Anna minulle googletustehtävä, mitä tietoa, et ole itse löytänyt?
Olen omasta mielestäni hyvä käyttämään googlea ja penkomaan netistä tietoa, mutta tuli mieleen, että tällanen aihe olisi kiva ja tähän voisi siis myös vastakin kaikki. Mutta nyt jotain hyviä googletus kohteita esim.
kauan sitten unohdettuja biisejä, leffoja, elintarvikkeita yms.
tietoa törkyfirmoista
ja kaikke muuta vastaava tiiäättehän
Kommentit (253)
80-luvulla oli sarjakuvalehti, aika realistisesti piirretty, pääosassa tyttö joka oli tietty kiva ja pirtasakka ja kiltti ja nätti, ehkä vähä koheltaja, komea poikaystävä ym, vastaparina koulun bitch joka sai nenilleen lopulta aina, eli hyvin yksinkertaista amerikkalais-high school meininkiä. Tytön nimi/lehden nimi ois voinut olla Kultsi, mutta en löydä sillä mitään joten varmaan väärin. Suomenkielinen käännössarjakuva, tyyli samanlaista kuin joskus Hevoshullun tai Barbie-lehden sarjiksissa, ainakin siis 80-luvulla. Mikä lehti/sarja?? Vaivaa niin.
Mikä oli sellainen ranskalainen nuortensarja (yleltä?) muutama vuosi sitten, jossa nuorilla aikuisilla oli joku bändi? Laulaja oli ehkä kihara- ja tummatukkainen nainen.
Okei! Kuvittelen itse olevani tosi hyvä hakemaan juttuja suomeksi ja englanniksi, mutta tähän en ole vastausta löytänyt ja olen äärimmäisen kiitollinen sille ihmiselle, joka tästä jotain löytää:
Millä aikajänteellä vakavasti kohonnut/kohonnut aivopaine alkaa aiheuttaa vaurioita (psyykkisiä, motorisia, mutta ETENKIN näkökykyyn vaikuttavia)?
Tässä olisi suotavaa, että lähde olisi luotettava.
hups, siis biisi on for better or for worse ja tekijä on brother firetribe jos samassa biisissä ollaan
Koska jokerit otettiin korttipakkaan siis vuosi
Mistä biisistä on pari tahtia Ylen jalkapallo-ohjelmissa nyt?
Minulla oli lapsena 90-luvun puolen välin kieppeillä R-kioskilta saatavia pieniä muovisia avaruusolioleluja, mutten muista lelujen nimeä. Olioita myytiin sellaisissa pusseissa, joista ei etukäteen tiennyt minkä olion saa. Tunnustelemalla pussia pystyi vähän arvioimaan mikä figuuri olisi tulossa. Muistan ainakin vaaleanpuna-vihreän cowboy-hattuisen olion, jonka nimi saattoi olla Tex tai joku muunnos tuosta, sekä jalkapallo-olion, jolla oli monta jalkaa. Mikä tämän lelusarjan nimi oli?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:44"]
Mikä on Johanna Vuoksenmaan parisuhdestatus ja onko hänellä lapsia.
[/quote]
Eronnut, kaksi poikaa.
http://www.hs.fi/kulttuuri/a1400827271714
-ei ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:29"]hups, siis biisi on for better or for worse ja tekijä on brother firetribe jos samassa biisissä ollaan
[/quote]
jes! Tätä on yritetty viikko googlata!! Otan sanani takas, et ole paska googlaaja :D
Missä osoitteessa asui Porvoon perhesurmatut
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:49"]Radio rockilla jatkuvasti soiva biisi jossa mies laulaa better of the worst tai sinnepäin ja jotain to the other side. En löydä sit millään.
[/quote]
The Doors - L.A Woman
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:34"]
Minulla oli lapsena 90-luvun puolen välin kieppeillä R-kioskilta saatavia pieniä muovisia avaruusolioleluja, mutten muista lelujen nimeä. Olioita myytiin sellaisissa pusseissa, joista ei etukäteen tiennyt minkä olion saa. Tunnustelemalla pussia pystyi vähän arvioimaan mikä figuuri olisi tulossa. Muistan ainakin vaaleanpuna-vihreän cowboy-hattuisen olion, jonka nimi saattoi olla Tex tai joku muunnos tuosta, sekä jalkapallo-olion, jolla oli monta jalkaa. Mikä tämän lelusarjan nimi oli?
[/quote]
GoGot? http://en.wikipedia.org/wiki/Gogo%27s_Crazy_Bones
Keräilin noita ite muksuna niin tuli mieleen, en voi syyttää mustaa vyötäni google-jutsusta jos osuin oikeaan.
Viinipullon pinta alkaa haista jääkaapissa vahvasti valkosipulille ja muille mausteille, joita kelmun alla olevissa ruuissa on pieniä määriä. Minkään muun pinnalle haju ei tiivisty, mutta lasisten viinipullojen pinnalle se tiivistyy todella voimakkaasti. Kun pesee kädet fairylla, kuivaa lujasti keittiöpyyhkeeseen niin kädet haisevat yhä vahvasti sille samalle mille pullon pinta haisee jääkaapissa viikon säilytyksen seurauksena. Mistä tämä johtuu, mikä on eksakti syy?
Mikä on sen nuortenkirjan nimi, jossa oli joukko nuoria jotka asuivat maalla. Elettiin 2000-luvun alkua ja maailmassa syttyi kolmas maailmansota. Kannessa violettia, pieni kirja. Mikä kirja? Ilmeisesti Briteissä ihan tunnettu
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:46"]
Kuka 70-luvulla missikisoihin osallistunut neitokainen poseerasi muutamaa vuotta myöhemmin alastonkuvissa jossain suomalaisessa miesten lehdessä?
Muistaakseni joku Seiskan edeltäjä revitteli tästä isoja otsikoita aikoinaan.
[/quote] Ursula Rainio,
[/quote]
Hymyn kannessa
en ole itse googlannut, mutta selvitä miten sukupuolitaudit tarttuu samojen seksilelujen välityksellä
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:46"]
Mikä on sen nuortenkirjan nimi, jossa oli joukko nuoria jotka asuivat maalla. Elettiin 2000-luvun alkua ja maailmassa syttyi kolmas maailmansota. Kannessa violettia, pieni kirja. Mikä kirja? Ilmeisesti Briteissä ihan tunnettu
[/quote]
Poikkeustila, Meg Rosoff?
Australialainen nuorten elokuva n. 30 vuoden takaa, liittyi hevosiin ja ratsastamiseen, lopussa oli Psykosta kopioitu kohtaus eli autiotalon keinussa istui muumioitunut luuranko.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:49"]
Radio rockilla jatkuvasti soiva biisi jossa mies laulaa better of the worst tai sinnepäin ja jotain to the other side. En löydä sit millään.
[/quote]