Onko 170 cm/72kg nainen pluskokoinen?
Kommentit (113)
Minä ainakin olin, kun olin 164cm/68kg! Oli ostettava pluskoon vaatteita! Nyt olen 164/57 ja ostan normaalikoon vaatteita 38-40-42.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti myös muista mitoista aika paljon..
Olenpas hölmö... juu eli vyötärö 90, lantio 101, rinnanymp 98. Ostin juuri itselleni 44 koon farkkushortsit ja mietin että eikös tuo koko ole jo pluskoon pienin koko?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenpas hölmö... juu eli vyötärö 90, lantio 101, rinnanymp 98. Ostin juuri itselleni 44 koon farkkushortsit ja mietin että eikös tuo koko ole jo pluskoon pienin koko?
Ap.
Ei ole vaan normikokojen suurin. Plus koot alkaa 46sesta. Monien vaateketjujen ns. Normikoot loppuu tuohon 44 ja sitä suurempia ei ole tai löytyy isojen tyttöjen osastolta.
Riippuu siitä onko paino läskiä vai lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olin, kun olin 164cm/68kg! Oli ostettava pluskoon vaatteita! Nyt olen 164/57 ja ostan normaalikoon vaatteita 38-40-42.
Älä puhu paskaa. Että ihmiset jaksaa..
On ainakin sillä perusteella, että minäkin olen pluskokoinen.
M 173/70
On! Kaikki yli 36-koon naiset ovat pluskokoisia. Mikä on järkyttävää! Itse olen 168cm/58kg ja ostan 40 -42-44 ja harmittaa vietävästi kun monet housukoot loppuu kokoon 44/xl. Omat mittani on ry: 90cm, vy: 75cm ja ly 104cm. Se että harrastan liikuntaa väh. neljää kertaa viikossa, onneksi hyvittää sen että voi pukeutua treenitrikoisiin ja kauluspaitoihin töissä. :D
Olet tavallisen naisen kokoinen. Kaikki naiset ei ole eikä kuulukaan olla siroja.
On, paitsi jos paino tulee puhtaasti lihaksista.
Onko se kaikki siinä navan seudulla vai perseessä ja tisseissä. Toinen näistä on muodokas ja toinen näistä kärsii rasvamaksasta.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis lihava?.....on.
Ei ole, normaalipainon sisällä, bmi n. 24.
Vierailija kirjoitti:
Olet tavallisen naisen kokoinen. Kaikki naiset ei ole eikä kuulukaan olla siroja.
Niin, ylipaino on ikävän tavallista kieltämättä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMI:llä ei ole mitään tekemistä yksilön normaalipainon kanssa, se on väestötason tilastollinen yksikkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ylipaino on ikävän tavallista kieltämättä nykyään.
Bmi 24 ei ole ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMI:llä ei ole mitään tekemistä yksilön normaalipainon kanssa, se on väestötason tilastollinen yksikkö.
Voit jankata asiasta vaikka koko loppupäivän, mutta näytä mulle yksikin ap:n kokoinen jolle lääkäri sanoisi ”kuolet läskeyteesi kohta”. Mulle lääkäri ton kokoisena sanoi, että sopiva paino ja hyvät arvot noin ylipäätänsäkin.