Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannusmenyy! Mitä grillissä tirisee? Mitä lasissa kuplii?

Vierailija
20.06.2014 |

Olutta lasissa ja grillissä tirisee repertuaari eri lihoja. Lisänä salaattia ja uuniperunoita. Nam.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellistä, kahvit keitetään ja leipää sen kanssa. Lapsille varmaaan puuro.

Vierailija
2/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole grilliä, lasissa kuplii Coca Cola Zero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

grillissä tirisi siivet ja ribsit sekä halloumi. Oli coleslawta, mansikka-halloumisalaattia ja uusia perunoita noiden lihojen lisäksi. Kyytipoikana oli lasi punkkua. Ilta/yöpalaksi on pulled pork burgerit ja pari siideriä.... Ihan kotona lasten kanssa vietetään juhannusta.

Vierailija
4/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalja on tölkissä, grilliä ei ole kuin uunissa vastukset, eikä siellä enää tänään tule mitään, jokainen on syönyt vähän eri ruokaa ja itsekin teen itselleni mikrossa kunhan siltä tuntuu.

Vierailija
5/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam. Me vietetään ihan kaupunkijuhannusta, eikä tässä kämpässä ole vielä grilliä. Päivällä syötiin lounaaksi halloumisalaattia (joutu paistinpannulla köyhästi paistaa, grillissä olis ollu parempaa..) ja sit päivälliseksi tomaatti-sienipastaa. Oli hyvää. Nyt lasissa on niinkin villi kokeilu kuin olvin hedelmäsirkus siideri :) Aika karmiva. Teinipissismäinen, mutta jossain mielenhäiriössä sen ostin.

Vierailija
6/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapaloja edam-juustolla ja yksi tölkki Karhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaronia sinapilla. vettä

Vierailija
8/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillissä ei oo mitään ja lasissa siideriä. Kauhee krapula joten pakko loiventaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älkää nyt takertuko tohon grilliin :)

Mitä syötte? Mitä juotte? Onko selkeämpi ;)

ap

Vierailija
10/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillissä kanaa, maissia ja yrttiperunoita. Lisäksi melonisalaattia, marinoituja oliiveja ja patonkia. Lasissa valkkaria ja kermalikööriä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistetaan saunan tulipesässä makkaraa myöhemmin, olutta juodaan. Syötiin päivälliseksi kevyttä salaattia, lapset tekivät grillissä hampurilaiset.

Vierailija
12/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilistä jauhelihakeittoa (oli oikeasti superhyvää) + ruisleipää juustolla ja paprikalla. Lisäksi olen popsinut mehujäätelöä ja nauttinut yhden grillimakkaran (tosin uunissa paistettu) sinapin ja salaatin kera. Lasissa on ollut illan mittaan raikasta vettä, appelsiinimehua sekä nyt kokista jäillä. Juhannusta vietän yksin, enkä ostanut mitään spesiaaliruokia tai -juomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty kaikkea sellaista mistä voi leuhkia köyhemmille sukulaisille. Kaiken tekemisen ideahan on näyttää muille, että on millä mällätä!

 

Nytkin grillissä tirisee kokonainen itse kalastettu valas. Jälkiruuaksi nautin jauhettua uhanalaisen tiikerin peenistä. Olen katsokaas rohkea tyyppi!

 

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:18"]

Olutta lasissa ja grillissä tirisee repertuaari eri lihoja. Lisänä salaattia ja uuniperunoita. Nam.

[/quote]

Vierailija
14/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötiin päivemmällä juhannusateria eli pesto-vuohenjuustokanapihvejä, uusia perunoita ja salaattia. Mies joi silloin oluen, minä vettä, kun olen lääkekuurilla ja lapset joivat maitoa.

Äsken syötiin iltapalaksi karjalanpiirakoita kaikilla lisukkeilla mm. munavoilla. Lasissa edelleen vettä ja kohta varmaan coca-cola zeroa.

Meillä on kaupunkijuhannus tänä vuonna, ja saunassakin käytiin keskipäivällä ihan ilman vihtaa. Nyt mies ja vanhempi lapsi katsovat jalkapalloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söimme päivälliseksi uusia perunoita, voita, sillejä ja salaattia tykötarpeineen. Jälkiruoaksi joimme espressot ja söimme tiramisut. Muuten juomaksi on kelvannut perinteinen kraanavesi.

Vierailija
16/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannussimaa ja Suvisaaristonmunaa!

Vierailija
17/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ribsejä, loimulohta, uutta perunaa, maissia, sieniä pekonilla ja tuorejuustolla. Lasissa ihan vaan kokista. Hyvää oli.

Vierailija
18/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupalaksi oli antipastilautanen (chorizoa, oliiveja, aurinkokuivatussa tomaatissa marinoitua fetaa)

Pääruoka oli täytetyt tomaatit ja paprikat juusto ja vuohenjuustokuorutteela (molempia vaihtoehtoja ei siis samassa) ja salaattia

Jälkiruoaksi valkosuklaamoussea ja tuoreita mansikoita.

Juomana iästä riippuen maito, limsa tai viini.

Oman perheen kanssa siis ollaan.

Vierailija
19/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillissä ei ole mitään, lasissa karpalovichyä.

Vierailija
20/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin kehtaan vastata tällaiseen kyselyyn, sillä tein ihan oikeaa ruokaa: uunilohta (mukana porkkanoita ja paprikaa) sekä keitettyjä uusia perunoita. Söin äsken, mutta normaalisti ruoka-aikani on klo 18-19. Tuli vain roikuttua netissä niin kauan, että ehti tulla ilta.

Lasissa ei koskaan kupli mikään, sillä juon vain maitoa, mehua tai vettä.

Taidan ottaa hiukan suklaa-nougatjäätelöä jälkkäriksi.

Hyvää juhannusta!