Mikä vialla?
Mikähän mussa on vialla kun ei ole yhtään läheistä ystävää eikä ystäviä ylipäätään, kukaan ei pidä yhteyttä minuun ja yksin joudun olemaan kaiken aikaa. Joku ehkä pitää yhteyttä silloin kun ei muutakaan sisältöä ole, mutta kun jotakin muuta sisältä elämään tulee, en minä kelpaa enää kaveriksi/ystäväksi.
Minulla ei ole töitä, olen syrjäytynyt ja jos kiinnostun uusista asioista ja niitten tekemisestä niin mun kohalla aina tyrmätään, et minusta ei siihen ole. Mutta muita ollaan valmiina kannustamaan ja rohkaisemaan vaikka mihin ja sanotaan heille et ei se mitään jos et heti osaa, me autetaan sua. Mulle noin ei oo enää aikuisena kukaan sanonu.
Mikä voisi minun käytöksessä olla vialla kun ei luoteta eikä haluta olla tekemisissä? millaisiin ihmisiin te suhtaudutte tuolla tavalla?
Kommentit (3)
se on vialla kun kukaan ei halua kaveerata mielisairaan kanssa, etenkin kun tietävät ettei sillä oo ees avohoitokontaktia.
Hanki avohoitokontakti sillä kun sen hankit, niin sulla on silloin parempi mahis normaali elämään kun on tiedossa kenen puoleen kääntyä jos alat kovin vittumaiseksi. jos sullei sitä oo, siis virallista hoitokontaktia joka voi tarvittaessa laittaa pakkohoitoon jos tarve vaatii niin sä kaverina oot riski eikä sun kanssa uskalla olla, eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka meet ja tapat jonkun.
up