Juhannusmenyy! Mitä grillissä tirisee? Mitä lasissa kuplii?
Olutta lasissa ja grillissä tirisee repertuaari eri lihoja. Lisänä salaattia ja uuniperunoita. Nam.
Kommentit (26)
Paahdettu ruisleivän pala, päällä graavilohta. Lasissa fantaa.
Meillä oli uusia perunoita, lohta, sillejä, vihersalaattia, pihvejä, aurajuustopekoniherkkusieniä ja halloumileipiä. Oli hyvää! Jälkkäriksi suklaakakkua. Nyt illalla grillataan varmaan hamppareita grillissä. Juomana ollut lonkeroa ja olutta, lapsille limsaa.
Ei pärjää Björckin antimet tälle menulle:
Uusia perunoita, kananmunakastiketta ja silliä. Lisäksi paistoin grillimakkaroita uunissa. Jälkiruokana kahvia ja vaniljapullia. Juomana hiilihapotettua vettä.
Huomenna aion kärventää uunissa Lidlistä ostetut salamipitsat. Jälkiruoka ja juoma ovat samat kuin edellä. Ja keho kiittää! :))
Grillissä kanavartaita ja kasvisnyyttejä, lisänä uusia perunoita ja fetasalaattia. Jälkkärinä piimäpannacotta mansikoilla. Juomana valkkarisangria. Ja mökillä oman perheen kesken. <3
Meillä oli perinteiseen tapaan uusia perunoita, keitettyjä kananmunia, savulohta, silliä, graavilohta ja salaattia. Mansikoita, jäätelöä, hilloa. Nyt illalla grillimakkaraa. Lasissa on ollut vähän sitä ja tätä: hiukan kuohuviiniä, light-colaa, vettä, camparia.
Aiemmin grillattiin lihoja ja maissia jotka syötiin salaatin ja uusien perunoiden kera. Nyt kapsuttelen salaatin jämiä ja syön kyytipoikana patonkia. Lasissa omenasiideriä.