Onko 170 cm/72kg nainen pluskokoinen?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan normaali. Olen 165 ja oma luonnollinen painoni on 65-72 kg ja voin hyvin noissa mitoissa. Mua on tosin haukuttu läskiksi (lähinnä naisten toimesta) koko elämäni.
Luulisi siitä hitaammankin ymmärtävän että tuo paino ei ole normaalia sinun pituiselle. 165 cm normaalipainoinen nainen painaa joku 50-52 kg.
Mistä te revitte näitä?
165 cm 50 kg on ALIPAINOA.
65 kiloa on normaalipainossa.
Ei kaikki mene taulukoiden mukaan muutenkaan, ihmiselle sopiva paino et välttämättä ole just siinö BMI 23 tms. kohdalla.
165cm/52kg on kylläkin vielä normaalipainossa ja 50kg on lievän alipainon puolella ihan vähän.
Normaalipaino on 17-22 rasvat, ja tuo 50-52 kg on heittämällä siinä välissä jos ei mikään varsinainen bodarimimmi ole kyseessä.
Naiselle rasvaprosentti 17-22 ei kylläkään ole normaali, vaan liian alhainen. Normaali on 22-33 %.
Sen näkee kun katsoo peiliin, että onko läski. Monet huijaavat itseään näkemään asiat sellaisina kuin haluaisivat niiden olevan, eivätkä näe asioita sellaisina kuin ne ovat. Tähän itsensäpettämiseen ei kannata langeta.
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä ole yhtään ylipainoinen, vaan juuri sopiva. Etkä muuten noilla mitoilla ole Suomen kokoa 44. Ootko varma etteivät ostamasi farkkushortsit olleet Italian kokoa 44?
Ostin nuo H&M.stä eli ihan eu-kokoiset ovat?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 170 ja 70 kg, vyötäro 83, rinnanymp. 103,lantio 113 ja
Vaattet 38-40
En pidä itseni plus kokoisena.
Suht normaalimittaisena.
Mulla sama paino ja mitat, mutta pituus 159cm. Miten tää voi olla edes mahdollista?
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti myös muista mitoista aika paljon..
Olenpas hölmö... juu eli vyötärö 90, lantio 101, rinnanymp 98. Ostin juuri itselleni 44 koon farkkushortsit ja mietin että eikös tuo koko ole jo pluskoon pienin koko?
Ap.
Kuulostaa aika makeilta muodoilta.
Juu, diabetes kolkuttelee ovella😬
Ap.
Kesäkeiju kirjoitti:
On! Kaikki yli 36-koon naiset ovat pluskokoisia. Mikä on järkyttävää! Itse olen 168cm/58kg ja ostan 40 -42-44 ja harmittaa vietävästi kun monet housukoot loppuu kokoon 44/xl. Omat mittani on ry: 90cm, vy: 75cm ja ly 104cm. Se että harrastan liikuntaa väh. neljää kertaa viikossa, onneksi hyvittää sen että voi pukeutua treenitrikoisiin ja kauluspaitoihin töissä. :D
Miten ihmeessä ostat noin suuria vaatteita. jos olet tuon kokoinen??
Ite oon 158cm ja mitat about samaa luokkaa (ry: 96, vy: 70 ja lantio 104) ja ostan useinmiten vaatteita koossa M (38), housut joskus pitää olla 40-42/L kokoa jos ovat jotenkin tosi joustamattomat tai shoppailen teinien suosimissa kaupoissa. Muuten menee lähes poikkeusketta tuo M. Painan 69kg ja oon 10cm lyhyempi :o Tosin treenaan kyllä painon nostoa. Eli varmaankin se kehon koostumos on se ratkaiseva asia, vaikka en kyllä mitenkään lihaksiskas ole.
No ei kyllä ole pluskokoinen, tai ainakaan itse en koe olevani. 169cm ja 68kg ja käytän 38 koon vaatteita. Toki jos ei ole Yhtään lihaksia niin sit voi olla? Mä treenaan ja lihasprosentti on myös aika iso, toki rasvaprosentti voisi olla pienempi mutta onneksi on lantiolla ja rinnoissa suurin osa. Selkäläskiä ja reisiläskiä ei ole .
164/72, vaatekoko 38 - olen lihaksikas.
Liikalihavuus ja vyötärölihavuus ovat infektioperäisiä sairauksia johon tehoavat antibiootit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti myös muista mitoista aika paljon..
Olenpas hölmö... juu eli vyötärö 90, lantio 101, rinnanymp 98. Ostin juuri itselleni 44 koon farkkushortsit ja mietin että eikös tuo koko ole jo pluskoon pienin koko?
Ap.
Mulla on sama pituus ja paino, mutta vyötärö 75, lantio 99, ry 101. Koko 38 on alaosassa, leveiden hartioiden vuoksi takit ja paidat on L/ 40/42. Eli tiimalasi-Y-vartalo. En todellakaan aio laihduttaa, koska olen normaalipainoinen.
171 cm
Paino 64 kg
Vaatekoko vaihtelee mistä ostaa ihan.
N 52 vee
Täysin normaalipainoinen. Jos tuon kokoisena menisi vaikka Facebookin pluskokoisten ryhmiin niin ulos naurettaisiin.
Ei ole pluskokoinen, ruumiinrakenteesta riippuen lähentelee normaalia.