Ujous tulkitaan väärin
Olen hyvin ujo, kun olen sellaisen miehen seurassa, johon tunnen voimakasta vetovoimaa. Ihastuminen vie minut aivan jumiin. Mies tulkitsee sen kylmyytenä ja ylimielisyytenä. En tiedä miten pääsisin tästä yli, ja voisin ilmaista kiinnostukseni. Tuntuu lähinnä siltä, että miehen pitäsi olla joku mentalisti huomatakseen, että olen ihastunut. Mikä neuvoksi? En pysty kertomaan sitä. Siis en kerta kaikkiaan PYSTY.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 13:50"]
Mulla ihan sama vika, nimenomaan jäädyn.
Nuorena kun käytiin kaveriporukassa baareissa ja muutenkin hengattiin vapaa-aikana ihmisten kanssa niin oli helpompi osoittaa mielenkiinto hakeutumalla vaikka sen kiinnostavan ihmisen viereen sitten ja lähelle tulemalla rohkaista mies tekemään seuraava siirto, jos oli kiinnostunut. Mutta nykyisissä arkiympyröissä on tuohon kyllä liian korkea kynnys.
Sitten kun osaan olla ystävällinen miehille jotka eivät kiinnosta tippaakaan, on moni tulkinnut sen kiinnostukseksi :/.
Olen alistunut eristyneeseen kohtalooni.
[/quote]
Aivan sama. Kai se on sen kasvojen menetys joka pelottaa. Tämäkin ihana mies, ja tiedän, ettei se olisi ilkeä, mutta mutta... Niin mielelläni olisin fiksu ja filmaattinen ja heittäisin jotakin hauskaa läppää mutta sen sijaan olen kuin lumiukko pakkasella. Nytkin nolottaa kun kelaan mitä tyhmää olen sanonut ja käyn läpi tilanteita tyyliin voi kun olisin sanonut näin ja näin. Jälkeenpäin kotona löydän aina oikeat sanat, mutta hänen seurassaan olen joko hiljaa tai teen / sanon jotakin ääliömäistä. Tässäkin se, että ennen kuin tunteet (ja siis todella vahva seksuaalinen vetovoima) tuli peliin, niin ei ollut mitään ongelmaa jutella hänelle ja olla hauska ja normaali. En usko, että mies tajuaa, että olen kiinnostunut. En pysty osoittamaan sitä. JÄÄDYN.
Tämä on taas näitä ongelmia, jotka seuraavat suoraan siitä, kun nykymaailmassa ei ymmärretä sosiaalisuuden tärkeyttä. Että jos jollain on vaikeuksia, muiden pitää auttaa, koska eihän kukaan voi selvitä kaikesta itse, ja jonkun täytyy olla sekin onneton, joka jäätyy näissä tilanteissa turmiollisesti.
Hankkikaa puhemies, näinhän siitä on ennen selvitty. Jos ei löydy omasta piiristä, palkatkaa sellainen. Jos ei teepaitatemppu onnistu, järeämpi konsti peliin.
Vaikken mies olekaan, luulenpa että tuo paitajuttu muuten saattaisi olla aikas lumoava lähestyminen.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 13:59"]
Nuorena kun käytiin kaveriporukassa baareissa ja muutenkin hengattiin vapaa-aikana ihmisten kanssa niin oli helpompi osoittaa mielenkiinto hakeutumalla vaikka sen kiinnostavan ihmisen viereen sitten ja lähelle tulemalla rohkaista mies tekemään seuraava siirto, jos oli kiinnostunut. Mutta nykyisissä arkiympyröissä on tuohon kyllä liian korkea kynnys.
Sitten kun osaan olla ystävällinen miehille jotka eivät kiinnosta tippaakaan, on moni tulkinnut sen kiinnostukseksi :/.
[/quote]
Aivan sama. Kai se on sen kasvojen menetys joka pelottaa. Tämäkin ihana mies, ja tiedän, ettei se olisi ilkeä, mutta mutta... Niin mielelläni olisin fiksu ja filmaattinen ja heittäisin jotakin hauskaa läppää mutta sen sijaan olen kuin lumiukko pakkasella. Nytkin nolottaa kun kelaan mitä tyhmää olen sanonut ja käyn läpi tilanteita tyyliin voi kun olisin sanonut näin ja näin. Jälkeenpäin kotona löydän aina oikeat sanat, mutta hänen seurassaan olen joko hiljaa tai teen / sanon jotakin ääliömäistä. Tässäkin se, että ennen kuin tunteet (ja siis todella vahva seksuaalinen vetovoima) tuli peliin, niin ei ollut mitään ongelmaa jutella hänelle ja olla hauska ja normaali. En usko, että mies tajuaa, että olen kiinnostunut. En pysty osoittamaan sitä. JÄÄDYN.
