Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna minulle googletustehtävä, mitä tietoa, et ole itse löytänyt?

Vierailija
18.06.2014 |

Olen omasta mielestäni hyvä käyttämään googlea ja penkomaan netistä tietoa, mutta tuli mieleen, että tällanen aihe olisi kiva ja tähän voisi siis myös vastakin kaikki. Mutta nyt jotain hyviä googletus kohteita esim.

kauan sitten unohdettuja biisejä, leffoja, elintarvikkeita yms.

tietoa törkyfirmoista

ja kaikke muuta vastaava tiiäättehän

Kommentit (253)

Vierailija
121/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 01:12"]

Hei sinä joka kyseli niistä leluista, (ei siis gogo) oliko ne sellasia vähän pehmeää muovia siis taipuisaa, ja esim onttoja sisältä? sai ns. sormen sinne sisälle?

Ja oma kyssäri: mikä oli sellainen piirretty elokuva joka sijoittui juustotehtaalle jossa viemäreissä asui juustohirviöitä?

[/quote]

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Copperfield_(1993_film)

tämä?

Vierailija
122/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh toi linkki menee väärälle sivulle jos klikkaa, kopioi se ja liitä osoitepalkkiin niin pääset oikeaan artikkeliin.

T. 149

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:42"]Miten Applen Macbook-kannettavan asetuksia saa muutettua niin, että iPhoto ei tallenna omiin tiedostoihin neljää eri versiota jokaisesta yksittäisestä kuvasta. Yksi on pikkukuva, yhdessä rajattuna naama ja sen lisäksi muutama eri suurikokoinen. En ole löytänyt itse vastausta eikä liikkeessä osattu neuvoa.

Jos ylipäätään joku tietäisi/löytäisi vastauksen, olisin kovin kiitollinen.. :)

[/quote]Näyttää siltä, että tätä ei saa pois käytöstä. Googlella löytyi, että ainakaan ilman pikkukuvia koko iPhoto ei toimi. Luulisin, että ei muitakaan saa pois. Koska muuten ohjelma joutuisi tekemään nuo kuvat aina uudelleen.

Vierailija
124/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:39"]Kuinka pitkä räppäri Uniikki on?

[/quote]Netissä ristiriitaista tietoa, mutta sanoisin että noin 162 cm.

Vierailija
125/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:35"]

Olen omasta mielestäni hyvä käyttämään googlea ja penkomaan netistä tietoa, mutta tuli mieleen, että tällanen aihe olisi kiva ja tähän voisi siis myös vastakin kaikki. Mutta nyt jotain hyviä googletus kohteita esim.

kauan sitten unohdettuja biisejä, leffoja, elintarvikkeita yms.

tietoa törkyfirmoista

ja kaikke muuta vastaava tiiäättehän

[/quote]

etsipä yksi 2000-luvun alussa ja sen jälkeen soinut biisi netistä. Se soi novalla, oli hiukan regeemäinen mutta ei kuitenkaan liian koska oli aika kaupallinen. Nainen lauloi, sanoitukset oli aika napakat.

Vierailija
126/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:57"]

Miten mehupillit valmistetaan?

[/quote]

http://www.madehow.com/Volume-4/Drinking-Straw.html

Vierailija
127/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut vastausta niihin aitoihin Akoy-helmiin, mistä niitä voisi ostaa suoraan edullisesti kasvattamosta, ilman välikäsiä.

Vierailija
128/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin alkaa Iholla-sarjan uusi tuotantokausi?

Vierailija
129/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin googlailee ja vastailee kuin ap. :)

-SG

Vierailija
130/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mittään, just eilen oli julkaistu iltapulun uutinen että syksyllä alkaa!! Jee.

-156

Vierailija
131/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:59"]

Mikä on se vanha aivan 2000-luvun alussa tullut lastenohjelma, jossa oli pahisnainen nimeltä Ahnelma? Lennettiin kuumailmapallolla, jotenkin mukaan liittyivät sanat Belladonna, Lancelot ja Buster. Jos löydät googlella, olet aika nero, koska minä en! tulee samat vaihtoehdot, ja mistään ei tunnu löytyvän vastausta.

[/quote]

Englanninkielinen nimi on The Fantastic Flying Journey

-SG

Vierailija
132/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:03"]Mulla oli joskus pienenä (90-luvun alkupuolella) sellainen c-kasetti, jossa oli lastenlauluja. Yhdestä niissä laulettiin "kato kato kiiltomato" ja jotain vastaavaa. Mua on jäänyt vaivaamaan, että löytyykö tuota kiiltomato-kappaletta mistään ja mikä se c-kasetti oli? (haluaisin muistella niitä muitakin kappaleita kyseiseltä kasetilta). Viimeinen kappale taisi olla aja hiljaa isi.

[/quote]Itse kappaletta en löytänyt ainakaan ilmaiseksi kuunneltavaksi mistään (soittoääniö kyllä löytyi mutta niissäkään ei näytettä), mutta tässä lista CD-levyistä, kaseteista ja LP-levyistä joilta kappale löytyy: http://aanitearkisto.fi/firs2/kappale.php?Id=Kato+Kato+Kiiltomato

Katsoin läpi kasetit mutta yhdessäkään niissä ei ollut mukana tuota Aja hiljaa isi.

Vierailija
133/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:08"]

Pääsikö se nadia muhsen ikinä palaamaan kotiinsa englantiin vai vieläkö on kaapattuna jemenissä? Juuri luin kirjan myyty ja hänen kohtalonsa jäi häiritsemään. Nopealla googlettelulla en löytänyt nadiasta mitään uutta tietoa.

[/quote]

Pääsi, mutta tieto olinpaikasta on salainen, koska Nadian ja lasten henki on vaarassa. 

Vierailija
134/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:03"]

Voitko etsiä mulle minkä kokoinen on käpytikan munan läpimitta? Kiitos jo etukäteen!

[/quote]

2,6cm pitkä ja halkaisijaltaa 1,9cm

-sg

Vierailija
135/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumasta johtuva aivopaineen nousu voi aiheuttaa vakavia vammoja tuntien, jopa minuuttien kuluessa. 

Hae kirjastosta Aivovammojen kuntoutus, julkaisija Duodecim, ja Neurologisen ja neurokirurgisen potilaan hoitotyö (Salmenperä & al.)

-sg 

Vierailija
136/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:40"]

Muistan katsoneeni lapsena 90-luvulla kirjastosta lainattua VHS:ää, jonka pääosassa olivat erilaiset hirviöt. Ainakin muumioita videolla oli, lisäksi varmaan zombieja ja vampyyrejä. Lisäksi videolla oli jonkinlainen "auttava käsi", joka muistaakseni oli siis pelkkä leijuva käsi tai hanska. Videolla oli myös tyrmimarjapensas (?), josta ilmestyi nyrkki/nyrkkeilyhanska, jos pensaan lähelle meni. Mikähän tämän lastenohjelman/elokuvan nimi oli? Olen useasti yrittänyt etsiä ohjelmaa googlesta, tuloksetta.

[/quote]

Tietääkö kukaan tätä? =)

Vierailija
137/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on äänikeräily?

Vierailija
138/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä laulussa lauletaan:

"Never never let you go, you are the one I'm searching for, flesh of my flesh, bone of my bone..." ja jatkuu myös tietenkin siitä.

Vierailija
139/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 02:55"]

Missä laulussa lauletaan:

"Never never let you go, you are the one I'm searching for, flesh of my flesh, bone of my bone..." ja jatkuu myös tietenkin siitä.

[/quote]

Dima Bilan - Never let you go.

-sg

Vierailija
140/253 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 02:42"]

Mitä on äänikeräily?

[/quote]

Varastotyötä, jossa ohjeet kerättävistä tuotteista tulevat ääniohjatusti. 

-sg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä