Lähes kaikkien ystättärieni aviomiehet eivät voi sietää minua?
Minulla on laaja ystäväpiiri, joihin kuuluu naisia ja miehiä. Ystävättärieni miehet eivät kuitenkaan järjestäen pidä minusta ja tämä koskee melkein jokaista miestä! Tarkoittaa piikittelyä kaikesta mitä sanon tai välttelyä, eivät oikein antaudu jutusteluun vaikka yritän. Kerro mulle arvauksia, miksi näin on?
Minulla on oma mies, oikea alfa male joka suhteessa, enkä siis ole mikään flirttailija tai miehenkipeä.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:59"]Se on karisma. Sinussa sitä on. Aviomiehet tod.näk kuulevat kommentteja sinusta paljon tyyliin " xxx maalasi olkkarin seinän purppuralla. Oli tosi upea, pitäiskö meiänki" tai "xxx leikkasi lyhyet hiukset, oli ihanat. Pitäiskö minunki" jne. Miehiä tämä vituttaa. Tarviiko eds selittää miksi... päättelin tämän itse, mutta varmistin asian enoltani joka on psykiatri :)
[/quote]
Ihan höpöhöpöä.
Ap todennäköisesti on itsekeskeinen "kaiken tietäjä". Älä ap neuvo, jos kukaan ei kysy neuvoa, esimerkiksi. Tuo uintijuttukin on ihan älytön, miksi siinä piti neuvoa? Ei miehet kestä neuvomista, eikä naisetkaan sitä jaksa. Todennäköisesti vuorovaikutuksesi on täynnä jotain tälläistä,mikä ärsyttää miehiä.
Kyllä minä ajattelisin, että ehkä liian suorasukainen tyyli neuvoa, ainakin tässä yhdessä tapauksessa oli se juttu miksi ei tykätä.
Selkeästi mies oli jo aijemmin tympääntynyt nimenomaa puheisiisi ja osoitti, että kun tyrmäsit asian, niin astuit jotenkin heidän varpailleen.
Toisaalta tuollainen ärsyttää melkeinpä kaikkia.
Opettele suoran tyrmäyksen ja neuvon sijaan ennemmin kiertämään asiaa.
Ei :"Kyllä voi mennä jo uimaan", vaan:"oletteko ajatelleet milloin hän voisi mennä jo uimaan, onhan sairastamisesta jo pitkä aika kuitenkin, joten tuskin siitä mitään haittaakaan olisi". Eli et hyökkää, vaan tunnustelet.
Eri asia, jos toinen kysyy suoraan mielipidettä, että voiko näin tehdä.
Mutta kun kysymystä ei esitetty, vaan asia oli toteamus, johon ei odotettu tyrmäystä.
Mutta vaikka tämä oli yksittäistapaus, niin kyllä se kuitenkin kertoo siitä, että olet altis tyrmäämään ja antamaan neuvoja, ilman, että niitä kysytään. Ja se on monen mielestä todella ärsyttävä piirre. Ja aiheuttaa myös helposti pahaa mieltä, joka taas aiheuttaa miehen suuttumisen. Eli pahoitat heidän vaimon mielen tiedostamattasi, ja siksi he eivät pidä sinusta?.
Ja sitten on yksinkertaisesti olemassa ihmisiä, jotka ovat vain jotenkin vastenmielisiä. Joista huokuu jokin sellainen, jota ei oikein itsekkään tiedä mitä se on.
Ja pakko vielä mainita yksi ihmistyyppi. Ne joilla on paljon kavereita, valtavasti. Mutta kaverit on kavereita, vain koska ei viitsi suututtaa tätä "kaveria". Miehiltä se mielipide tulee paljon selvemmin esiin.
Minulla oli tälläinen "kaveri". Jota piti kehua, jolla oli oikea lammaslauma ympärillä, hän vaati jatkuvaa huomiota, oli "suosittu", mutta kukaan hänestä ei oikeasti pidä, koska on yksinkertaisesti täysin mahdoton ihminen.
Minä sitten olin kerran hänen kanssaan eri mieltä, ja nyt olen hänen vihamiehensä nro.1, ja minusta yritetään puhua kaikille pahaa jne. Juuri tämän takia hänellä on paljon kavereita, ja yksikään mies ei hänestä pidä. Miehet on vain yleensä suorempia, eikä lähde esittämään pitävänsä jostakin.
Miehet vähän pelkää vahvaa ja karismaattista naista. Sellaista joka on älykkäällekin, menestyvälle miehelle vertainen ja keskustelussa hyvä argumentoimaan. Varsinkin perinteiselle alfauros-tyyppiselle miehelle voi olla kovakin pala. olen vaistonnut itsekin samaa. Kerran yksi tämän tyyppinen alfamies (josta itse kyllä tykkäsin!!!!) sanoi mulle suoraan, että "hämmennyin kun olet aina niin varma ja pätevä"... Nauratti tuo, koska itse en niin itsestäni niin ajattele... Ja tykkäsin tästä miehestä ja arvostin häntä. He on vaan tottunut, että suurin osa miehistä ja VARSINKIN naiset asettuu alemmalle tasolle suhteessa heihin. Heille annetaan alfan paikka - ja jos nainen asettuukin rinnalle, sanoo vahvasti mielipiteensä, arvostaa itseään niin tulee hämmennys...
olisko kyse tästä?
83 lisää vielä. Mulla on itsellä hirveesti kavereita myös ja olen ns. suosittu.
Kukaan mies ei siedä naispuolisia besserwissereitä, koska ylimielisyyttäkin pahempaa on totaalisen katteeton ylimielisyys.
Itse olen suorastaan vihannut naisteni niitä kavereita, jotka todistetaan toistuvasti väärässä oleviksi, mutta jotka silti kuvittelevat olevansa oikeassa - perustelunaan "mutku musta TUNTUU siltä".
Mun mies ei pidä mun yhdestä "kaverista", joka on todella HIRVEÄ PÄTEMÄÄN.
Hän yrittää myöskin dominoida aina tilanteita jollain tavoilla ja loukkaantuu jos ei tehdä hänen tahtonsa mukaan.
Täytyneekö sanoa, että hän on aika alhaisesti kouluttautunut minäminä-persoona. suoraan sanottuna, en minäkään kovasti hänestä enää pidä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:59"]Se on karisma. Sinussa sitä on. Aviomiehet tod.näk kuulevat kommentteja sinusta paljon tyyliin " xxx maalasi olkkarin seinän purppuralla. Oli tosi upea, pitäiskö meiänki" tai "xxx leikkasi lyhyet hiukset, oli ihanat. Pitäiskö minunki" jne. Miehiä tämä vituttaa. Tarviiko eds selittää miksi... päättelin tämän itse, mutta varmistin asian enoltani joka on psykiatri :)
[/quote]
Ihan höpöhöpöä.
Ap todennäköisesti on itsekeskeinen "kaiken tietäjä". Älä ap neuvo, jos kukaan ei kysy neuvoa, esimerkiksi. Tuo uintijuttukin on ihan älytön, miksi siinä piti neuvoa? Ei miehet kestä neuvomista, eikä naisetkaan sitä jaksa. Todennäköisesti vuorovaikutuksesi on täynnä jotain tälläistä,mikä ärsyttää miehiä.
[/quote]
Miten niin höpöä? Eihän ap välttämättä edes neuvo, on vaan sellainen josta naiset ottavat vaikutteita ja joille ap.n hyväksyntä on tärkeää. Sehän todellakin ärsyttää miehiä, muttei missään määrin ole ap.n vika.
Olisin veikannut, että olet hienosti menestynyt uranainen ja miehet tuntevat olonsa uhatuiksi sinun seurassaan, mutta olitkin joku neuvolan terveydenhoitaja. Ehkä kuvittelet vain kaiken.
Oot semmonen bb-maxine (vai satuhäät maxine)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:21"]
Olisin veikannut, että olet hienosti menestynyt uranainen ja miehet tuntevat olonsa uhatuiksi sinun seurassaan, mutta olitkin joku neuvolan terveydenhoitaja. Ehkä kuvittelet vain kaiken.
[/quote]
Terveydenhoitajan ammatti on ns paskatyö monen mielestä, mutta itse vain jotenkin arvostan vauvoja ja vauvojen terveyden vaalimista. Jostain ihan hullusta ja täysin taloudellisesti kannattamattomasta syystä se vain on lähellä sydäntä. Pörssiin olisi pitänyt mennä töihin prkl.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:37"]
Oot vaan niin rasittava
[/quote]
Mutta jos olen muka niin rasittava, niin miksi minulla on paljon naiskavereita ja joitain miehiäkin?
Kehutko koko ajan jollakin? Se ärsyttää miehiä ne haluavat päteä.
Otsikon korjaus: Lähes kenenkään ystävättäreni mies ei voi sietää minua.
Mutta: Jos miehet kokevat sinun vievän aikaa heiltä? Aika moni mies on mustis vaimonsa ystävistä.
Ap näköjään odottaa vastauksia, että nämä miehet haluavat ap:tä ja siks käyttäytyvät noin
Vaihtoehtoja
-he pitävät sinun vaikutustasi huonona tyttöystäviinsä/vaimoihinsa
-he pitävät sinua leuhkana tai besserwisserinä
-he pitävät sinua seuratyrkkynä, liian päällekäyvänä
-he pitävät sinua hottiksena, jollaista eivät voi saada, joten kompensoivat pettymystä tylyydellä
-he ovat kaikille yhtä tökeröjä, mitä sinä et huomaa
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:36"]
Minulla on laaja ystäväpiiri, joihin kuuluu naisia ja miehiä. Ystävättärieni miehet eivät kuitenkaan järjestäen pidä minusta ja tämä koskee melkein jokaista miestä! Tarkoittaa piikittelyä kaikesta mitä sanon tai välttelyä, eivät oikein antaudu jutusteluun vaikka yritän. Kerro mulle arvauksia, miksi näin on?
Minulla on oma mies, oikea alfa male joka suhteessa, enkä siis ole mikään flirttailija tai miehenkipeä.
[/quote]
Olet heidän mielestään rasittava.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:37"]
Oot vaan niin rasittava
[/quote]
Mutta jos olen muka niin rasittava, niin miksi minulla on paljon naiskavereita ja joitain miehiäkin?
[/quote]
Joko he eivät ole oikeita kavereita tai sitten sinä olet vainoharhainen tuon huomiosi suhteen.
Tai sitten sinä käyttäydyt eri lailla kavereillesi kuin heidän miehilleen.
Jospa kertoisit hieman lisää itsestäsi ap.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:59"]
Se on karisma. Sinussa sitä on. Aviomiehet tod.näk kuulevat kommentteja sinusta paljon tyyliin " xxx maalasi olkkarin seinän purppuralla. Oli tosi upea, pitäiskö meiänki" tai "xxx leikkasi lyhyet hiukset, oli ihanat. Pitäiskö minunki" jne. Miehiä tämä vituttaa. Tarviiko eds selittää miksi... päättelin tämän itse, mutta varmistin asian enoltani joka on psykiatri :)
[/quote]
Voi olla osa totuutta, eikä tuo neuvominen tosiaan ole mikään määräävin piirre. Kulutan kyllä melko paljon vaatteisiin ja sisustustavaraan, en ihmettele jos miehet pitäisivät minua sen vuoksi huonona seurana. :D
AP