Millainen oli edellinen seksikertasi?
Kuvaile, millainen edellinen seksikertasi oli. Koska, mitä teitte, miltä tuntui, kauanko kesti, missä teitte sen?
Kommentit (116)
Suihkussa (koska vaimolla kuukautiset) takaapäin. Ensin hieman lämmittelyä sormella klitorista hieroen ja sitten kulli sisään. Samalla jatkuu klitoriksen kiusoittelu ja kun vaimo on saanut orkun, niin minä jatkan kunnes tulen. Sitten pitkään halailua kuumassa suihkussa.
Noin 5 minuutin pikapano takaapäin, ennen kuin piti lähteä ajamaan anoppilaan. Oli mukavaa, vaikka mies laukesi ja minä en.
Tänään pikaset olkkarin sohvalla. ;) Lapsi oli sopivasti päiväunilla niin otettiin hyöty irti. Tuntui hyvältä! Kohta otan vielä suihin mieheltä.
-N25-
Eilen saunassa... Kutittelin palleista, hyväilin välilihaa. Nuolin munaa, imin sitä ja otin syvälle kurkkuun. Kiusasin räjähtämispisteeseen asti kunnen päästin miehen valloilleen ja hän otti minut takaa päin lauteita vasten. Laukesi syvälle minuun. Oli kivaa :D Kiihotun valtavasti hänen nautinnostaan.
Jotenkin mua alkaa oksettaa nää kuvaukset. En mahda mitään.
En muista enää, tapahtui vuonna 2008 sängyssäni.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:33"]
Hyvä, täydellinen. Erään miehen luona, kesti toista tuntia ja tulin ainakin kymmenen kertaa. Ei valittamista. Viime lauantaina.
[/quote]
Miksi alapeukutettu? Kateelliset mammat jotka ei saa? :)
Exän kanssa joskus vuonna 2010. Kaipa se melko väkinäistä oli, kun suhde veteli jo viimeisiään ja seksiä oli ehkä noin kerran tai kaksi kuussa.
Seuraavan kerran sitten, kun olen naimisissa.
- nykyään uskovainen
Eilen, ja oli ihana. Ejakuloin, miten kirjoitetaankaan, jota teen todella harvoin. Aluksi otin poskeen jonkun kakskyt minuuttia ja kerkesin siinä samalla lämmetä itsekkin kunnolla kun poikaystävä vähän kiusasi.
Siitä siirryin ratsastamaan oikein kiduttavan hitaasti, mitä poikaystävä ei kauvaa kestänyt, vaan heitti minut selälleen sängylle pannen todella kovaa takaapäin, siinä useampi orkku minulle ja lopuksi käännyin vatsalleni, että pääsisin suutelemaan poikaystävääni ja tämä imi pari fritsua kaulaani, ja kun huomasin hänen olevan tulossa, otin kalun syväkurkkuun, mihin sit laukesikin :)
t. 17-v
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:03"]Eilen. Sain kolmea munaa perseeseen peräkkäin ja lopuksi kolmet lastit kasvoille. Tämä tapahtui mökillä ja teki hyvääääää!!!
[/quote]
Meinasin itsekin alapeukuttaa sen takia, että sait vaan perseeseen vaikka oli kolmea munaa tarjolla. Aika heikosti. Mutta en sitten vaivautunut.
No mitä perkelettä tätä nyt on alapeukutettu? Eikö ihminen saa nauttia ryhmäpanosta?
[/quote]
[/quote]
No mihin niitä olisi sitten pitänyt tunkea? En tykkää ottaa suihin, joten ei siinä paljon muita vaihtoehtoja jäänyt kuin anaali.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:03"]Eilen. Sain kolmea munaa perseeseen peräkkäin ja lopuksi kolmet lastit kasvoille. Tämä tapahtui mökillä ja teki hyvääääää!!!
[/quote]
Meinasin itsekin alapeukuttaa sen takia, että sait vaan perseeseen vaikka oli kolmea munaa tarjolla. Aika heikosti. Mutta en sitten vaivautunut.
No mitä perkelettä tätä nyt on alapeukutettu? Eikö ihminen saa nauttia ryhmäpanosta?
[/quote]
[/quote]
No mihin niitä olisi sitten pitänyt tunkea? En tykkää ottaa suihin, joten ei siinä paljon muita vaihtoehtoja jäänyt kuin anaali.
[/quote]
pilluun??
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
pilluun??
[/quote]
Ei minulla ole pillua.
Eilen. Ystävämiehen kanssa pantiin. Esileikkinä hyväilyä ja suutelua sitten yhdyntä, joka kesti noin puoli tuntia :) Huilasimme vähän aikaan ja sitten vielä lyhyempi yhdyntä uudestaan. Tuntui todella hyvältä, mies osui just oikeisiin kohtiin pillussa. Aloitettiin lähetyssaarnaajasta ja päädyttiin takaapäin-asentoon. Tuntui ihan mahtavan hyvältä pillussa!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:14"]Eilen. Samaa paskaa taas.. Kesti varmaan 3min kun mies tuli. Jeejeee. Onneksi on omat lelut mulla
[/quote]
Niin tutulta kuulostaa. Valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai sä oot homo, sori! En tajunnut, että teikäläisetkin viihtyy täällä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
pilluun??
[/quote]
Ei minulla ole pillua.
[/quote]
:D
Muutama tunti sitten mieheni kanssa :) ensiksi hän kosketteli minua ja riisui pöksyni, sitten nuoli minulle orgasmin samalla kun kosketteli pakaroitani. Sitten laittoi peniksen peppureikään sisään ja alkoi panemaan, hieroin samalla klittaani. Hän pani kovaa ja suutelimme ja halasimme. Minä tulin sekä pepusta että klitasta, sitten vähän ajan kuluttua hän tuli peppureikääni. Sitten pussasi vielä kerran ja otti peniksen pois ja menimme kylppäriin pesulle. Ah oli niin ihanaa, yhdessä kuusi vuotta :) niin ja en kyllä ottanut aikaa, mutta olisikohan kestänyt puoli tuntia? En ole kyllä varma, sanoisin että vähintään puoli tuntia.
Tiistaina saunanlauteilla. Pikaiset
Sunnuntai-iltana, aivan uskomatonta seksiä (olin krapulassa) makkarissa sängyssämme.. hitaasti ja nopeasti, lähetyssaarnaajaa ja takaapäin, suihinottoa ja runkkausta ja hipelöintiä :)