Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 170 cm/72kg nainen pluskokoinen?

Vierailija
24.06.2021 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän mallitkin itsensä BMI 17:ssa, joka muuten lasketaan alipainoksi eli miksi siis lievä ylipaino olisi edes ongelma, jos lievää alipainoakin pidetään ihanteena? Ihmejuttuja täällä. Ja ap:n BMI ei näytä edes sitä lievää ylipainoa.

Totta. Itseasiassa juuri katsoin supersuositun mallin Bella Hadidin bmi:n ja se näytti MERKITTÄVÄÄ alipainoa! Ja nuoret tytöt ajattelee, että tuolta pitää naisen näyttää. Ja sen kerran kun lievästi ylipainonen laitetaan johonkin mainokseen niin alkaa hirveä huuto somessa ”miksi ihmeessä tuollaisten kehopositiivisten valaiden annetaan olla nuorille naisille esimerkkinä???”

Ilmeisesti Hadid on hävittänyt lihaksia kitudieeteillä, ei se muuten niin sairaalta näytä.

Vierailija
62/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tavallisen naisen kokoinen. Kaikki naiset ei ole eikä kuulukaan olla siroja.

Niin, ylipaino on ikävän tavallista kieltämättä nykyään.

Kuten on k*sipäisyyskin, kuten tässä juuri todistit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm ja 83kg ja olen upea! Vaatekokoni 42/44, enkä ole koskaan kokenut olevani iso.

Monet, jotka eivät tiedä painoani, pitävät minua hoikkana ja veikkaavat vaatekokoni paljon pienemmäksi 🙂

Vierailija
64/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään suurella osalla väestöstä on ylipainoa. Hyväkuntoiset ja osin lihaksikkaat urheilijat painavat yleensä n. pituus - 100 (esim. Cristiano Ronaldo n.185cm/85kg ). Voisi kuvitella että tavan tallaajalle hoikka paino olis vähän vähemmän jos ei lihaksia juuri ole.

Eli alottajalalla jos ei ole hirmu lihaksikas kroppa niin ylämäärästä on muutamia kiloja muttei vakava ylipaino. Nykyään tuntuu kaiken kehopositiivisuuden keskellä että ihmiset ihan hukassa normaalin painon suhteen.

Vierailija
65/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään suurin osa miehistä ei määrittele naista pituuden ja painon perusteella. No okei, minun makuuni saisit olla vähän lyhyempi mutta paino ei merkkaa ainakaan niin kauan kuin se on kaksinumeroinen.

Vierailija
66/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkeiju kirjoitti:

On! Kaikki yli 36-koon naiset ovat pluskokoisia. Mikä on järkyttävää! Itse olen 168cm/58kg ja ostan 40 -42-44 ja harmittaa vietävästi kun monet housukoot loppuu kokoon 44/xl. Omat mittani on ry: 90cm, vy: 75cm ja ly 104cm. Se että harrastan liikuntaa väh. neljää kertaa viikossa, onneksi hyvittää sen että voi pukeutua treenitrikoisiin ja kauluspaitoihin töissä. :D 

No jo oot tuhti! Olen sua 5cm lyhempi ja 8kg painavempi, mutta ilmeisesti se liikunnan määrä ei merkkaa niin paljon kuin laatu. Vy viime mittauksella 72, lantio 101, ry:tä en ole mitannut.

Vierailija
67/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän mallitkin itsensä BMI 17:ssa, joka muuten lasketaan alipainoksi eli miksi siis lievä ylipaino olisi edes ongelma, jos lievää alipainoakin pidetään ihanteena? Ihmejuttuja täällä. Ja ap:n BMI ei näytä edes sitä lievää ylipainoa.

Totta. Itseasiassa juuri katsoin supersuositun mallin Bella Hadidin bmi:n ja se näytti MERKITTÄVÄÄ alipainoa! Ja nuoret tytöt ajattelee, että tuolta pitää naisen näyttää. Ja sen kerran kun lievästi ylipainonen laitetaan johonkin mainokseen niin alkaa hirveä huuto somessa ”miksi ihmeessä tuollaisten kehopositiivisten valaiden annetaan olla nuorille naisille esimerkkinä???”

Kyllä alipaino on paljon terveellisempää kuin ylipaino. Jo hiukan pyöreät näyttää aina sairailta, koska ahmimat kokoajan kaikkea p*skaa suuhunsa. Alipainoset näyttävät aina terveiltä ja alipainon pitäisi muutenkin olla uusi normaali.

M

Vierailija
68/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan normaali. Olen 165 ja oma luonnollinen painoni on 65-72 kg ja voin hyvin noissa mitoissa. Mua on tosin haukuttu läskiksi (lähinnä naisten toimesta) koko elämäni.

Luulisi siitä hitaammankin ymmärtävän että tuo paino ei ole normaalia sinun pituiselle. 165 cm normaalipainoinen nainen painaa joku 50-52 kg.

Mistä te revitte näitä?

165 cm 50 kg on ALIPAINOA.

No ei todellakaan ole. Alipaino on naisella joku alle 14 rasvat jolloin hormonitoiminta alkaa häiriintymään, ja siihen ei noilla mitoilla päästä millään. Eksäni oli 164 cm pitkä, ja kun paino nousi yli 48 kg alkoi farkkujen vyötärölle kerääntymään pienen pientä tursotusta, eli *ylimääräistä* painoa.

Vierailija
69/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään suurin osa miehistä ei määrittele naista pituuden ja painon perusteella. No okei, minun makuuni saisit olla vähän lyhyempi mutta paino ei merkkaa ainakaan niin kauan kuin se on kaksinumeroinen.

170-senttisen pitäisi olla lyhyempi?!???! Oletko sä pedo?

Vierailija
70/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota mielummin mittanauhaan ja bmi-tulokseen kuin vaakaan.

Juu, täällä jojolaihduttajat kuvittelevat että pelkkä vaaka kertoo rasvaprosentin ja laihdutustarpeen.

Vierailija
71/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 173cm ja painan 72kg. Käytän vaatekokoa 40 tai 42 eli riippuu paljon kehonkoostumuksesta. Itse olen liikunnallinen ja syön terveellisesti. Lihas painaa enemmän kuin läski.

Vierailija
72/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnnä nyt jo se bmi hanuriisi. Se on väestötason tilastollinen yksikkö jolla ei ole mitään tekemistä yhdenkään yksilön painon kanssa.

Vierailija
73/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sanonut että pitää olla 130cm. Dorka.

Vierailija
74/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 170/67 ja jouduin ostamaan bikinien alaosan koossa 44.. Kyllä jotkin 42 olivat myös ihan ok, mutta kaikki kivoimmat siinä koossa tietenkin puristivat.

Lihasta on kyllä tästä kropasta vaikea löytää mistään, vaan läskiä senkin edestä, vaikkei tuo paino olekaan kovin hirmuinen.

Vaikea uskoa. Itselläni samat mitat, ja 38 meni ihan hyvin kun kävin bikinejä sovittamassa.

Vaikea uskoa, että noin tyhmiä ihmisiä on olemassa. Etkö ole huomannut miten ihmisillä on eri mallisia kroppia.

Vierailija
75/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan painoindeksin mukaan, vaan normaalipainoinen.

Mutta sitähän tässä ei kai kysytty.

Vierailija
76/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse samoissa mitoissa olin sairaanhoitajan mielestä "sopusuhtaisen näköinen".

Sillä nyt ei ole vitunkaan väliä minkä näköinen sinä olet sairaanhoitajan mielestä.

Vierailija
77/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alipaino on paljon terveellisempää kuin ylipaino. Jo hiukan pyöreät näyttää aina sairailta, koska ahmimat kokoajan kaikkea p*skaa suuhunsa. Alipainoset näyttävät aina terveiltä ja alipainon pitäisi muutenkin olla uusi normaali.

M

Pro-ana -trolli on herännyt. :D

Vierailija
78/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin meitä on erilaisia. Mä 170 cm ja 69 kg. Mitat 98-74-98 ja käytän kokoa 36-38 ja hoikaksi väitetään.

Ei taatusti väitä kukaan hoikaksi. Tai sitten valehtelevat.

Vierailija
79/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tavallisen naisen kokoinen. Kaikki naiset ei ole eikä kuulukaan olla siroja.

Entä sitten? Ei ap siitä sen laihemmaksi muutu.

Vierailija
80/113 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Ei ap siitä sen laihemmaksi muutu.

Etkä sinä ikinä ihmiseksi, jonka seurassa kukaan viihtyy vapaaehtoisesti. :)