Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut lapset 18v, 21v, 30v ja 44v.

Vierailija
19.06.2014 |

Kysy mitä haluat!

Oma ikäni nyt 49v.

Lapset ovat -83 syntynyt poika, -86 syntynyt poika, -95 syntynyt tyttö ja -09 syntynyt poika.

Lasteni nimet ovat:

Kristian Niklas

Kasper Robin

Peppi Isabella

ja

Kimi Ismael

Työskentelen tarjoilijana ravintolassa ja siviilisäädyltäni olen naimisissa ollut v. -00 lähtien.

Asiallisia kysymyksiä sitten, JOS HALUATTE!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:38"]Onko -83 syntyneen esikoisesi tyttöystävä syntynyt siis vuonna 1995?

[/quote]

No laske itse. Kyllähän se on.

[/quote]

Jees, hieno juttu. Tokihan molemmat ovat täysi-ikäisiä, mutta tuossa iässä 12 vuoden ikäero on aika huima. Jokainen tyylillään, saa alapeukuttaa.

[/quote]

Tiedän että se on huima. Minulla ja miehelläni ei ole esim. Yhtään ikäeroa. Molemmat ollaan synnytty samana vuonna. Miestä aiemmin mulla oli 4v vanhempi poikaystävä ja toinen sitten oman ikäinen. Mutta me oltiin sillon kanssa todella nuoria... Mä olin 13-14vuotias kun mä seurustelin 17-18vuotiaan pojan kanssa. 15-vuotiaana sitten toisen oman ikäisen. Ja 16-vuotiaasta lähtien ollut mieheni kanssa joka on oman ikäinen. Mutta noh, aika kultaa muistot. Voihan sekin olla noin nuorena hyvin kyseenalaistettavaa jos 13-14v on 17-18v kanssa, mutta ei minulle jäänyt siitä kuin lämpimät muistot.

Poikani oli 27v kun hän tapasi tämän 15v tytön ja heistä tuli ystävät. Tämä tyttö on siis myös oman tyttöni ystävä. Kaikki ovat 3 ovat rehellisesti myöntäneet että ei sillon 15/27v miehen ja tytön välille muodostunut kuin pelkkää ystävyyttä, ihastusta oli toki ilmassa ja minä tiedän että milloin lapseni valehtelevat ja millon eivät, tunnen heidät paremmin kuin hyvin vauvasta, aikuisuuteen saakka! Ja nyt eivät valehdelleet.

Tytön ollessa 16v alkoi sitten vasta varsinainen suhde ja minä ja mies ja tytön vanhemmat saatiin tämä juttu heiltä itseltään sitten tietoomme kun tyttö oli 17v.

Olihan siinä sulattelemista. Mutta sen verran tiedän omasta lapsestani sanoa, että vaikka hän ihastui 27v 15v tyttöön niin hän ei mikään hyväksikäyttäjä ole! Aina ollut kovin kiltti, hyvä sydämminen poikani vaikka on takana myös omat rikokset ja rötöstelyt, kun joskus piti leikkiä vähän kovaa... Mutta se on hänen elämänsä ja luonteensa se. Me ei olla miehen kanssa siihen kasvatettu, kumpikaan meistä ei ole mitään rikollisia vaan tavallisia duunari töissä käyviä vanhempia ja veronmaksajia. Silti näyttää aina tuo pahan pojan/miehen rooli tepsivän hänellä ja veljellään tyttöihin. :) mutta tuo nuorempi tyttöystävä on huomattavasti rauhoittanut poikani menoja ja poika on muuttanut myös tapojaan, koska ei halua menettää tyttöä ja haluaa keskittyä tämän kanssa tulevaisuuteen! Eikä tarvitsisi enää käydä vankilareissuja läpi... Mulla kun painaa koko ajan sellanen raskas taakka sitten hartioilla jos poikani joutuu vankilaan ja mulla on todella paha olla kun joutui vierailemaan siellä, siis ei poikani takia, vaan sen et hän oli siellä.

[/quote]

27v ja 15v ovat niin eri elämäntilanteissa ja henkisesti eri tasolla, ellei vanhempi osapuoli ole hivenen jäänyt jälkeen, että en jaksa uskoa tasavertaiseen suhteeseen. Sanoo kuka mitä tahansa. AP:kin kovasti ryhtyi puolustuskannalle selittelyineen.

Vierailija
2/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu niin varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
4/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aloituksessa ole jo ihan riittämiin tietoa sinusta ja perheestäsi.

Kiittää ja kumartaa :D

Vierailija
5/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla eri isät?

Vierailija
6/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:58"]Kaikilla eri isät?

