Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~oOo~ Helminauhojen keskiviikko jutut ~oOo~

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoin samaa toilailua,jonka tuolla joku (en muista nikkiä) jo aloittikin.. =)

Siis kertokaapa paljonko mulla nyt tarkalleen on rv kun laskettu aika on 26.2.2007? Menin ihan sekaisin kun ite oon laskenu et nyt ois 13+2 mut neuvolassa th ja lääkäri kirjotti päivän enemmän. Menin ihan sekasin nyt laskuissa kun LA aikastu parilla päivällä.

Jatkan tuota imetyskeskustelua. Meillä imetys alko sujumaan esikoisen kanssa ihan hyvin. Yks mikä mut tosiaan yllätti siinä touhussa oli se miten kipeet tissit olikaan maidon kunnolla noustua. En ollut arvannut että ne oikeesti on niin kipeät. Mullakin oli rinnanpäät verillä alussa mut laitoin aina imetyksen jälkeen Bepanthenia ja niin ne siitä vaan vahvistui. Mulla on oikeessa kainalossa semmonen " lisätissi" (siis joku rauhanen tai jotain), minne kans keräänty maitoa ja se oli kans tosi kipee. Alkuun tuntu siltä kun kainalossa ois kananmuna,kättäkään ei saanut kunnolla alas kylkeen kiinni. Äidilläni on samanlaiset molemmissa kainaloissa ja niistä on joskus aikoinaan jopa tihkunut maitoa.

Meillä tyttö söi tissiä noin 7 kuukautta,kunnes ite päätti että nyt riitti. Lopulta lopetin imetyksen kun tyttö yökki kun tissiä yritin tarjota. Se teki kyllä ite lopettamista aika pitkään, maidontuotantokin väheni pikkuhiljaa eikä ne kertaakaan olleet kipeät tai täydentuntuiset imetyksen kunnolla loputtua.

Noh, se niistä turinoista. Ihanaa istua koneella kun mies pitkästä aikaa on tyttöä laittamassa nukkumaan.. =) yleensä se meneekin nukkumaan klo 20-21 eli nyt on menny harvinaisen myöhään.

Mut palataan taas ja hyviä vointeja kaikille!

miube85 & Tökö 13+???!?

Vierailija
22/22 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistunpa minäkin tuohon imetyskeskusteluun; Meillä esikon kanssa alkuun hiukan ongelmia (laitoksella), mutta ihanat hoitajat auttoivat hyvin alkuun! Tosin tuntui hieman oudolta, kun hoitaja reilusti otti nännistä kiinni ja tunki sen vauvan suuhun, mutta siitä se sitten lähti ja hyvin sujui sen aikaa mitä maitoa minulla riitti.

Toisen kanssa osasin jo sitten itse " tunkea" reilusti nänniä suuhun.. = )

Rintapumppua en ole koskaan omistanut, vaikkakin maitoa on reilusti tullutkin, mutta olen hoitanut lypsämisen käsin.

[color=purple]Nyt kun on keskustelua imetyksestä, niin kysynpä teiltä joilla on kolmas tai useampi tulossa; Oliko teillä toisen lapsen syntymän jälkeen millaisia jälkisupistuksia? Mulla oli aika kovia ja niistä ei kukaan ollut muistanut mainita, joten tulivat mulle ihan yllärinä..! Nyt osaankin jo varautua pahimpaan![/color]

[color=blue]Kieppuli:[/color] Ihan tuli tippa linssiin, kun luin sun kirjotuksen masukin liikeistä!!

Eiköhän teillä ole kaikki hyvin!! = )

Positiiviselta kuullostaa vuodon väheneminen ja ne " muut jutut" !

Timbe oli myös saanut mukavia uutisia lääkärineuvolasta..Onnea!!

Nyt nukkumaan..hyviä öitä!

mammutti taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla