Anna minulle googletustehtävä, mitä tietoa, et ole itse löytänyt?
Olen omasta mielestäni hyvä käyttämään googlea ja penkomaan netistä tietoa, mutta tuli mieleen, että tällanen aihe olisi kiva ja tähän voisi siis myös vastakin kaikki. Mutta nyt jotain hyviä googletus kohteita esim.
kauan sitten unohdettuja biisejä, leffoja, elintarvikkeita yms.
tietoa törkyfirmoista
ja kaikke muuta vastaava tiiäättehän
Kommentit (253)
niin ja noista tanssi äideistä ei ole vielä tehty päätöksiä
robert carlyle on 170cm pitkä, mutta nää on mun mielestä aina vähän epäluotettavia
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:48"]Jos henkilöä joka polttaa asioita kutsutaan pyromaaniksi, miksi kutsutaan henkilöä joka räjäyttelee asioita?
[/quote]
"Pyromania is a mental illness where the person sets things on fire or explodes things for satisfaction."
-ei ap
Koska 5. ja 6. tuotantokausi Drop Dead Divasta tulee Netflixiin.?
joku hyvä kirja new Orleansin orjista/plantaaseista,saa olla englanniksi
Missä kuvattiin elokuva Holy Water?
Sitä biisiä edelleen kaipailen...
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:56"]
ohhoh onpa näitä tullut nyt kaikki googlaa mut helpoimmalta vaikuttu toi jalkapallo eli ainakin yleisperiaatteet:
http://www.ehow.com/how_7442280_team-home-away-soccer.html
[/quote]
Kyllä minäkin tuon tiedon löysin helposti, mutta ei siinä vastata kysymykseeni. Ei sun tiedonhaku ole mistään kotoisin, jos et edes lue omia linkkejäsi ja tarkasta, löytyykö sieltä vastaus. Mitä tahansa sinnepäintietoa osaa kuka tahansa etsiä.
t. kysyjä
Gdanskin lentokentän kaupat ja niiden aukioloajat?
Mistä voisi ostaa Akoya-helmiä suoraan tuottajalta? Tai tahitihelmiä suoraan kasvattamosta, siis edelliset ilman mitään välikäsiä, kiitos. Tästä tiedosta olisin todella kiitollinen!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:08"]
20, joka kaipasit mustang hevosta
[/quote]
tuota...eihän toi oo sen Mustang automerkin logon näköinenkään... Tavallinen heppamuotti....
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:57"]
Miten mehupillit valmistetaan?
[/quote]
Missä okv:n jääkaappi sijaitsee?
Mikä piirretty sarja tai elokuva? Katselin tätä videolta 80-luvulla, kertoo pojasta nimeltä Rai. Sijoittuu dinosaurusten aikaan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:46"]
Kuka 70-luvulla missikisoihin osallistunut neitokainen poseerasi muutamaa vuotta myöhemmin alastonkuvissa jossain suomalaisessa miesten lehdessä?
Muistaakseni joku Seiskan edeltäjä revitteli tästä isoja otsikoita aikoinaan.
[/quote] Ursula Rainio,
20, joka kaipasit mustang hevosta
http://www.ebay.co.uk/itm/4-Mustang-wild-animal-horse-baking-biscuit-cookie-cutter-mold-/330880666621