Päteekö nämä kohdat sinuun?
Mikä ei päde?
- Olet 23-32-vuotias naispuoleinen, mielellään pk-seudulta
- Pitkät, mahdollisimman luonnollisen väriset hiukset
- 160-174 cm, 55-70 kg
- Ei mielellään tatuointeja tai lävistyksiä (pieni/pienet sallitaan)
- Huolehdit ulkonäöstäsi, hygieniasta jne. mutta et ole pinnallinen.
- Olet mahdollisesti hieman ujo, enemmän ns.kotihiiri kuin räväkkä persoona
- Et ole riitelijätyyppi, vaan suurimmaksi osaksi positiivinen ihminen
- Sinulla ei ole kovin laajaa ystäväpiiriä, kaipaisit uusia ihmisiä elämääsi.
ja tärkein:
- Olet sinkku, hetero, eikä sinulla ole vielä lapsia (mutta ehdottomasti haluaisit tulevaisuudessa)
- Pidät lapsista.
( Ei haittaa jos et sattuisi olemaan korkeasti kouluttautunut, etkä varakas, tai jos sinulla on vaikka masennustaustaa )
Kiinnostaa tietää löytyykö ylipäätään tällaisia ihmisiä?
Kommentit (68)
Mulla on lapsia ja painoa pikkuisen vähemmän.
- Olen 32-vuotias ja Päijät-Hämeestä
- Minulla ON pitkät, kalifornianvaaleat hiukset
- Olen 164cm pitkä, mutta painan 74kg
- Ei tatuointeja, korvissa reiät
- Huolehdin hygienista, hoidan ihoani, kynsiäni, hiuksiani mutta en tekokynsillä ym.
- Viihdyn myös kotona, mutta muuallakin. Räväkkä en ole, kohtelias enemmänkin ja kuuntelen mieluummin kuin itse puhun
- Annan riitaisten ihmisten riidellä ihan keskenään
- Minulla on paljon tuttavia tällä asuinalueella, mutta läheisiä ystäviä ei "tarpeeksi"
Mutta, olen naimisissa ja minulla on kaksi lasta.
Masennustausta on, mutta olen siitä huolimatta korkeasti koulutettu. Ja pahin (?) on varmaan se, etten juurikaan pidä muiden lapsista.
Olen 22v. Kaikki muu täsmää paitsi seurustelen. Ja asun Lahdessa, en pk-seudulla. Helsingissä tulee kuitenkin käytyä suht usein. Rahaa on, töitä tullut tehtyä paljon. Ylioppilas-merkonomi.
Mun sisko olisi just tommonen, mutta se ei av:lla roiku. Mäkin täytän monet kohdat, mutta mulla on lapsi.
Kiva kuulla että tällaisia kuitenkin löytyy :)
En ole koskaan tajunnut ihmisiä, jotka tekevät tuollaisia listoja. Ei kai ihan oikeasti parisuhteen onnistuminen riipu kaikista noista asioista? Jos olet sinkku, kannattaisi ehkä katsoa ennemmminkin peiliin ja etsiä sieltä syytä sille, miksi sulle ei kukaan kelpaa?
Tuollaisia naisia on vaikka millä mitalla, itsekin olen sellainen, mutta mulla vaan on jo mies ja lapsia.
Oon 22 ja reilusti alle 55kg.. Enkä ole sinkku, mutta muuten täsmää
Itse olen nainen tuosta ikähaitarista.
Kyselen läheiseni puolesta, joka purnaa ettei hänelle löydy koskaan naista...ei raukka edes yritä tarpeeksi. Jää hyvä ja kunnollinen mies pian ikisinkuksi... Tämä sai häneen hieman toivoa :) Vaikka tosihan se, että suurimmalla osalla tämän ikäisistä onkin jo parisuhde ja oma perhe. - Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 15:35"]En ole koskaan tajunnut ihmisiä, jotka tekevät tuollaisia listoja. Ei kai ihan oikeasti parisuhteen onnistuminen riipu kaikista noista asioista? Jos olet sinkku, kannattaisi ehkä katsoa ennemmminkin peiliin ja etsiä sieltä syytä sille, miksi sulle ei kukaan kelpaa?
Tuollaisia naisia on vaikka millä mitalla, itsekin olen sellainen, mutta mulla vaan on jo mies ja lapsia.
[/quote]
Enemmänkin tuo on minun mielikuvani hänen ihannenaisestaan, mitä olemme usein keskustelleet. Hän ei ole itse kovinkaan kriittinen...Ja onpas suuret kriteerit toivoa naisen olevan tyyliltään mahdollisimman luonnollinen ja mieluusti ennestään lapseton? :) Sellainen hän on itsekin, ja ihana oma itsensä.
Mikä ei päde?
> Vuotta liian nuori
> Olen positiivinen, mutta riitelen kyllä tarvittaessa
- Olet sinkku, hetero, eikä sinulla ole vielä lapsia (mutta ehdottomasti haluaisit tulevaisuudessa)
> En ole hetero ja olen parisuhteessa viidettä vuotta. Lapsia haluan.
( Ei haittaa jos et sattuisi olemaan korkeasti kouluttautunut, etkä varakas, tai jos sinulla on vaikka masennustaustaa )
> Olen korkeakoulutettu, tai siis yliopisto-opinnot kesken.
Miksi edes olen täällä?
Tomi, et sä sitä naista av:lta löydä.
Ei ole nimeltään Tomi :) On itse korkeasti kouluttautunut, muttei edellytä sitä naiseltaan.
On savuton ja häneltä löytyy muutenkin terveelliset elämäntavat. Ihmettelen kuinka on vielä sinkku.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:38"]Mikä ei päde?
- Olet 23-32-vuotias naispuoleinen, mielellään pk-seudulta Ei päde, olen jo 38
- Pitkät, mahdollisimman luonnollisen väriset hiukset Tämä täsmää
- 160-174 cm, 55-70 kg Joo, 173cm, mutta painoa enemmän
- Ei mielellään tatuointeja tai lävistyksiä (pieni/pienet sallitaan) Vain korvareiät
- Huolehdit ulkonäöstäsi, hygieniasta jne. mutta et ole pinnallinen. Täsmää
- Olet mahdollisesti hieman ujo, enemmän ns.kotihiiri kuin räväkkä persoona Täsmää
- Et ole riitelijätyyppi, vaan suurimmaksi osaksi positiivinen ihminen Täsmää muuten, mutta kotona voin rähistä
- Sinulla ei ole kovin laajaa ystäväpiiriä, kaipaisit uusia ihmisiä elämääsi. Minulla on riittävästi hyviä ystäviä
ja tärkein:
- Olet sinkku, hetero, eikä sinulla ole vielä lapsia (mutta ehdottomasti haluaisit tulevaisuudessa) Ei täsmää, olen avioliitossa
- Pidät lapsista. En suuremmin, itseltä löytyy 2
[/quote]
varmaan se ettei itse hae sitä naista.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:38"]Mikä ei päde?
- Olet 23-32-vuotias naispuoleinen, mielellään pk-seudulta: jep, mutta en pääkaupunkiseudulta
tällä hetkellä vain olkapäälle ylettyvät, ennemmin ollut pitkätkin
- 160-174 cm, 55-70 kg
jep
jep, ei mitään
- en pahemmin laittaudu (meikkaa, tai käy kampaajalla jatkuvasti), mutta perussiisti look
mahdollisesti hieman ujo, enemmän ns.kotihiiri kuin räväkkä persoona
joo, enemmän kotihiiri, ja vieraiden ihmisten seurassa vähän ujo
riitelen kyllä välillä, mutta yleensä aiheesta. Peruspositiivinen asenne elämään.
- Sinulla ei ole kovin laajaa ystäväpiiriä, kaipaisit uusia ihmisiä elämääsi
Jep
ja tärkein:
en ole sinkku, mutta hetero ja lapsia haluaisin!
- Pidät lapsista.
kyllä!
[/quote]
Hehee. Kaikki muut täsmää, mutta asun toistaiseksi pk-seudun ulkopuolella.
Olin aika lailla kuvauksen kaltainen nuorempana. En tosin halunnut parisuhdetta, mutta eihän tuossa listassa sellaista vaatimusta ollutkaan ;)
No empä ole ku 33 ja Pohjois-Pohjanmaalta
Eipä ole kun leikkasin lettini. Nyt yritän sitä kyllä taas kasvattaa. Menee jo melkein kiinni. Lesa on tummanruskea niin ei ole tarvetta värjätä. Joskus kyllä vaihtelun vuoksi jollain kurautan
- 160-174 cm, 55-70 kg
177/90
Kaks tatuointia, kolmas suunnitteilla. Lävistyksinä korvikset ja ite teininä tehty, nyt jo umpeutunut napakoru.
No empä oikeastaan huolehdi. Meikkaan kapakkaan ja kouluun saatan vähän ehostaa (ripsari, kajali). Tukka on päässä. Suihkussa käyn jos pitää lähteä ihmisten ilmoille ja deodoranttia käytän.
- Olet mahdollisesti hieman ujo, enemmän ns.kotihiiri kuin räväkkä persoona
Nope. Täältä pesee.
Posotiivisen vastakohta ei ole riitelijä vaan pessimistinen. Olen positiivinen ihminen, mutta mulle ei vittuilla. Eli en ole mikään onneton rassukka, jolle saa sanoa tai jota kohtaan käyttäytyä miten tahtoo.
- Sinulla ei ole kovin laajaa ystäväpiiriä, kaipaisit uusia ihmisiä elämääsi.
Ei ole kovin laajaa ystäväpiiriä, mutta en kaipaa lisää ihmisiä elämääni. Ei ole aikaa näille vähille entisillekään.
En ole sinkku, olen enimmäkseen hetero, minulla ei ole lapsia mutta ei myöskään mitään käryä siitä että haluanko vai en.
- Pidät lapsista.
No empä erityisemmin. Mikä ei suinkaan tarkoita, että jotenkin vihaisin heitä.
Olen korkeasti koulutettu, perseaukinen opiskelija, jolla on trauma- ja krooninen mielisairaus, mutta ei masennusdiagnoosia.
Oon nuorempi mutta muuten täsmää :)