[/quote]

Jokaisella on sama isä. :) oikeasti. Tapasin mieheni jo 13-15vuotiaana ja yhdessä ollaan oltu 16-vuotiaasta lähtien. :) hän on elämäni rakkaus!

Vierailija
7/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on lastenlapsia ja montako?

Vierailija
8/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:15"]Joko on lastenlapsia ja montako?

[/quote]

No esikoisella ei ole vielä lapsia, hänen tyttöystävänsäkin on oman tyttöni ikäinen joten lasten hankinta ei ole ehkä ihan vielä ajan kohtaista...

Toisella lapsellani on 26-vuotiaana saatu poika. Eli ensimmäinen lapsen lapseni on nyt 2v ikäinen.

Kolmannell2687a lapsella ei ole vielä lapsia.

Ja neljäshän nyt on vielä niin pieni, lapsi siis itsekkin että ei tietenkään ole vielä omia lapsia.

Vierailija
9/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitoit aloitukseen lapsiasi yksilöiviä tietoja? Oletko kuulluut nettiturvallisuudesta tai tietosuojasta?

Vierailija
10/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä äitiysiän olet kokenut rankimpana vauvan kanssa?

Vierailija
11/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:22"]Miksi laitoit aloitukseen lapsiasi yksilöiviä tietoja? Oletko kuulluut nettiturvallisuudesta tai tietosuojasta?

[/quote]

Niin mitä kamalan yksityistä muka laitoin? Nimet vain ja syntymä vuodet. En ole laittanut koko nimiä, enkä tarkkoja syntymäaikoja. Sain myös lapsiltani luvan tehdä tälläisen alotuksen.

Vierailija
12/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:22"]Miksi laitoit aloitukseen lapsiasi yksilöiviä tietoja? Oletko kuulluut nettiturvallisuudesta tai tietosuojasta?

[/quote]

Niin mitä kamalan yksityistä muka laitoin? Nimet vain ja syntymä vuodet. En ole laittanut koko nimiä, enkä tarkkoja syntymäaikoja. Sain myös lapsiltani luvan tehdä tälläisen alotuksen.

[/quote]

dillerii dalleraa, mut hei kiva, et sun kuopuskin antoi luvan, ymmrtää varmaan hyvin :D

Vierailija
13/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaanko usein, että kaikilla on eri isät? Minulla on aika isot ikäerot veljiini, ja moni tuntuu ajattelevan, että emme ole ''täys''sisaruksia. Vaikka siis olemme.

Vierailija
14/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:23"]Minkä äitiysiän olet kokenut rankimpana vauvan kanssa?

[/quote]

Varmasti tuon viimesimmän. Oli ikää sen verran enemmän.

Mutta myös ensimmäinen lapsemme on hyvin tempperamenttinen tapaus, joten kun hän syntyi, sanoin sillon miehelle et nyt me ollaan kusessa. :D

Toinen lapsi oli sitten rauhallisempi tapaus.

Kolmas taas hyvin tempperamenttinen, eli tyttäreni.

Ja neljäs lapsi oli lempeä ja lauhkea kuin mikä. :) mut ikä teki tietysti sit jo sen et oli raskaampaa kuin muissa raskauksissa ja toi vauva aika yms... Mut erittäin hyvin pärjään silti. :) rakastan ihan mielettömästi mun kullannuppuja!

Vierailija
15/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:26"]

[/quote]

[/quote]

dillerii dalleraa, mut hei kiva, et sun kuopuskin antoi luvan, ymmrtää varmaan hyvin :D

[/quote]

Joo, no häntä nyt tuskin kamalasti haittaa muutenkaan kun äiti kirjoittaa nettiin tälläistä... Kun ei äiti hänestä mitään pahaa kirjoita. Äiti vaan kertoo julkisesti kuinka paljon rakastaa kaikkia lapsiaan!

Vierailija
16/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:31"]Luullaanko usein, että kaikilla on eri isät? Minulla on aika isot ikäerot veljiini, ja moni tuntuu ajattelevan, että emme ole ''täys''sisaruksia. Vaikka siis olemme.

[/quote]

No ei luulla. Koska näkeehän sen nyt naamasta et samaa poppoota ollaan kaikki... Kaikissa lapsissa ulkoisesti selvästi huomattavissa samoja äidin ja isän piirteitä.

Vierailija
17/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko -83 syntyneen esikoisesi tyttöystävä syntynyt siis vuonna 1995?

Vierailija
18/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ulkomaalaista taustaa?

Vierailija
19/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:38"]Onko -83 syntyneen esikoisesi tyttöystävä syntynyt siis vuonna 1995?

[/quote]

No laske itse. Kyllähän se on.

Vierailija
20/24 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:39"]Onko teillä ulkomaalaista taustaa?

[/quote]

Ei ole. Olemme aivan supi suomalaisia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän