HAH, mua luullaan aina mysteerishoppaajaks :)
Joka kerta kun käyn Alkossa. Joskus muissakin paikoissa. Saapahan superhyvää palvelua. :) Hauskaa. Muita?
Kommentit (47)
Ei minua ole luultu. Miksi ne luulee?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:41"]
Mysteerishoppaaja???
[/quote]
Työkseen käy ostamassa jotain ja täytyy havannoida ja ottaa ylös tietoja palvelusta, työntekijöistä, kysytäänkö ikä jne. :) Ja ei edes aina ikävalvontaan liittyvää. AP
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:43"]
Ei minua ole luultu. Miksi ne luulee?
[/quote]
Koska olen lapsellisen näköinen 23-vuotias nainen. Hassua kun vieressä oikeasti pähkäilevän näköinen keski-ikäinen tyyppi tuijottelee viinihyllyä ja myyjä siitä huolimatta palvelee minua. Moikkailee jo ovelta ystävällisesti heipat ja miten voin auttaa ja hymyilee ku hangon keksit kun juttelevat. :) AP
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:47"]
Äh, kuvittelet vain nuija.
[/quote]
No en kyllä kuvittele! :D Olen kaupanalalla ollut töissäkin. Noihin kiinnittää huomiota kun on pelisilmää. Ystävä tekee noita keikkoja joskus kauppoihin ja kun ne on yleistyneet ni huomaa myyjien käytöksessäkin. :) AP
Mä olen kyllä aina saanut alkosta älyn hyvää palvelua.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:52"]
Mä olen kyllä aina saanut alkosta älyn hyvää palvelua.
[/quote]
Ei ole vain Alko. Ihan vaatekaupoissakin ja ruokakaupoissa myös. :) Ainakin täällä meidän alueella. Kunnon yliystävällistä pelleilyä! :D AP
Niitä suomalaisia kannattaa palvella hyvin, joille alkoholi vielä maistuu Alkosta ostettuna. Onkohan Viron noloissa kaljatrokareissa mysteryshoppaajia?
mua ei, ja mä olen oikeesti yhdellä isolla ketjulla mysteerishoppaajana :D
Minäkin saan lähes aina hyvää palvelua kaupoissa. Luullaanko minuakin mysteerishoppaajaksi ;-)?
Minä taas piruuttani kasvatin kerran kesälomaparran ja kun kävin rähjäisissä työvaatteissa ja tukka sekaisin kaupoissa, oli kiva katsella myyjien reaktioita. Eräässä järvenpääläisessä vaatekaupassa huomasin selvästi myyjien vakoilevan minua toiveenaan saada myymälävaras kiinni.
No mut ystävällisyys ja yliyrittäminen on eri asioita kuitenkin. :) Huomaan kun ne tarkkailee et oiskohan nyt semmonen tyyppi. AP
Ne ottaa heti kontaktia, koska pitää sua potentiaalisena varkaana, niin nuorena, että et tiedä juomista mitään ja tarttet todennäköisesti apua tai pitää alaikäisenä ja yrittää pelotella sut pois ottamalla heti kontaktia.
isäs oli mysteerishoppaaja.
Suomessa on nyt alettu yleisesti kiinnittämään huomiota siihen, että nuoret saavat keskimäärin huonompaa palvelua kuin vanhempi väestö (asiaa on tutkittu), ja siksi monet paikat kouluttavat henkilöstöään palvelemaan nuoria paremmin. Taustalla voi olla ihan tälläinenkin asia.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:04"]
Ne ottaa heti kontaktia, koska pitää sua potentiaalisena varkaana, niin nuorena, että et tiedä juomista mitään ja tarttet todennäköisesti apua tai pitää alaikäisenä ja yrittää pelotella sut pois ottamalla heti kontaktia.
isäs oli mysteerishoppaaja.
[/quote]
Joopa joo te lapselliset provot. :) Tältä musta vaan tuntuu! Niin kyttäävästi vilkuili hymyillen Alkon myyjä tänäänki ku kävin. Ja varmisti et kuulen et hei kuinka voin auttaa jutut. :) AP
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:06"]
Suomessa on nyt alettu yleisesti kiinnittämään huomiota siihen, että nuoret saavat keskimäärin huonompaa palvelua kuin vanhempi väestö (asiaa on tutkittu), ja siksi monet paikat kouluttavat henkilöstöään palvelemaan nuoria paremmin. Taustalla voi olla ihan tälläinenkin asia.
[/quote]
Mut täähän oiskin hyvä! Niin monta kertaa palanu pinna ku tietää et ärsyttää vaan ku nuori asiakas. Mut oonko muka edes nuori? 23? En musta. AP
Yks on tietty, et asut jossain persesilmässä ja kaveris on väittäny itseään sinuksi, ku on kertonut mysteerishoppailevan. Nyt kaikki kylän 5 liikettä luulee sun olevan mysteerishoppaaja, kun sana on kulkenut eteenpäin. on näitäkin nähty.
Aina kun meidän erikoisliikkeeseen tulee joku ihan tajuttoman tyhmä ja rasittava jankkaaja -asiakas, niin sen lähtiessä epäillään et a) ollaan piilokamerassa b) se oli mysteerishoppaaja
Mysteerishoppaaja???