Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä haluan elämältä

Vierailija
23.06.2021 |

Lapset tehty. Mies ja työ on. Olen kuitenkin usein hieman levoton ja tyytymätön. Rahaa on liian vähän. Nautinkähdön tunnelmasta ja matkoista mutta nyt tuntuu etten löydä hyvää oloa ja rauhaa mistään, paitsi tietysti hetkittäin. Onko muita samaa kokevia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep

Vierailija
2/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on hyvä vetää kunnon kännit turvallisesti kotona. Sen jälkeen taas arki maistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännejä ei oo tullut kyllä vedettyä aikoihin! -ap

Vierailija
4/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet?

Vierailija
5/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäsi taitaa olla liikaa rutiinia. Aloita kokeilemaan uusia asioita. Matkusta uusiin paikkoihin, maalaa, hoida puutarhaa, tanssi alasti kuunvalossa, kokeile uusia ruokalajeja, lue mahdollisimman paljon erilaisia kirjoja, laske koskea, vaeltele metsässä, tapaa uusia ihmisiä, opettele uusi kieli. Ehkä jossain vaiheessa jokin kokeilemista asioista kolahtaa syvemmin ja huomaat elämälläsi olevan jotain tarkoituksenmukaista. 

Vierailija
7/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v. Elämässä on kyllä lasten takia paljon rutiinia enkä samasta syystä ehkä voi tehdä kaikkea mitä haluan. Matkustan paljon, se tuo jonkinlaista onnea. Luen paljon, maistan erilaisia ruokia. Adrenaliinia en kaipaa lainkaan. Meditaatiota olen kokeillut, mutta kehon on vaikea rauhoittua siihen. -ap

Vierailija
8/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkuluttamaan eroottisia romaaneja.

Vierailija
9/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama, joka aloitti ketjun "36 ja elämä ohi?"

Ja lukemattomia samansisältöisiä aloituksia.

Vierailija
10/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsasta auringonlaskuun.

Vierailija
11/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aloita uusia, edullisia harrastuksia.

Vierailija
12/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tästä aiemmin avautunut. Tajusin asian vasta vähän aikaa sitten. Uudet harrastukset ei juurikaan kiinnosta, uudet ihmiset vielä vähemmän. Tuntuu että kaipaan rauhaa mutta en osaa kuitenkaan nauttia hetkestä. -ap

Vierailija
13/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta joku sivubisnes niin saat lisää rahaa. Sitten voit myös enemmän tehdä mitä haluat.

Vierailija
14/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että olen hyvin stressaantunut. Esim joku sivubisnes ei tästä syystä kuulosta hyvältä. -ap

Vierailija
15/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kenties viettää romanttinen ilta hopeaketun kanssa?

Vierailija
16/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 37v. Elämässä on kyllä lasten takia paljon rutiinia enkä samasta syystä ehkä voi tehdä kaikkea mitä haluan. Matkustan paljon, se tuo jonkinlaista onnea. Luen paljon, maistan erilaisia ruokia. Adrenaliinia en kaipaa lainkaan. Meditaatiota olen kokeillut, mutta kehon on vaikea rauhoittua siihen. -ap

Meditointi on alussa vaikeaa, mutta siihen tottuu. Ihan niin kuin lihaksetkin tottuvat liikuntaan kun niitä harjoittaa. Mulle tuo meditointi on ainakin auttanut kaikista eniten antamaan elämään suuntaa ja samoin self help kirjallisuus. Voit kokeilla myös meditoida kävellessä. Englanniksi ainakin löytyy jos etsit YouTubesta walking meditation. Itse tykkään myös ihan kuunneella meditointimusiikkia vaikka siivotessa ja nukkumaan mennessä. Autaan pitämään ajatuksenjuoksun jotenkin kirkkaampana ja mieli pysyy rauhallisempana.

Vierailija
17/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy noidaksi.

Vierailija
18/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kuolee kumminkin, eikä niillä kokemuksilla tai rahalla ole mitään merkitystä.

19/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan sun fiiliksen ja olen potenut tuota tuskaa vuosia. Aloitin nyt äänikirjatikauksen, kun löysin koodin, jolla sai kk ilmaisen kokeilun. Oon ennen tykännyt lukea, mut enää en ehdi enkä näekään enää mitään :). Mulla on ollut myös haave saada joskus tietyt kirjat luetuksi. Kuuntelen äänikirjoja kännykästä työmatkalla. Kirjat on avanneet kyllä aivan uuden maailman.

Vierailija
20/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota loparit, ala vetää viinaa ja huumeita, heitä ukko pihalle, hanki rakastajia, toimita lapset huostaan...

Sitten on taas jännä elämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi