Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka ei halua heti sänkyyn.

Vierailija
21.06.2014 |

Eli totanoin täällä kirjoittelee 27v mies ja jotenkin tullut sellainen fiilis että aika moni nainen haluaisi sänkyyn tyyliin jo toisten treffien jälkeen. Itsellenä on vähän sellainen juttu että siihen menee aikaa jotta pystyn rentoutumaan ja haluan luottaa toiseen kutakuinkin niin täydellisesti kuin on mahdollista. Eli mulle on tunnepohja todella tärkeä, mutta tuntuu että tämä on monelle naiselle ongelma.

Kun ollaan oltu vaikkapa minun luona ja tehty jotakin ja katseltu elokuva niin tuntuu että nainen käy aivan kuumana ja pettyy kun itse en ole tarpeeksi rentoutunut seksiin. Yleensä tämä johtaa siihen että nainen alkaa seuraavana päivänä selittämään ettei ole päässyt kunnolla vielä exästään yli jne ja muutenkin tuntuu että naisesta tulee epävarma.

Itse en pysty puhumaan asiasta koska mielestäni toisilla ja kenties kolmannella tapaamiskerralla ollaan kuitenkin vasta tutustumisasteella enkä pysty avautumaan kunnolla asioistani. Ainakin naiset itse kirjoittavat että haluavat käyttää tutustumiseen aikaa ennen ensimmäistä seksikertaa, mutta tuntuu ettei todellisuus ole ihan tätä.

Sanotaanko vaikka näin että koen itseni suhteellisen komeaksi mieheksi ja osaan käyttäytyä herrasmiehen tavoin. Eli maksan jos nainen ei tarjoudu maksamaan treffeillä, avaan ovet mm. auton oven naiselle ja yms. En polta ja olutta tulee otettu kerran tai pari vuoteen, pidän eläimistä ja tulevaisuudessa haluan lapsia. Tietyssä mielessä haluan olla mies suhteessa, ehkä vähän perinteisessäkin mielessä. Ehkäpä mä jään sitten ikiajoiksi sinkuksi.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen moni nainen on kuitenkin epävarma ulkonäöstään ja muutenkin nuorilla naisilla on tiettyä epävarmuutta jonka piilottavat ylimielisyyden alle. Voi hyvinkin olla että kokevat itsensä epämiellyttäväksi ja rumiksi jos et halua sänkyyn heidän kanssaan jos ovat itse täysin ihastuneita sinuun. Kun kumpikaan ei uskalla puhua mitään, ollaan vain siinä piinaavassa tilanteessa niin äkkiä siinä nainen keksii jonkin hätäkeinon päästä pois koska olettaa miehen tekevän samantien aloitteen seksiin koska "kyllähän sen miehen pitää nyt ymmärtää että haluan sitä". Ehkä ymmärrätkin mutta et pysty rentoutumaan noin nopealla aikataululla. Kyllä mun mielestä tosa kannattaa ihan oikeasti puhua naiselle.

Vierailija
2/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi kontrolloiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:34"]

Ja jos ei sittenkään ala niin a) olet tekemisissä jonkun äärimmäisen ruman sotanorsun kanssa tai b) olet homo.

[/quote]

AP vastaa.

No ei seiso, mä tarvin siihen luottamusta ja läheisyyttä ja yleensä se menee vieläpä niin että mitä ihastuneempi olen, niin sitä enemmän mä tarvin aikaa jotta jännitys katoaa. No ehkä oon tässä suhteessa enempi naismainen.

Vierailija
4/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joskus viettää naisen kanssa ihan koko päivä, niin ehkä olet yöllä valmis sekstailemaan!

Vierailija
5/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:37"]

Ja jos ei sittenkään ala niin a) olet tekemisissä jonkun äärimmäisen ruman sotanorsun kanssa tai b) olet homo.

[/quote]

AP vastaa.

No ei seiso, mä tarvin siihen luottamusta ja läheisyyttä ja yleensä se menee vieläpä niin että mitä ihastuneempi olen, niin sitä enemmän mä tarvin aikaa jotta jännitys katoaa. No ehkä oon tässä suhteessa enempi naismainen.

[/quote]

Täh? Ei ala stodaa vaikka ämmä imee posket lommolla? No mites jos otat parit rohkaisevat alle?

Vierailija
6/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä runkkaa pariin päivään ennen treffailukertaa. Aivan varmasti toimii.

Vierailija
7/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:30"]

Eli totanoin täällä kirjoittelee 27v mies ja jotenkin tullut sellainen fiilis että aika moni nainen haluaisi sänkyyn tyyliin jo toisten treffien jälkeen. Itsellenä on vähän sellainen juttu että siihen menee aikaa jotta pystyn rentoutumaan ja haluan luottaa toiseen kutakuinkin niin täydellisesti kuin on mahdollista. Eli mulle on tunnepohja todella tärkeä, mutta tuntuu että tämä on monelle naiselle ongelma.

Kun ollaan oltu vaikkapa minun luona ja tehty jotakin ja katseltu elokuva niin tuntuu että nainen käy aivan kuumana ja pettyy kun itse en ole tarpeeksi rentoutunut seksiin. Yleensä tämä johtaa siihen että nainen alkaa seuraavana päivänä selittämään ettei ole päässyt kunnolla vielä exästään yli jne ja muutenkin tuntuu että naisesta tulee epävarma.

Itse en pysty puhumaan asiasta koska mielestäni toisilla ja kenties kolmannella tapaamiskerralla ollaan kuitenkin vasta tutustumisasteella enkä pysty avautumaan kunnolla asioistani. Ainakin naiset itse kirjoittavat että haluavat käyttää tutustumiseen aikaa ennen ensimmäistä seksikertaa, mutta tuntuu ettei todellisuus ole ihan tätä.

Sanotaanko vaikka näin että koen itseni suhteellisen komeaksi mieheksi ja osaan käyttäytyä herrasmiehen tavoin. Eli maksan jos nainen ei tarjoudu maksamaan treffeillä, avaan ovet mm. auton oven naiselle ja yms. En polta ja olutta tulee otettu kerran tai pari vuoteen, pidän eläimistä ja tulevaisuudessa haluan lapsia. Tietyssä mielessä haluan olla mies suhteessa, ehkä vähän perinteisessäkin mielessä. Ehkäpä mä jään sitten ikiajoiksi sinkuksi.

[/quote]

Romanttistahan tuo on. Luulen, että moni nainen pitää miestä aina halukkaana panokoneena ja ajattelee, ettei ole viehättävä jos mies ei ole heti raahaamassa sänkyyn. Itse myös tarvitsen aikaa rakentaakseni luottamuksen. Voin odottaa kauankin, jos tiedän, että mies on kuitenkin aidosti kiinnostunut. Voihan sitä olla läheinen ja osoittaa hellyyttä ilman yhdyntääkin. 

Toki voi olla, että osa naisista haluaa vain seksiä. Itse tahdon miehen tekevän aloitteen, vaikka olisi millaiset halut. Ainahan sitä voi sitten kotona hiukan purkaa paineita omin päin, jos olo on sietämättömän himokas. Niin kuin voi olla, koska rakastuminen on 90% himoa. Mutta ei sitä luottamusta hetkessä rakenneta, ja seksi on parempaa, kun luottaa toiseen. Hyvää kannattaa aina odottaa. On itse asiassa aika seksikästä, kun mies ei ole painostamassa petipuuhiin, vaan on sinusta kiinnostunut ihmisenä. 

Vierailija
8/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun pitäisi osata sanoa tuo treffikumppanille. Nainen helposti kokee, että häntä ei pidetä haluttavana. Mulle oli ainakin aika kova paikka, kun uusi mies ei pystynyt seksiin. Ei selitellyt mitään aluksi ja olin tosi ihmeissäni. Kysyin sitten suoraan, että mikä on vialla ja mies kertoi tuon saman mitä sinä; haluaa tutustua kunnolla, haluaa kyllä mua, mutta ei pidä satunnaisesta seksistä. Että mieluummin on ilman kuin ilman tunteita panee.

Ollaan nyt oltu 1,5 vuotta yhdessä ja seksi uskomattoman upeaa.

Vierailija
9/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta pihtarimieheltäni sain vasta viidensillä treffeillä. Sen on jälkeen on kyllä peitto heilunut säännöllisesti ja usein. Onneksi en heti luovuttanut vaikka mieli teki.

Vierailija
10/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:37"]

[/quote]

AP vastaa.

[/quote]

Et sä ole "naismainen" (tuo jo kertoo sinusta paljon).

Vierailija
11/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttasko, jos kävisit joskus huorissa? Vois tehdä gutaa itsetunnolle.

Vierailija
12/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:41"]Auttasko, jos kävisit joskus huorissa? Vois tehdä gutaa itsetunnolle.

[/quote] Tyhmä tyhmä idea

Vierailija
13/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tulee mieleen, että nykymiehet ovat joskus aika naismaisia. Useimmilla naisillakin on enemmän munaa.

Tämä nyt oli tietenkin typerä yleistys, ja voi olla, että kunhan ap löytää sen oikein naisen, hän on mitä uskollisin ja kiihkein rakastaja. Kannattaisiko ehkä etsiä naista sieltä nuoremmalta ja kokemattomammalta osastolta?

Vierailija
14/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä puhut ihan fiksuja, mutta kyllä mäkin olisin sua halunnut naida ekoilla treffeillä tai sitten ainakin saada sulta varmuus että tulet toisille treffeille...

Mulle ei ole aiemmin tullut vastaan miestä jolla ei seiso, mutta mulla niitä miehiä ei ole ollutkaan kuin pari. Itteäkin jännittää ihan hirveesti. Toisaaltaan ihanaa kun pystyt puhumaan asioista suoraan ja kertomaan että ei tässä nyt ala seisomaan kun tilanne on tällainen. Se voi olla sulle kiusallista, mutta yllättävää kyllä se on mun mielestä ihanan avointa...

Vierailija
15/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:45"]

mun mielestä puhut ihan fiksuja, mutta kyllä mäkin olisin sua halunnut naida ekoilla treffeillä tai sitten ainakin saada sulta varmuus että tulet toisille treffeille...

Mulle ei ole aiemmin tullut vastaan miestä jolla ei seiso, mutta mulla niitä miehiä ei ole ollutkaan kuin pari. Itteäkin jännittää ihan hirveesti. Toisaaltaan ihanaa kun pystyt puhumaan asioista suoraan ja kertomaan että ei tässä nyt ala seisomaan kun tilanne on tällainen. Se voi olla sulle kiusallista, mutta yllättävää kyllä se on mun mielestä ihanan avointa...

[/quote]

Hei jos munasta on puutetta, niin laitas yhteystietojas niin katsotaan mitä voidaan järjestää... ;)

Vierailija
16/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mukavalta mieheltä. Toivottavasti löydät naisen, jonka itseluottamus kestää pitemmän treffailuvaiheen.

Vierailija
17/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naisetkaan halua seksiä heti, mutta saattavat olettaa, että mies ei ole kiinnostunut, jos ei halua seksiä. Kannattaa oikeasti puhua asiasta eli ettei halua harrastaa seksiä ennen kuin tuntee toista. Luulen, että moni nainen arvostaa tuollaista. Itse en ainakaan halua seksiä ennen kuin tuntee toista niin, että on luottamusta ja tunnetta mukana. Mutta kyllä siitä pitää pystyä puhumaan. Ja osoittaa sitten suudelmin ja sanoin, että toinen on kaunis haluttava.

Vierailija
18/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä taas.

Mutta miten tuosta nyt sitten kertoo vaikkapa toisilla treffeillä kun ollaan minun luonani käymässä? Siinä kuitenkin nainen alkaa jotakin änkyttämään ettei tässä nyt itsekään mitään seksiä kun vasta toinen kerta, vaikka nainen kertoo käytökseen kaikkea muuta. Nainen on kaiketi jollakin tasolla valmis seksiin jos tulee miehen asunnolle, vai olenkohan nyt ihan totaalisen väärässä? Ainakin on todella mielellään kainalossa ja pusuttelee jos katsotaan nyt sitten vaikka sitä leffaa mun luona. Mutta seuraavassa vaiheessa mulle lyökin sitten jarru päälle. Kyllä mä pystyn tahdonalaisia juttuja ihan helposti tekemään, mutta asioita joita en voi suoranaisesti hallita on aika vaikea tehdä, kuten vaikkapa tässä tapauksessa tuo jännitys seksin suhteen. Mutta nojoo, en mä näillä jutuilla kyllä pisteitä kotiin keräisi saunaillassa muilta miehiltä.

Vierailija
19/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa jo kerro 'aikataulu'.

Vierailija
20/41 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:57"]

AP tässä taas.

Mutta miten tuosta nyt sitten kertoo vaikkapa toisilla treffeillä kun ollaan minun luonani käymässä? Siinä kuitenkin nainen alkaa jotakin änkyttämään ettei tässä nyt itsekään mitään seksiä kun vasta toinen kerta, vaikka nainen kertoo käytökseen kaikkea muuta. Nainen on kaiketi jollakin tasolla valmis seksiin jos tulee miehen asunnolle, vai olenkohan nyt ihan totaalisen väärässä? Ainakin on todella mielellään kainalossa ja pusuttelee jos katsotaan nyt sitten vaikka sitä leffaa mun luona. Mutta seuraavassa vaiheessa mulle lyökin sitten jarru päälle. Kyllä mä pystyn tahdonalaisia juttuja ihan helposti tekemään, mutta asioita joita en voi suoranaisesti hallita on aika vaikea tehdä, kuten vaikkapa tässä tapauksessa tuo jännitys seksin suhteen. Mutta nojoo, en mä näillä jutuilla kyllä pisteitä kotiin keräisi saunaillassa muilta miehiltä.

[/quote]

Se on naisen epävarmuutta, ei muuta. Defenssimekanismi ja loukattu ylpeys. Nämä ovat NIIN herkkiä asioita. Mutta itse naisena arvostaisin tällaista suoraa puhetta. En nyt myöntäisi että itse olisin valmis kaatamaan miehen sänkyyn saman tien, mutta ilmoittaisin ymmärtäväni. Vaatii kyllä melkoisen naisen, jos kehtaa myöntää että haluaa enemmän kuin mies. Ne ovat nämä sukupuoliroolit niin tiukassa. Naisen pitäisi olla se punasteleva ja vastahakoinen, ei se joka haluaa sänkyyn. SE ON SIIS NOLOA NAISELLE. Noin yleensä.