Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipide Aurorasta?

Vierailija
19.06.2014 |

Onko mielestänne kaunis?:) Itse tykkään kovasti,sillä on vanha, kaunis ja perinteinen suomalainen naisennimi, jolle löytyy vielä hyvä esikuvakin, nimittäin Aurora Karamzin!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskasakki ei paremmaksi pääse, vaikka nimeäisi miksi pentunsa. Harmittaa vain, kun kun kaunis nimi raiskataan näin. That´s my words. Terv. 6. sukupolven Aurora.

Vierailija
22/27 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nimi on.

Aikuksi kutsutaan mun tuntemaa Auroraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:20"]

Jotain eloa tähän ketjuun?:(

[/quote]

Sä teet tän saman aloituksen joka toinen kuukausi. Mun puolesta saakin haihtua jonnekin tää ketju..

Aurora ei myöskään ole mitenkään harvinainen ensimmäisenä etunimenä, kuten väitit. Tunnen kuusi Auroraa ikähaarukalla 7kk -12v., joilla nim.omaan ekana nimenä. 

Nimi on ihan jees, mut tää ketju on typerä, kun toistuu jatkuvasti. Ja huom. mä en edes asu tällä foorumilla, vaan olen satunnainen kävijä

[/quote]En ole kyllä itse tehnyt muita aloituksia tähän nimeen liittyen kuin tämän.Että turhaan minua syytät. Ja itse en ole törmännyt koviin moneen Auroraan, mutta puhuinkin vain omasta kokemuksestani.

Vierailija
24/27 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:37"]Paskasakki ei paremmaksi pääse, vaikka nimeäisi miksi pentunsa. Harmittaa vain, kun kun kaunis nimi raiskataan näin. That´s my words. Terv. 6. sukupolven Aurora.

[/quote]Miten olen paskasakkia?:) Jos viitsisit perustella?

Vierailija
25/27 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta usein nimet kasautuvat samalle alueelle. Joku antaa "ensimmäisenä" lapselleen nimeksi  vaikka Aurora, ja sitä kun sitten kuulee tarpeeksi moni muukin voi sen nimen antaa ja sitten samaa nimeä on paljon "lähipiirissä".

Sitten joissain paikoissa on miljoona saman nimistä, samalla luokalla kolme Lucaa tmv. vaikka toisella paikkakunnalla ei ole ollenkaan ko. nimisiä. Mutta se oma elinpiiri vaikuttaa siihen kuinka yleinen/harvinainen nimi on.

Esim. minulla ei koskaan ole ollut kaimaa päiväkodissa/koulussa/työpaikalla ennen kun vasta nyt 35-v ensimmäistä kertaa, ja tämä työkaveri kaimani taas kertoo että hänellä on aina ollut 1-3 kaimaa luokalla/töissä ja olemma n. samanikäisiä.

Vierailija
26/27 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää siitä miltä Aurora kuullostaa. Tulee mieleen lumiaura, ja liikaa r-kirjaimia nimeksi. Merkitys kyllä kaunis.

Vierailija
27/27 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi :)