Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä iso tai pieni asia sinua vituttaa juuri nyt?

Vierailija
20.06.2014 |

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini jutut.. Se että naapurin murtauduttiin viime yönä ja olin luulossa, että asumme lintukodossa..

Vierailija
22/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyvyttömyys näyttää ja osoittaa tunteitaan lapsia kohtaan. Myös taloudellinen tilanteemme harmittaa tällä hetkellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:13"]Alakerran naapuri, joka päätti grillata parvekkeella. Savua ja katkua parveke täynnä, pukkas kaikki haju sisään myös tuuletusaukoista vaikka ikkunat oli kiinni. Ja joo kävin sanomassa, suomentamassa talon järjestyssääntöjä että parvekkeilla EI laiteta ruokaa.

[/quote]

parvekkeella saa grillata ja polttaa tupakkaa. Suomen lain mukaan on laitonta kieltää niitä, ellei paloturvallisuus ole vaarassa.

[/quote]

No tässä talossa se on järjestyssäännöissä yksiselitteisesti kielletty.

Vierailija
24/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomat.  Se tuo tänään näytille Stuppin muijan, joka lähetettiin sekoomuksen puoluekokouksen ajaksi Tukholmaan.  Hyvin ymmärrettävää.  Rouva on kuin riihen seinästä revitty variksenpelätin.  Jos Stuppi olisi tuonut hänet näytille puoluekokoukseen, Vapaavuori olisi voittanut puheenjohtajavaalit.  Ja IS? Sensuroi kaikki rehelliset mielipiteet rva. Stoppista.  No, ei sitä kukaan oikein kehukaan.  Mut jos tiedotusväline tuo esille seuraavan turhan julkkiksen, ni täytyy sitten kritiikkikin kestää.  IS ei kestä.

Vierailija
25/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikki. kaikki. eniten ehkä että aatellu loppuu asti muuttoa pois yksiöstäni.

Vierailija
26/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että toi yks mies ällö- ketju roikkuu tuossa ekana jo kolmatta päivää saatana

Vierailija
27/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa se, kun nautin yksinolosta ja ihmiset soittelee. Luulevat ilmeisesti, että jotenkin kärsin tilateesta ja yrittävät velvollisuudentunnosta tsempata. ON LUKSUSTA OLLA YKSIN, VAIKKA ON JOKU JUHANNUS!

Vierailija
28/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, joka tuli täysihoitoon tätini luokse, eikä kanna vastuutaan edes omien lastemme hoidosta. Jos annan vauvan hänelle imetyksen jälkeen siksi aikaa kun käyn vessassa tai siivoan keittiötä, vauva huutaa viidessä sekunnissa, eikä mieheni tee mitään saadakseen vauvan tyytyväiseksi, vaihda vaippaa tai edes nosta persettään nojatuolista hytkyttääkseen lasta. Tosi stressaavaa.

Vierailija
29/56 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa menkat.. ja se etten tajunnut ostaa suklaata kotiin. Vituttaa myös se, että opiskelin huonosti työllistävälle alalle. Mutta tää ketju sai mut oikeesti arvostaan kyllä miestäni, joka on aikanaan vaihtanu vaipat sen kummemmin edes kyseenalaistamatta etteikö se olisi yhtälailla hänen homma, on selvinpäin mun kanssa, ei mukise siitä ettei vietetä kavereiden kanssa juhannusta, eikä  muutenkaan ikinä mökötä tai ilkeyttään peru reissuja. ihan aidosti siis haluaa, että meidän perheessä on kaikilla hyvä mieli. Sori jos kuulosti ärsyttävältä, mutta on mulla oikeasti myös murheita vaikka muille jakaa, mä vaan huomasin nyt tän ilonpilkun mun juhannuksessani. No, vituttaa mulla silti edelleen ainakin nää menkat. Naisena on kieltämättä välillä todella paskaa.

Vierailija
30/56 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:13"]Alakerran naapuri, joka päätti grillata parvekkeella. Savua ja katkua parveke täynnä, pukkas kaikki haju sisään myös tuuletusaukoista vaikka ikkunat oli kiinni. Ja joo kävin sanomassa, suomentamassa talon järjestyssääntöjä että parvekkeilla EI laiteta ruokaa.

[/quote]

parvekkeella saa grillata ja polttaa tupakkaa. Suomen lain mukaan on laitonta kieltää niitä, ellei paloturvallisuus ole vaarassa.

[/quote]

No tässä talossa se on järjestyssäännöissä yksiselitteisesti kielletty.

[/quote]

Sitä ei saa noudattaa, koska kielto on laiton. Näin minulle eräs lakimies kerran selvensi.

Vierailija
31/56 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vitun pariskunta jonka pillin mukaan ex-miesystävä vietti joka vitun juhannuksen ja aika monet muut kekkerit. Tai lähinnä sen rouvan pillin mukaan. Kyllä niiiiiiiin aina oli niitä mukailemassa ja mielistelemässä ja on nytkin mökilleen kutsunut tai todnäk on rva vittupää halunnut heidät sinne  kutsuttavan. Todellakin ex. Ja ei en osallistunut tähän ihme mielistelyyn enkä nyttemmin siis mihinkään muuhunkaan. Hiukan oli outoa kun koskaan ei voitu yhdessä mitään sopia kun äijän piti aina ensin odottaa että mitä tämä rva vittupää kulloinkin haluaa tehdä. Aika sairastahan tuo oli. Voi olla että niillä on jotain kolmen kimppaa ja näin on muutkin hiukan epäilleet. Kaikenlaisia outoja valtasuhteita sitä ihmiset viitsii kyhäillä. Ilmeisesti tämän pariskunnan (tai siis oletettavasti tämän rva vittupään vuoksi) kyseinen ex ei ole koskaan onnistunut parisuhteissaan kun roikkuu kolmantena pyöränä tuossa oudossa jutussa eikä ole kyennyt huomioimaan omaa kulloistakin  kumppaniaan normaalisti. Eipä kyllä mikään valopää se toinenkaan äijä :D

Vierailija
32/56 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että oon lihonnu eikä paino putoo enää takasi >:(

Vierailija
33/56 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissahätä, olen bussissa ja vielä melkein tunti kotiin

Vierailija
34/56 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha oli äsken kipeä.

Vierailija
35/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.  Elämä on hyvää juuri näin. Terveyttä, taloutta ja hyvä ihmissuhteita piisaa, mikäs tässä. No, ehkä kiireinen ensi viikko töissä vähän vituttaa.

Vierailija
36/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
37/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun vihdoinkin olisi aikaa viettää koko perheen voimin jotain kivaa, niin ollaan kaikki flunssassa. Vittujee.

Vierailija
38/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiukuttelee, kun en halua viettää aikaa hänen kavereidensa kanssa

Vierailija
39/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:21"]

Mies kiukuttelee, kun en halua viettää aikaa hänen kavereidensa kanssa

[/quote]

Miehet nyt kiukuttelee aina. Koita kestää.

Vierailija
40/56 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ. Haluaisin niin lähteä opiskelemaan jotain muuta mutta uskallus puuttuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä