Mitä teette (varsinkin kaupunkilaiset) illalla?
Itse olen kotona, koska lapset nukkuu. Mutta mitäs tekis? Netissäkään on tosi vähän porukkaa. ts AV:lla. Pleikkaa en jaksa pelata. Mitäs mä teen? Mitäs muut tekee?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:24"]
Mua ainakin ahdistaa tää yksinäinen kaupunkijuhannus. Mulla oli siis muita juhannussuunnitelmia mutta olosuhteiden pakosta en päässytkään lähtemään juhannuksen viettoon. Oikeasti pää sekoaa kun mietin vaan miten kivaa muilla on ja mä en voi olla siellä. :(
[/quote]
Missä olet? Ei kenenkään kuulu olla yksin juhannuksena.
Tultiin eilen reissusta kotiin. Puran hissukseen kamoja ja pesen pyykkiä. Äsken kävin kaupasta hakee kivennäisvettä ja lehden. Lenkille jossain vaiheessa. Illalla hyvää ruokaa ja saunomista. Juhannus perheen kanssa kotona rauhallisesti, maanantaina töihin.
Suunnitellaan viimeviikolla ostamamme talon remonttia. Kylppäri/keittiö/makkareiden pinnat/portaat ja wc menee remppaan :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:49"]Mä menen ensin salille, sitten kotiin suihkuun. Illalla lähden leffaan.
[/quote]
Älä lähde leffaan. Ainakin pääkaupunkiseudulla teatterit on kiinni.
Juodaan kuoharia ja pelataan lautapelejä kotona.
Joku kirjoitti, että juhannuksena kenenkää ei pitäisi olla yksin, mutta tähän hätään sen kumppanin polkaisee. Ei mistään. Ja meitä yksinäisiä juhannusneitoja on monta.
Minua yksinäisyys ei haittaa. Lämmitän saunan, keitän hyvät saunakahvit ja nautin juuri paistuvaa pannukakkua. Katson, jos telkkarista tulee jotain katsomisen arvoista, tai kuuntelen radiota tai lueskelen. Ja kaiken varalta on pari elokuvaakin varattuna.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:24"]
Mua ainakin ahdistaa tää yksinäinen kaupunkijuhannus. Mulla oli siis muita juhannussuunnitelmia mutta olosuhteiden pakosta en päässytkään lähtemään juhannuksen viettoon. Oikeasti pää sekoaa kun mietin vaan miten kivaa muilla on ja mä en voi olla siellä. :(
[/quote]
Missä olet? Ei kenenkään kuulu olla yksin juhannuksena.
[/quote]
Helsingissä olen ja kaikki ystävät ja tutut on nyt muualla. Munkin piti lähteä reissuun mutta en päässyt kun mulla nyt sellainen tilanne että en voi olla yötä pois kotoa sattuneesta syystä...
Voitko palata kotiin siis niin että käyt jossain? Tykkäätkö tansseista tms? Onko sulla kerrostaloasunto? Poikaystävää tms? Vähän vois ehdottaa jotain ku tietäis taustat :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:45"]
Voitko palata kotiin siis niin että käyt jossain? Tykkäätkö tansseista tms? Onko sulla kerrostaloasunto? Poikaystävää tms? Vähän vois ehdottaa jotain ku tietäis taustat :)
[/quote]
Mies ja ystävät lähti mökille. Voin kyllä lähteä päiväksi/illaksi pois, kotona kipeä lemmikki jota tarvitsee lääkitä aamuin illoin joten siksi en voinut itse lähteä. Lemmikin kunto kohentunut huomattavasti jo ja on jo melko normaali mutta tähän hätään en enää saa hankittua sille hoitajaa niin että voisin lähteä koko viikonlopuksi pois kotoa.
Siivoansiivoansiivoansiivoansiivoansiivoansiivoan... Olen siivonnut koko päivän eikä loppua näy. Kun saan muut huoneet siivottua, edessä on vielä terassit, kylppärit ja sauna... Ikkunatkin on paskassa. Saatana että vihaan näitä siivoushommia. Siksi just meillä on aina niin paksu paskakerros, kun välttelen viimeiseen asti. Pihahommia vihaan vielä enemmän.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:52"]Lähden lavatansseihin kuten muinakin viikonloppuina.
[/quote]
jee! Mihin menet? Munkin piti eilen menmä mutta iski saamattomuus.
OLeskelua, kävelyllä raikkaassa ilmassa, kahvit kittasin parvekkeella. Aina ohikulkiessa ihailen naapurin kauniita orvokeita, joita pitkä rivi.
Ei meiltä mitään puutu.
Täällä toinen ketju yksinäisestä, jos saat hänestä seuraa tai sitten se sais seuraa sun lemmikistä ja sä voisit lähteä reissuun?
Kaivetaan piukkaan savimaahan julmetun kokoinen monttu, koska huomenna aletaan tehdä pihavajalle sorapohjaa ja sokkelia. Sitten mennään saunaan ja katsotaan boksilta jotain.
Mennään kaupungille syömään hyvin ja bilettämään hyvien ystävien kanssa.
Grillataan, saunotaan ja katsellaan telkkaria. Teen jussin ajan 10-12 h päivää, joten varsinaisia vapaa-ajan ongelmia ei ole. Pk-seutu.
Mummo oli puhunut lapsille juhannuskokosta, joten etsitään jostain sellainen. Kun kaupat ovat kiinni, ollaan sitten kotona, laitetaan ruokaa ja käydään lasten kanssa puistossa. Aika pitkälle normipäivä.