Mitä teette (varsinkin kaupunkilaiset) illalla?
Itse olen kotona, koska lapset nukkuu. Mutta mitäs tekis? Netissäkään on tosi vähän porukkaa. ts AV:lla. Pleikkaa en jaksa pelata. Mitäs mä teen? Mitäs muut tekee?
Kommentit (37)
Käydään saunassa, katsotaan jalkapalloa.
Pyöräilen, luen, katson elokuvia, syön, kuuntelen musiikkia jne.
Netflixistä jotain, punaviiniä ja oman miehen kainalo. Saunotaan alkuillasta lasten kanssa. On lämmintä, ei tarvitse hätistellä hyttysiä, vaatteet ei haise savulta eikä pissalle tarvii hiipiä märässä ruohikossa nenää pidellen. Kaupunkijuhannus on ihanan leppoisa ja rento.
Luen, katson jalkapalloa. Italia - Costa Rica tänään klo 19. Veikataanpa, että Italia voittaa 3 - 1.
Mua ainakin ahdistaa tää yksinäinen kaupunkijuhannus. Mulla oli siis muita juhannussuunnitelmia mutta olosuhteiden pakosta en päässytkään lähtemään juhannuksen viettoon. Oikeasti pää sekoaa kun mietin vaan miten kivaa muilla on ja mä en voi olla siellä. :(
Hanki hyvä leffa ja syömistä, käy eka kävelees, mikä kaupunki?
Luen, katson leffoja, tai pelaan koneella.
t. teini
Mä menen ensin salille, sitten kotiin suihkuun. Illalla lähden leffaan.
Syödään vähän paremmin, jutellaan, katsotaan leffaa tai jotain sarjaa. Aika perusmeininki, mutta toisaalta mikäs siinä, ei ole mitään tarvetta jollekin superspesiaalille juhannusjutulle.
Lähden lavatansseihin kuten muinakin viikonloppuina.
Ei ole ollut koskaan ongelmaa mitä teen.
Mennään talon vieressä olevan lammen rannalle grillaamaan.
Ehkä baariin. Mutta en tiedä onko siellä edes porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:49"]Mä menen ensin salille, sitten kotiin suihkuun. Illalla lähden leffaan.
[/quote]
Ainakin finnkinot on kiinni
Ei kannata miettiä, mitä voisi olla tai mitä muut tekevät, vaan tehdä mistä itse tykkää resurssit huomioon ottaen.
Ihan tavallinen mukava Helsinki juhannus, omalla pihalla grillataan ja kuunnellaan linnunlaulua! Muutenkin rauhallinen alue mutta tänään vain kaksi autoa mennyt tiellä..maalaiset ovat kaivautuneet metsien kätköön! No, oli meilläkin mökki mutta kyllästyttiin ajamaan se reilu puolituntinen joten hävitettiin pois kun lapset kasvoi ja on kuitenkin talo, se riittää. Onneksi ei ole tarvetta vieraisiin mökkeihin tunkeutua ja pakkopullaa olisi sukulaisten mökeille työntyä, onneksi ei ole pakko vaan saa nauttia omasta juhannuksestaan!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:49"]Mä menen ensin salille, sitten kotiin suihkuun. Illalla lähden leffaan.
[/quote]
Ainakin finnkinot on kiinni
[/quote]
Kiitos mutta en ole Suomessa.
Lähden kohta syömään äitini ja hänen miesystävänsä luokse. En tiedä vielä miten kauan siellä olen. Loppupäivän syön eilen ostamiani herkkuja ja katson luultavasti jalkapalloa ja pörrään netissä.
mitäs se sulle kuuluu?