Anna minulle googletustehtävä, mitä tietoa, et ole itse löytänyt?
Olen omasta mielestäni hyvä käyttämään googlea ja penkomaan netistä tietoa, mutta tuli mieleen, että tällanen aihe olisi kiva ja tähän voisi siis myös vastakin kaikki. Mutta nyt jotain hyviä googletus kohteita esim.
kauan sitten unohdettuja biisejä, leffoja, elintarvikkeita yms.
tietoa törkyfirmoista
ja kaikke muuta vastaava tiiäättehän
Kommentit (253)
etsi mulle selkokieliset rautalangasta väännetyt ohjeet pilvipalvelun käyttöön, siis miten saisin kuvat johonkin turvaan muuten kun fyysisesti tikulle, suoraan siirtymään kännykästä ja läppäriltä??
Alexander stubbin suhde reformistiseen sosialismiin ja sitä kautta eugeniikkaan
Voitko etsiä mulle minkä kokoinen on käpytikan munan läpimitta? Kiitos jo etukäteen!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:13"]
Missä kuvattiin elokuva Holy Water?
[/quote]
Devon, Englannin etelärannikolla.
Tarviin jonkun kirjan, joka kertoo suomalaisesta yhteiskunnasta 1960-luvulla ja 1970-luvun alussa. Suomen asenteet, arvot ja ilmapiiri. Jos vielä olisi suomalaisten suhtautumisesta väkivaltaan niin olispa hyvä. Itse en löydä mitään >.<
Arabian Myrna-kahvikuppien pohjassa on erilaisia leimoja riippuen millon on tehty. Minä vuosina eri leimat on olleet käytössä ja minkä arvoisia eri leimoilla varustetut kupit nykyään ovat?
Koska Netflixliin tulee Dexterin loput kaudet?
Viime vuonna pahkailin, mika on "neut" (holl.) arkkitehtuurin kontekstissa, enka millaan vain loytanyt! Asia selvisi tenttityon palautuksessa, mutta loydatko sina sanan merkityksen? :) voin paljastaa, etta kyseessa on rakennuksen osa.
Tv-sarja luultavasti 70-luvun alusta. En muista siitä juuri muuta kuin tunnelman, se oli lapselle pelottava ja ahdistava. Kummitus- tai jännityssarja. Tunnusmusiikista tuli hitti. Alkutunnuksessa oli pöllö tai pöllöjä ja jossain kohtaa näkyi linna tai kartano ulkopuolelta ja sisällä näkyi kynttilä liikkuvan eteenpäin ikkunasta ikkunaan. Anteeksi hämärät tunnistetiedot.
Haluaisin tietää voimaeläimistä.Oma voimaeläin on perhonen ja haluaisin siitä lisätietoa.
Pystyisitkö löytämään yhden reseptikirjan nimen netistä? Kirja oli lapsille suunnattu, täynnä helppoja herkkujen reseptejä, yksi oli ainakin joku kola-vaniljajäätelöpirtelö, sitten yksi resepti oli johonkin suklaatahnaan, yksi resepti oli karamellisoidut omena'tikkarit'. Reseptejä ei kirjassa ollut montaa, ja toisella sivulla oli aina kuva leipomuksesta.
Olen koittanut löytää kyseistä kirjaa, muttakun en muista nimeä!
Vieläkö etsit? Minä en ole löytänyt mistään erään mainosmusiikin nimeä. Vihjeitä alkuun: Reipas biisi, ei siis mikään hidas. Mainos on jonkun vaateliikkeen, englannin kielinen ja mainoksessa on 3-4 naista. Sanoja en muista, mutta esim. Sia:n, Jessie J:n tai Lana del Ray:n biiseistä en ole sitä löytänyt, vaikka ääni muistuttaa näitä naisia.
Ensimmäisen kerran näin mainoksen viime vuoden puolella, viimeisen kerran pääsiäisen aikoihin.
Kiitos, jos osaat auttaa!
Pääsikö se nadia muhsen ikinä palaamaan kotiinsa englantiin vai vieläkö on kaapattuna jemenissä? Juuri luin kirjan myyty ja hänen kohtalonsa jäi häiritsemään. Nopealla googlettelulla en löytänyt nadiasta mitään uutta tietoa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 07:46"]Oon yrittänyt etsiä biisiä, jonka musiikki videossa Saimi Hoyer (vai mikä olikaan) tanssii. Saimilla iso punainen afro ja video sijoittuu talon sisälle jossa taisi muitakin ihmisiä tanssia. Uskoisin että on 2000-luvun musiikkia
Mä haluaisin nähdä yhden Coca Colan tietyn joulumainoksen, mitä en jostain syystä ole onnistunut löytämään mistään. Myönnän kyllä, että viime yrityksestä on aikaa, mutta ehkä sinä löydät?
Ko. mainoksessa soi muistaakseni taustalla jonkinlainen rock-henkinen versio White Christmasista, ja jossain kohtaa mainosta pariskunta suuteli suihkussa. Siinä vinkit :)
Melkein kaikki hakemani kappaleet olen löytänyt itse, mutta tätä en. Siinä Pate Mustajärvi laulaa naisen (Saara?) kanssa mm. uskothan lempeen vanhanaikaiseen, kultaiseen kihlasormukseen...
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:58"]
Australialainen nuorten elokuva n. 30 vuoden takaa, liittyi hevosiin ja ratsastamiseen, lopussa oli Psykosta kopioitu kohtaus eli autiotalon keinussa istui muumioitunut luuranko.
[/quote]
Siis keinutuolissa...