Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna minulle googletustehtävä, mitä tietoa, et ole itse löytänyt?

Vierailija
18.06.2014 |

Olen omasta mielestäni hyvä käyttämään googlea ja penkomaan netistä tietoa, mutta tuli mieleen, että tällanen aihe olisi kiva ja tähän voisi siis myös vastakin kaikki. Mutta nyt jotain hyviä googletus kohteita esim.

kauan sitten unohdettuja biisejä, leffoja, elintarvikkeita yms.

tietoa törkyfirmoista

ja kaikke muuta vastaava tiiäättehän

Kommentit (253)

Vierailija
241/253 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kissa tarvitsee A-vitamiinia elopainoon nähden? Entä mikä määrä aiheuttaa mahdollisesti yliannostuksen?

Vierailija
242/253 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/253 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Applen Macbook-kannettavan asetuksia saa muutettua niin, että iPhoto ei tallenna omiin tiedostoihin neljää eri versiota jokaisesta yksittäisestä kuvasta?

Tästä en ole aivan satavarma, mutta mielestäni iPhoton kuvien eri versioiden tallennusta ei voi estää. Se onkin huono puoli iPhotossa - helposti kuvakirjaston koko kaksinkertaistuu, kun jokaisesta kuvasta on tallennettu tusina erilaista versiota koneen uumeniin. Yritin itsekin selvitellä tätä, kun olin hankkimassa uutta konetta ja mietin, pärjäisinkö pienemmällä tallennuskapasiteetilla.

Vierailija
244/253 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 03:04"]

Voitteko selvittää tämän:

Onko muusikko Henriikka Maria Jokinen naimisissa tai muuten varattu vai eronnut tai muuten vapaa? Montako lasta on nykyisestä/entisestä suhteesta? Facebookissa ainakaan ei-kavereille ei näy parisuhdetietoja.

[/quote]

up

Vierailija
245/253 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:49"]

MItä kävi sille loukkaantuneelle balettitanssijalle Jessica Kellgrenille?

[/quote]Tätä olen miettinyt, että mitä tuon onnettomuuden jälkeen tapahtui. Mistään ei löydy.

Vierailija
246/253 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa lisää kysymyksiä, kaikkiin "etsittäviin" on jo vastattu :)

t. lisähakija

Vierailija
247/253 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:48"]Xenian tyttären nimi
[/quote]

Eikö tätä ole vieläkään palstan Sherlockit selvittäneet?? Olen äärimmäisen pettynyt. Miten tämä on mahdollista?

Vierailija
248/253 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:28"]Mikä oli sellainen ranskalainen nuortensarja (yleltä?) muutama vuosi sitten, jossa nuorilla aikuisilla oli joku bändi? Laulaja oli ehkä kihara- ja tummatukkainen nainen.

[/quote]

Löytäisikö joku tähän vastausta?

Vierailija
249/253 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:41"]Laittakaa lisää kysymyksiä, kaikkiin "etsittäviin" on jo vastattu :)

t. lisähakija

[/quote]

Viva-mehuun ei ole vielä vastattu. :(

Vierailija
250/253 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:02"]Biisi josta muistan vain yhden kerran sanotun "queen of heart" . Taisi olla matalsääninen nainem joka lauloi. Tuore biisi, ei mikään vanha. Mikä on nimi?

[/quote]

tähän kun joku keksis jotain.

Vierailija
251/253 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun kaupunginosat niin, että kuvasta näkee myös kadut. Eli siis http://www.turku.fi/public/default.aspx?nodeid=19324&culture=fi-FI&contentlan=1 ladattava PDF mutta niin, että rajat on piirretty vaikka Google/Bing/Eniro/tms zoomattavaan pohjaan.

Täsmällisen selvät rajat on siis selvästi olemassa, mutta mistään ei löydy karttaa joka näyttäisi onko jonkun tontti puoliksi rajalla.

Vierailija
252/253 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä pähkinä: Minkä merkkinen on Sini Tarkkisella Helsink tv-ohjelman jaksoissa (esitetty tänään televisiossa) haastattelu kohdissa nähty grafitin harmaa hieman gootti/rock henkinen t-paita. Paidassa lukee Angels and Demons.

Yritin tätä itse etsiä mutta en löytänyt.

Vierailija
253/253 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hauska!

Jos minulla olisi aikaa reseursseja, niin haluaisin lukea paaaljon ”missä hön on nyr-”juttuja. Kaikista entisistä malleista, rv-sarjojen tähdistä (Lorenzo Lamas vaikkapa), yhden hitin tähdistä ym.

Ja eniren näisyä kiinnostaa: missä on Meg Tilly??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi