Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannusmenyy! Mitä grillissä tirisee? Mitä lasissa kuplii?

Vierailija
20.06.2014 |

Olutta lasissa ja grillissä tirisee repertuaari eri lihoja. Lisänä salaattia ja uuniperunoita. Nam.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin grillattiin lihoja ja maissia jotka syötiin salaatin ja uusien perunoiden kera. Nyt kapsuttelen salaatin jämiä ja syön kyytipoikana patonkia. Lasissa omenasiideriä.

Vierailija
22/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahdettu ruisleivän pala, päällä graavilohta. Lasissa fantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli uusia perunoita, lohta, sillejä, vihersalaattia, pihvejä, aurajuustopekoniherkkusieniä ja halloumileipiä. Oli hyvää! Jälkkäriksi suklaakakkua. Nyt illalla grillataan varmaan hamppareita grillissä. Juomana ollut lonkeroa ja olutta, lapsille limsaa.

Vierailija
24/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pärjää Björckin antimet tälle menulle:

 

Uusia perunoita, kananmunakastiketta ja silliä. Lisäksi paistoin grillimakkaroita uunissa. Jälkiruokana kahvia ja vaniljapullia. Juomana hiilihapotettua vettä.

 

Huomenna aion kärventää uunissa Lidlistä ostetut salamipitsat. Jälkiruoka ja juoma ovat samat kuin edellä. Ja keho kiittää! :))

 

 

 

 

 

 

Vierailija
25/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillissä kanavartaita ja kasvisnyyttejä, lisänä uusia perunoita ja fetasalaattia. Jälkkärinä piimäpannacotta mansikoilla. Juomana valkkarisangria. Ja mökillä oman perheen kesken. <3

Vierailija
26/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli perinteiseen tapaan uusia perunoita, keitettyjä kananmunia, savulohta, silliä, graavilohta ja salaattia. Mansikoita, jäätelöä, hilloa. Nyt illalla grillimakkaraa. Lasissa on ollut vähän sitä ja tätä: hiukan kuohuviiniä, light-colaa, vettä, camparia.