Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*ittumaiset työkaverit, kokemuksia?

Vierailija
24.06.2021 |

Tällä hetkellä omia hermoja testataan huolella. Työnantaja ei uskalla antaa potkuja henkilölle A vaikka hän on aiheuttanut henkilöiden B,C ja D:n irtisanoutumisen käytöksellään.

Joten vertaistukea ja kokemuksia kiitos

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne jatkuu katkeraan loppuun saakka jolloin A joko ymmärtää lähteä itse tai firma menee konkkaan.

Vierailija
2/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeastiko kolme ihmistä on irtisanoutunut yhden tyypin takia? A:n täytyy kyllä olla sitten kaikkien mulkkujen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi elää elämää jossa olisin kahlittu yhteen vakituiseen työsuhteeseen josta ei uskalla ikinä irtautua. Sehän on ihan sairas visio.

Vierailija
4/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko kolme ihmistä on irtisanoutunut yhden tyypin takia? A:n täytyy kyllä olla sitten kaikkien mulkkujen äiti.

Tämä on aika yleistä itseasiassa.

Vierailija
5/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurin vaan koko pulju!

Vierailija
6/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä johtuu siitä, että ei ole näyttöä selvistä irtisanomisperusteista ja työnantaja ei halua riskeerata sitä, että tulee työoikeudessa turpaan ja isot korvaukset maksettavaksi. Kannattaa itsekin vaihtaa työpaikkaa.

Vierailija
7/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työpaikkasi iso yritys? Onko heillä HR osastoa? HR on aina työnantajan puolella mutta onhan tilanteesta selvästi haittaa myös yritykselle.

Vierailija
8/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai isä.

Mun läheisellä ystävällä juuri tämä tilanne. Firman pikkupomo kiusaa ja ystävää erityisesti. Kun työntekijä lomalla, pomo haukkuu juuri sitä joka poissa. Kaikki saa haukut mutta äijä vaan saa pitää duuninsa. Osa alaisista jo lähtenyt muihin hommiin tai saikulla. ☹

Eikä oikein mitään voi tehdä, ukko on m....kku eikä muuksi muutu, työilmapiiri äärimmäisen huono. Firman hallitus on kädetön ja avuton. En osaa ystävää neuvoa muuten kuin jäisi hänkin pois jos talous kestää. Ennen kuin sairastuu. Kuten jotkut kolleegansa.

Vierailija
9/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi elää elämää jossa olisin kahlittu yhteen vakituiseen työsuhteeseen josta ei uskalla ikinä irtautua. Sehän on ihan sairas visio.

Sairas visio tai ei, moni ei uskalla lähteä varsinkaan nyt kun korona riehuu maailmassa eikä mitään tietoa tulevasta. Jos oma ala on hauras niin ei sitä noin vaan vaihdeta duunipaikkoja kepeästi. Itsellä ainakin talovelkaa ja elätettäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi