Miksi vastaat ketjuun, johon on vastattu jo 200 tai 300 kertaa?
kun ei niillä uusilla vastauksilla enää mitään uutta anneta, vaan ne samat mielipiteet on esitetty jo aiemminkin
Kommentit (13)
Riippu ketjusta.. Jos se on tyyliin joku Kerro noloin kaatumisesi niin kerron noloimman kaatumiseni. Yleensä monisivuisissa ketjuissa kyllä riidellään, joten saatan minäkin käydä louskuttamassa leukojani jollekin provolle.
Vastaan vain, jos kyseessä ei ole tuollainen ap:n kuvailema ketju tai tyhjästä riitely -ketju. Hyviä pitkiä ketjujakin täällä on ollut mm. oudoista väärinkäsityksistä ja oudoista tavoista, joita joillakin ihmisillä on. Niitä ketjuja olen lukenut vedet silmissä nauraen ja vastannut myös, koska siellä ei ole monta samaa vastausta vaan jokaisella erilainen.
Kyllä niissä usein on vielä esittämättömiä mielipiteitä ja varsinkin perusteluja jäljellä. Valitettavasti tällä palstalla ei vain käytössääntöihin kuulu ketjun lukeminen ennen postaamista.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:36"]Kyllä niissä usein on vielä esittämättömiä mielipiteitä ja varsinkin perusteluja jäljellä. Valitettavasti tällä palstalla ei vain käytössääntöihin kuulu ketjun lukeminen ennen postaamista.
[/quote]Minä pidän oikeutenani olla lukematta kaikkia 300 viestiä. Jos ketju minua kiinnostaa, saatan vastata. Vai oikein käytössääntö...
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:36"]Kyllä niissä usein on vielä esittämättömiä mielipiteitä ja varsinkin perusteluja jäljellä. Valitettavasti tällä palstalla ei vain käytössääntöihin kuulu ketjun lukeminen ennen postaamista.
[/quote]Minä pidän oikeutenani olla lukematta kaikkia 300 viestiä. Jos ketju minua kiinnostaa, saatan vastata. Vai oikein käytössääntö...
[/quote]
Oikeutesi se toki on ja valitettavasti täällä ylläpito ei käytä oikeuttaan poistaa viestejäsi ja bannata, mikäli et opi netikettiä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:27"]Koska olen lammas. Bää.
[/quote]
Niin määkin. BÄÄÄ...
Koska olen papukaija. Toistelen asioita.
Munsalan kansallispukua tarvisin voin maksaa 100 € + kankaat osaisiko kukaan mulle munsalan kansallispukua ommella maksan kankaat ite mieluusti helsinki vantaa alueelta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:58"]
Koska olen papukaija. Toistelen asioita.
Munsalan kansallispukua tarvisin voin maksaa 100 € + kankaat osaisiko kukaan mulle munsalan kansallispukua ommella maksan kankaat ite mieluusti helsinki vantaa alueelta.
[/quote]
Harvoin niissä pitkissä ketjuissa enää sadan viestin jälkeen keskustellaan varsinaisesti siitä aloituksen aiheesta.
Omat mielipiteet ovat aina hiukan parempia av-mamman mielestä? ;)
Tai sitten joku haluaa väkisin nostaa klassikkoketjun vuodelta nakki.
Et muuten sattuisi osaamaan ommella Munsalan kansallispukua??