[/quote]
Se on se seksuaalinen jännite joka tuon tekee. Ei siinä auta kuin yksi konsti: paneminen. En osaa kyllä neuvoa miten tekisit aloitteen. Toivottavasti mies vaistoaa tunteesi ja ottaa ohjat käsiinsä. Moni mies on kyllä aikas nössö.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 13:59"]
[/quote]
[/quote]
Se on se seksuaalinen jännite joka tuon tekee. Ei siinä auta kuin yksi konsti: paneminen. En osaa kyllä neuvoa miten tekisit aloitteen. Toivottavasti mies vaistoaa tunteesi ja ottaa ohjat käsiinsä. Moni mies on kyllä aikas nössö.
[/quote]
Niin no täytyy kyllä myöntää ettei se armoton himotus auta asiaa... On se niin ihana! Mutta olen ihan oikeasti rakastunut, ei se ole vain panetusta ja vetovoimaa. Aivan neuloilla hänen seurassa. Tuntuu, että jos hän vain hipaisee hajamielisesti ohimennen, niin... minkä tiedostaminen nolottaa ja menen entistä enemmän lukkoon. Pakko hankkia se T-paita. Voin laittaa sen naaman eteen. Ja sitten jos tulee pakit, niin välttelen sitä ikuisesti. Voi sitä häpeän määrää argh. Muutan pois Suomesta.
Toisin sanoen ei taida tulla mitään ellei mies kehitä telepaattisia kykyjä.
ap
Ei kai sitä tarvitse alussa kovin ihmeellisiä puhuakaan, riittää kun et ole kylmän ja ylimielisen näköinen, eli yrität saada ilmeesi ystävälliseksi ja varsinkin silmät iloisiksi. Ja katsot kohti, et minne sattuu tai käsiisi. Voit myös miettiä valmiiksi muutaman helpon ja mukavan lauseen, jolla saat tilannetta eteenpäin. Lauseet pitäisi olla ihan sinun omia ja suuhusi sopivia, ei mitään muiden keksimiä fraaseja. Yritä pitää myös kehonkielesi avoimena ja välttää sinulle huonoja paikkoja, joissa esimerkiksi musiikki soi liian lujalla.
Sidukka tai pari voisi saada rentoutumaan
Mielikuvaharjoittele etukäteen yksinkertainen kysymys, kuten mitä kuuluu, lähdetkö kahville.
Kiitos 19! Hyviä vinkkejä, varsinkin tuo kehonkielijuttu ja silmät. Yritän ilmaista niillä mahdollisimman paljon, kun en kuitenkaan saa sanottua mitään fiksua. Koetan keskittyä siihen, etten tuijota kaikkialle muualle paitsi mieheen. Minulla on siihen paha taipumus. Välttelen katsetta osin tiedostamatta vaikka nyt tajuan että sehän tässä on yksi pahimpia ongelmia.
Perusilmeeni on ynseä (olen saanut tästä usein kuulla, mutta mulla on vain semmoinen naama), joten yritän sitten hymyillä, vaikka vain silmillä.
ap
Jep, niin täytyy tehdä. Ja tässä menee hetki ennen kuin nähdään niin ehkä saan itseni koottua jotenkin.
Muistan että yksi ujo kaveri osti miehelle suklaasydämen. Voisinhan minä miettiä jotakin vastaavaa. Että tulipa mieleen, kun olet niin kiva tyyppi... Eihän sitä tarvitse alkaa tunteista tilittämään sen kummemmin. Reaktiosta voinee jotakin jo päätellä. Eli jos on kiusaantunut, niin ei siinä sen enempää. Voin yrittää unohtaa eikä tarvitse öitä valvoa ja kelata. Sehän tässä on raastavinta. Ja jos ei, niin sitten ei.
Kiitos paljon kaikki vinkeistä. ♥
ap
Tee kuten ujostelevat pikkutytöt ja nosta mekkosi kasvojen peitoksi :) (vanha vitsi)