Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa ja väsyttää, yhteistä aikaa ei ole.

Vierailija
20.06.2014 |

Miehen kanssa ei nykyään ole hetkeäkään yhteistä aikaa. Toi kesälomaileva teini vinkuu kaiket illat, että hänellä on oikeus valvoa, ja kaikkiin käskyihin vastataan "juujuu", eikä mitään tapahdu. Eli joka ilta siihen menee jossan välissä hermot ihan täysin.

Sitten kun vihdoin tähän taloon tulee rauha, tulee mulla myös väsymys. Nytkin mun olis pitänyt mennä jo tunti sitten nukkumaan, mutta ajattelin jos tästä vielä pääsis miehen kanssa kaksin saunaan. Vitut, olen niin väsynyt, että makaan vaan tässä sohvannurkassa, ja jos menisin saunaan, nukahtaisin lauteille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näin kesällä yhteistä aikaa 24 tuntia vuorokaudessa. Onneksi olemme toistemme mielestä todella hyvää seuraa. :) Silti pitää kyllä välillä olla erossakin, ettei ihan mökkihöperyys iske.

Vierailija
2/3 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintoja, valintoja. Yhteistä aikaa on aina kun haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ei ole yhteistä aikaa miehen kanssa. paljonko sen kitisevän teinin kanssa teillä on yhteistä aikaa? niinpä! ap se teini kitisee koska haluaa sulta myöskin aikaa ja huomiota, eikä vaan komentamista ja tiuskimista. lakkaa olemasta itsekäs ja anna lapsellesi aikaasi ja huomiota niin elämä helpottaa kummasti.l

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi