Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli edellinen seksikertasi?

Vierailija
19.06.2014 |

Kuvaile, millainen edellinen seksikertasi oli. Koska, mitä teitte, miltä tuntui, kauanko kesti, missä teitte sen?

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukas pervo taalla nyt kyselee?!! tumputat samalla kun luet viesteja vai???

Vierailija
2/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Samaa paskaa taas.. Kesti varmaan 3min kun mies tuli. Jeejeee. Onneksi on omat lelut mulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime sunnuntaina. Lähetyssaarnaaja, tuntui todella hyvältä pitkän tauon jälkeen. Kesti noin 10 minuuttia. Teimme sen makuuhuoneessa sängyssä.

Vierailija
4/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuussa.... jepp!!

Vierailija
5/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:24"]Helmikuussa.... jepp!!

[/quote]

No millaista oli? Et vastannut varsinaiseen kysymykseen.

Vierailija
6/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä makuuhuoneessa. En jotenkin päässy fiilikseen, joten ei tuntunu kummoselta.. kesti ehkä 10min, ainakin otin suihin ja sit takaapäin jyystöö.. jospa tänään ois parempi ;)

Vierailija
7/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, täydellinen. Erään miehen luona, kesti toista tuntia ja tulin ainakin kymmenen kertaa. Ei valittamista. Viime lauantaina.

Vierailija
8/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla, takaapäin, kylppärin lattialla.

Vierailija
9/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna mun luona, aivan surkea tapaus. Miehellä oli tosi pieni, seisokissa  jotain 8 cm. Eli ihan liian pieni kikkeli ja ei kyllä osannut mitään sillä tehdä.

Vierailija
10/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina, tämänhetkisen "kaverin" kanssa. Seksi yleensä hyvää, mutta nyt oli kummallista. Muuten normaalia mutta lopuksi mies laukesi selälleni. Ihan mitään kyselemättä. On siis ok, mutta se tilanne oli vähän semmonen, että "mitä?"

Vierailija
11/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko edellisiltana. Mies nuoli mut makuuhuoneessamme seitsemänteen taivaaseen. Sen jälkeen sain mällit naamalleni/suuhun.

Vierailija
12/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä olin alkamassa siivota mökkiä ja mies oli menossa korjaamaan toisen rakennuksen seinää. Ukko ottikin housut pois ja muna tanassa totesi, että eiköhän hoideta tää pois alta ni voit siivota hyvällä mielellä. Siinä sit hypättiin punkkaan. Lähetyssaarnaajalla mentiin. Ihanalta tuntui. Oli nostalgista panna miehen vanhassa sängyssä. Viimeksi kun siinä pantiin, oltiin miehen silloisessa asunnossa. Kun muutettiin yhteen ostettiin uusi sänky ja vanha meni mökille.

Vierailija
13/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa -13 tyylillä nosto, pisto ja ravistus. Mies sai, minä en todellakaan. Perus yhden yön pano, tunsin olevani laukaisualusta.

Vierailija
14/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla. Ilmoitin miehelle iltapäivällä haluavani ehtoolla avioseksiä. Mies sanoi, että hänellä on polvet kipeät, joten minä lupasin olla päällä. Katsoimme poksilta jonkun sarjan ja menimme sitten vierashuoneeseen, ettei vauva makkarissa herää. Toimitus kesti pari minuuttia, tulimme molemmat nopeasti kuten yleensä. Oli ihan mukavaa.

Vierailija
15/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään iltapäivällä makuuhuoneessa ennen miehen yövuoron alkua. Olen naimisissa poliisin kanssa ja meidän seksi on aina yhtä ihanaa.

Puolisen tuntia siinä meni ja mies sai lähteä töihin todella tyytyväisenä.

Ihana mies kaikinpuolin, en voisi parempaa löytää.. :)

Vierailija
16/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sohvalla (lapsi nukkuu meidän makkarissa). Ensin mies nuoli mua ja sitten dildotti ja nuoli samalla. Sain sormen myös pyllyyn. Varmaan jotain puolisen tuntia kesti? Yhteensä, pidettiin taukoa kyllä välissä hetki, kelloa en katsellut. Lopuksi imin munaa ja loppuun mentiin niin, että mies pani mua takaapäin kun olin polvillani sohvanreunalla.

Vierailija
17/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:17"]

Viime sunnuntaina. Lähetyssaarnaaja, tuntui todella hyvältä pitkän tauon jälkeen. Kesti noin 10 minuuttia. Teimme sen makuuhuoneessa sängyssä.

[/quote]

Muuten sama, mutta meillä edelliskerta tästä oli lauantai ja perjantai.

Tiistaina tämän jälkeen käytin dildoa, kun en jaksanut odotella miestä sänkyyn, mutta tänään varmaan raiskaan ukon ennenkuin kerkiää aata sanomaan.

Vierailija
18/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten perjantaiaamuna. Pikaisesti sängyssä. Edeltävä viikko rakasteltiin joka paikassa, aina kun jaksettiin. Perhe oli jo mökillä ja talo oli mun ja mun rakastajan käytössä. Ihana viikko.

Nyt oon täällä mökillä ollu viikon. Mies ei ole vahingossakaan edes koskenu muhun, saati enemmän. Viimenen kesä yhdessä, mä olen täysin varma siitä.

Vierailija
19/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukausi sitten päädyttiin eksän kanssa sänkyyn. Kesti noin puoli tuntia. Minä olin päällä, mutta mies tökki alta päin. Tuntui hyvältä, mutta ristiriitaiselta kun kyseessä oli kuitenkin ex, kenen kanssa oltiin oltu tuossa vaiheessa n. 4 kuukautta erossa.

Vierailija
20/116 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Suudeltiin sohvalla, siirryttiin sängylle, riisuttiin. Suudeltiin, hyväiltiin aika pitkään. Sitten mies nuoli mut orkkuun. Sitten mä otin mieheltä suihin, samalla kokeilin peppua sormella. Sitten jonkun ajan kuluttua mies pyysi mut päälleen, ratsastin ensin ja sitten tais olla miehen vuoro tehdä duunia. Oli oikein hyvää. On aina. Kesto ehkä reilun tunnin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän