Naapurin naisen käytös lenkkisaunassa, tuijottaa ja viimeksi kosketti reittä
Minulla ei ole saunavuoroa ja käytän viikottaista lenkkisaunaa. Naapurin k e h i t y s v a m m a i n e n nainen käy siellä myös aina. Tuijottaa avoimesti rintojani ja a l apää täni. Viimeksi hiveli reittäni. Sanoin tiukasi "lopeta" jolloin lopetti, mutta jatkoi tuijottamista. Mitä voisin tehdä asialle?
Kommentit (17)
So? Nauti siitä. Go for it. Vapauta estosi
Ilkeä ja syrjivä provo. Teit taas sairaan aloituksen ap.
Häivy tältä palstalta tai sinu pii paa auto suljetulle osastolle juhannukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä ja syrjivä provo. Teit taas sairaan aloituksen ap.
Häivy tältä palstalta tai sinu pii paa auto suljetulle osastolle juhannukseksi.
Samaa ajattelin, tämä ap pitäisi hommata joksin aikaa hoitoon, hän on totaalisen sekaisin.
Vaikka järki ei toimi normisti kylllä pitää osata käyttäytyä jos ei niin sitten laitokseen
Näytä vaikka punaista stop-merkkiä (itse piirtämääsi) kun hänen touhunsa ei ole ok. Sano samalla selvästi "Lopeta"
Vaikuttaa olevan melko vaikeasti vammainen henkilö kun ei tajua.
Seivästä puon päälle niin oppii olemaan.
Monesko aloitus tänään tästä paskasta aiheesta?
Sano selkeästi "minä en pidä siitä kun tuijotat, lopeta" Jos ei tepsi niin yhteys johonkin naisen avustajaan tms.
Laita uimapuku? Ei kai siellä kukaan vahdi?
Kilistele avaimia ja näytä villalapasta. Kyllä se siitä.
Harmi jos et halua esitellä kehoasi hänelle, jos kerta pitää siitä.
Hän on kehitysvammainen. Et voi tehdä mitään.
Onko sama joka halasi lasta väkisin, ja harrasti jonkun miehen kanssa seksiä leikkimökissä?
Kävisin mieluummin vaikka uimahallissa saunassa kuin sietäisin tuollaista.
Yhteys naisen holhoojaan. Tosin tämä on joku sairas fantasia koska tuskin naista päästettäisiin yksin saunaan. Ja nimenomaan hänen itsensä suojelemiseksi.
Kuulostaapa epämiellyttävältä.
Sinulla on oikeus päättää omasta kehostasi. Kerro hänelle jatkossakin, että ei ole ok koskettaa sinua, kun et sitä halua. Valitettavasti vaan katseelle et voi tehdä mitään, vaikka se ahdistaa. Voit toki hänelle kertoa, ettet pidä siitä, että hän tuijottaa sinua ja se tuntuu sinusta kiusaannuttavalta. Ainakin kerrot sen hänelle.
Jos lenkkisauna on esim. 2h, voitko aikaistaa tai viivästyttää käyntiä niin vältyt olemasta saunassa hänen kanssaan samaan aikaan?