Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde ahdistaa

Vierailija
21.06.2014 |

Moikka.

olen ollut nyt 2-3v sinkkuna, olen mies ja olen elännyt todella hetkessä tuon ajan esim käynnyt paljon ulkona syömässä,aamulla  aamupalalla kahvilassa aivan hetken mielenjohteesta. illalla saatoin vasta 11 aikaan katsoa että menenkö huomenna moneksi töihin vai onko vapaata, ja lopulta vaihdoin kokonaa alaa mihin olin aina unelmoinnut pääseväni. 

Tuona aikana on ollut muutama vakavempi suhteen alku mutta hetikun on tullut  puheet vakavammasta suhteesta, kiinnostukseni on kadonnut sillä sekunnilla mutta sitten muutaman kuukauden päästä huomannut että olishan siitä varmasti tullut hyvä suhde. Olen tässä miettinyt että juontaako se siihen että alitajunnassa pelkään menettäväni vapauden elää ns  hetkessä mistä nautin todella paljon enkä enää stressaa turhasta vai onko se että en vain ole löytänyt sitä ns sitä oikeaa. 

Olen taas samassa tilanteessa,suhde on jo aika vakavalla tasolla mutta taas taka-alalle alkanut hiipiä tunne että menetät vapauden jos jatkat yhtään viellä matkaa. Mitä tehdä? Odottaako nyt vain vai etsiä jotakuta kenestä tätä tunnetta ei tulisi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tapaasi elää mitenkään erikoisena. Mikä saa sinut olettamaan, ettei joku toinen voisi elää yhtä "huolettoman vapaasti" kuin sinä? Jos hyväksyt hänen tapansa elää, niin miksi hän ei hyväksyisi sinun tapaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla