Anna minulle googletustehtävä, mitä tietoa, et ole itse löytänyt?
Olen omasta mielestäni hyvä käyttämään googlea ja penkomaan netistä tietoa, mutta tuli mieleen, että tällanen aihe olisi kiva ja tähän voisi siis myös vastakin kaikki. Mutta nyt jotain hyviä googletus kohteita esim.
kauan sitten unohdettuja biisejä, leffoja, elintarvikkeita yms.
tietoa törkyfirmoista
ja kaikke muuta vastaava tiiäättehän
Kommentit (253)
No etsi videonpätkä, jossa poika hississä käyttää mystistä voimaa jottei hissin ovet sulkeudu.
Mikä on Annan ja Sebastianin Sebastianin sukunimi? Osa täällä on googlettanut sen selville
Mikä on Johanna Vuoksenmaan parisuhdestatus ja onko hänellä lapsia.
Kuka 70-luvulla missikisoihin osallistunut neitokainen poseerasi muutamaa vuotta myöhemmin alastonkuvissa jossain suomalaisessa miesten lehdessä?
Muistaakseni joku Seiskan edeltäjä revitteli tästä isoja otsikoita aikoinaan.
Milloin Tanssin superäidit jatkuu taas?
Jos henkilöä joka polttaa asioita kutsutaan pyromaaniksi, miksi kutsutaan henkilöä joka räjäyttelee asioita?
MItä kävi sille loukkaantuneelle balettitanssijalle Jessica Kellgrenille?
Radio rockilla jatkuvasti soiva biisi jossa mies laulaa better of the worst tai sinnepäin ja jotain to the other side. En löydä sit millään.
Kuinka kauan on aikaa käydä katsomassa tarjottua asumisoikeusasuntoa ja ottaa se vastaan, ennen kuin tarjotaan seuraavalle?
Miten jalkapallon MM-kisoissa päätetään, kumpi pelaavista joukkueista on koti- ja kumpi vierasjoukkue?
Mihin hotelleihin Kreetalla määrittelemättämän majoituksen ostaneet laitetaan Deturin matkoilla?
Etsi mulle tieto siitä, mistä voin ostaa Nauthisuruz-nimisen bändin levyjä? Tiedän jo heidän albuminsa, sähköpostinsa jne. mutta haluan ostaa ihan levyjä Suomesta.
t. toinen Google-nero, vaan ei onnaa
Kuka on Anni Sinnemäen tyttären isä?
ohhoh onpa näitä tullut nyt kaikki googlaa mut helpoimmalta vaikuttu toi jalkapallo eli ainakin yleisperiaatteet:
Mistä saisi Mustang-mallisia piparimuotteja. Siis se auton heppa-logo.
Linkitä Mikaelan Alaston Suomi - kuvat?
Miten Applen Macbook-kannettavan asetuksia saa muutettua niin, että iPhoto ei tallenna omiin tiedostoihin neljää eri versiota jokaisesta yksittäisestä kuvasta. Yksi on pikkukuva, yhdessä rajattuna naama ja sen lisäksi muutama eri suurikokoinen. En ole löytänyt itse vastausta eikä liikkeessä osattu neuvoa.
Jos ylipäätään joku tietäisi/löytäisi vastauksen, olisin kovin kiitollinen.. :)