muutenkin tuntuu että naisesta tulee epävarma.

Itse en pysty puhumaan asiasta koska mielestäni toisilla ja kenties kolmannella tapaamiskerralla ollaan kuitenkin vasta tutustumisasteella enkä pysty avautumaan kunnolla asioistani. Ainakin naiset itse kirjoittavat että haluavat käyttää tutustumiseen aikaa ennen ensimmäistä seksikertaa, mutta tuntuu ettei todellisuus ole ihan tätä.

Sanotaanko vaikka näin että koen itseni suhteellisen komeaksi mieheksi ja osaan käyttäytyä herrasmiehen tavoin. Eli maksan jos nainen ei tarjoudu maksamaan treffeillä, avaan ovet mm. auton oven naiselle ja yms. En polta ja olutta tulee otettu kerran tai pari vuoteen, pidän eläimistä ja tulevaisuudessa haluan lapsia. Tietyssä mielessä haluan olla mies suhteessa, ehkä vähän perinteisessäkin mielessä. Ehkäpä mä jään sitten ikiajoiksi sinkuksi.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:18"]

Me naisetkin ollaan yksilöitä!

Jos mies kutsuu minut luokseen treffeille, oli ne ekat, tokat tai viidennet, ja ehdottaa leffan katsomista jne, niin kyllä mä oletan saavani seksiä!

Seksittömästä liitosta eronneena kyllä haluan sitä seksiä ennen kuin edes annan itseni ihastua ja haluan tutustua mieheen romanttisessa mielessä, koska huonon seksin suhteeseen en lähde enää ikinä!

Mun vinkki ap:lle siis on, että älä pyydä naista luoksesi ennen kuin olet valmis seksiin. Deitata voi aina myös julkisella paikalla.

[/quote]

miehenä olisin samaa mieltä että käytännössä nainen on myös valmis seksiin jos tulee illalla kylään... harva sitä sanoo ääneen mutta siihen se homma on aina mennyt.  

älä vie naista kotiisi jos et itse ole valmis... ja myös voit kysyä että haittaako naista ettei edetä liian nopeasti, harva sanoo että haittaa vaikka ottaisi päähän ettei vielä saa seksiä :)  

[/quote]

Apua, mä en muuten koskaan ajatellut, että kun menen miehen kotiin, olen valmis antamaan hänelle seksiä. Mutta olenkin siis poikkeus. Mutta silti en mäkään kannata naisen kutsumista kotiin tai hänen luokseen menemistä :)  (Useimmiten muuten miehet ehdotti sitä, sanoin vaan aina etten pysty tai tahdo :(   )

En nyt löytänyt sitä ketjua, jonka lupasin etsiä, kun en yhtään muista mikä oli otsikko ja haluttomuus- tms- ketjuja on loppujen lopuksi pilvin pimein.  33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla