Millainen oli edellinen seksikertasi?
Kuvaile, millainen edellinen seksikertasi oli. Koska, mitä teitte, miltä tuntui, kauanko kesti, missä teitte sen?
Kommentit (116)
Viime kesänä. Ihastuksen autossa takapenkillä. Muistan vielä miehen tuoksun, kaulakorun ja muita ihania yksityiskohtia. Ahhhh kesä ja nuori lempi.
Pari viikkoa sitten tekstasin miehelle, jonka kanssa oli aiemmin keväällä ollut pieni säätö, että haluisko tulla kylään. Molemmat siis asiasta ymmärryksessä, mitä tuo "kyläily" pitäisi sisällään. Mua oli panettanut koko päivän. Mieskin oli heti aika tunnelmissa, kun pääsi kotiini. Ei suudeltu ollenkaan. Mies nuoli mua, mikä oli tosi mukavaa, en pystynyt kuitenkaan laukeamaan. Nousin miehen päälle ratsaille siten, että pylly oli mieheen päin, mies kiihottui näkymästä sen verran, että laukesi melkein saman tien. Olin vähän pettynyt, että homma ratkesi noin nopeasti mutta mulla ei ole nyt muualtakaan seksiä tarjolla joten toikin kelpas ja samoin täytti läheisyydenkaipuuta kun maattiin siinä jonkin aikaa vierekkäin.
Miestä ei ole ja runkkaamista en harrasta .
Tänään otin poikaystävältä methäpolulla piksasesti suihin, jos sekin lasketaan :)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 22:00"]Tänään otin poikaystävältä methäpolulla piksasesti suihin, jos sekin lasketaan :)
[/quote]
Likainen penis? Yök. Ite otan vaan jos juuri tullut suihkusta.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 22:14"]Kaksitoista vuotta sitten. :(
[/quote]
Pistän paremmaksi. 14 v sitten.
Thaihieronnassa viimeksi. Alle tunti. Rahat, kondomi, suikkari, pano, laukeaminen. Pukeutuminen, kotiin kaupan kautta.
Vakkari kävi ennen joulua tuomassa joululahjan. Ennen kahvittelua sain suuseksiä ja miehekkäät kyydit takaapäin sohvan selkänojaa vasten. Sain kahdesti. Mies kesti pitkään mutta tuli lopulta. Kiukuttaa olla ilman uuteen vuoteen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei ole ja runkkaamista en harrasta .
Kiitos tiedosta, vaikka kukaan ei tätä kysynyt.
Tapaninpäivänä yhteisen joululahjan testausta Satisfyer Endless Fun vibran kanssa. Vähän liukkaria peliin ja hyvät esileikit vibralla kummallekin. Puolin ja toisin suuseksiä vibran oheen. Hetken lähetyssaarnaajassa ja sitten vaimo ratsaille. Vibralla painelin peppureikää hänen päällä ollessaan ja omaa kaluani ja kiveksiäni.
Rouva sai ensin (kuten herrasmiehen pitääkin) ja sitten minä kiihdytin heti perään kunnon lastin. Mukava pano!
Sunnuntaina ensin naisen sormetusta kunnes vaati sisään. Siitä rauhallista pohjassa pyörimistä kunnes nainen saa kunnon orgasmin ja sen jälkeen rivakampaa panemista kunnes itsekin laukesin.
Vaino hieroi niskat, otti suihin ja ratsasti minut orgasmiin :)
M33
Tänään bussissa aamulla. Pitkän matkan busassa takapenkillä vaivihkaa pienellä ja hiljaisella vibralla. Olisinpa ollut ainoa matkustaja ja kuski huomannut puuhani, pysäyttänyt busan pysäkille ja tullut auttaan naista hädässä. Huoh...